God of War: Ragnarok - sporo informacji na temat walki

W sieci pojawiły się nowe informacje na temat God of War: Ragnarok. Deweloperzy postanowili opowiedzieć co nieco na temat systemu walki.

@ 31.08.2022, 12:17
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps4, ps5

God of War: Ragnarok - sporo informacji na temat walki

God of War: Ragnarok ma dość nietypową promocję. Chodzi o to, że deweloperzy niechętnie publikują nowe materiały filmowe i zamiast tego okazyjnie serwują nam jakieś skrawki informacji. Tym razem redakcja periodyku Game Informer rozmawiała z ekipą odpowiedzialną za grę na temat m.in. systemu walki. Wywiad przeprowadzono ze starszym jego projektantem, Mihirem Shethem.

"Mamy wewnętrznie filozofię, którą stosujemy od dawna", powiedział Sheth. "Kratos bawi się ze swoim jedzeniem. Próbowaliśmy stworzyć systemy, w które chcesz się angażować, które są przyjemne, sprawiają przyjemność i oferują wiele opcji. Gdy spojrzeliśmy na walkę poprzedniej gry zaczęliśmy się zastanawiać czy możemy to pchnąć dalej, znaleźć jakieś nowe zabawki oraz sposoby zabawy z wrogami oraz strategie. To nasza główna zasada".

Jedna z nowych mechanik w God of War: Ragnarok pozwoli graczowi korzystać ze specjalnych ciosów. Za pomocą przycisku z trójkątem, którym dało się przywoływać topór Lewiatan w grze z 2018 roku, w zależności od tego, czy mamy w ręku Topór czy Ostrza Chaosu, Kratos nasyci broń lodem lub ogniem, aby zadawać dodatkowe obrażenia.

Istotniejszą rolę w God of War: Ragnarok będzie też odgrywać tarcza. Będzie ona posiadać unikatowe właściwości i zapewni Kratosowi konkretne korzyści. Jedna z umiejętności przypisanych do tarczy zwie się Dauntless Shield. Pozwoli nam ona wyzwolić falę uderzeniową, która ogłuszy przeciwników, gdy wykonamy doskonałe parrowanie. Inna zdolność, zwana Stonewall Shield, pozwoli nam budować kinetyczną energię tarczy (za blokowanie ciosów), a potem wyzwolić ją uderzeniem w ziemię.

A artykule Game Informera napisano ponadto, że na wyższych poziomach trudności przeciwnicy w God of War: Ragnarok będą bardziej agresywni i będą zadawać więcej obrażeń. Będą oni jednak również wyzwaniem na niższych poziomach trudności, aby gracz czuł, że musi nabierać umiejętności, by zwyciężyć.

Premierę God of War: Ragnarok zaplanowano na 9 listopada. Grać będziemy wówczas na PS4 oraz PS5. Więcej informacji na temat gry będziemy mieć dla Was niebawem.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?