God of War: Ragnarok (PS5) - okladka

God of War: Ragnarok (PS5)

Premiera:
09 listopada 2022
Premiera PL:
09 listopada 2022
Platformy:
Gatunek:
Akcja
Język:
Strona:

ObserwujMam (4)Gram (2)Ukończone (2)Kupię (0)

Opis God of War: Ragnarok (PS5)
Kawira @ 11:01 19.09.2020
Maciej "Kawira" Domański

Śr. długość gry: 52h 33min

+ czaswięcej

God of War: Ragnarok to kolejna część uznanej serii gier akcji ukazujących się wyłącznie na konsolach PlayStation. Ragnarok podąża ścieżką wyznaczoną przez swoisty reboot cyklu z 2018 roku, oferując elementy RPG-owe, możliwość rozwoju bohatera w trakcie rozgrywki, znajdźki, półotwarte lokacje itd.

W God of War: Ragnarok ponownie wcielamy się w Kratosa oraz jego syna Atreusa. Historia obraca się wokół tytułowej walki bogów z olbrzymami, w której nasi bohaterowie biorą czynny udział.

Screeny z God of War: Ragnarok (PS5)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
1 kudosMicMus123456789   @   13:18, 21.11.2022
Kolejny rozdział historii Kratosa ukończony. Ależ to była epicka przygoda choć ze smutkiem stwierdzam i nie jest to spoiler, że finałowa walka nie jest tak epicka i niesamowita jak by się mogło zapowiadać Dumny Choć może to ja oczekiwałem zbyt dużo, ale w każdym bądź razie gęsiej skórki nie dostałem xD Po za tym jak wszyscy wiedzą gra robi wszystko lepiej i ładniej niż poprzednia część choć te odwiedzanie dziewięciu światów nie jest sobie równe, bo w jednym mamy mapę jak w jedynce, a w innym tylko malutki kawałek. Osobiście myślałem, że każdy świat zaoferuje własną historię, która finalnie zepnie się na końcu. Ale po za tym cała historia i fabuła jest świetnie napisana, wzbudza też nie małe emocje, bo każdy kto zagra będzie na swój sposób wstrząśnięty wydarzeniami. Przyjemnie też było obserwować jak w czasie podróży zmienia się i dojrzewa Kratos. Atreus niestety przez pierwszą połowę gry jest nieznośnym dzieciakiem i to aż do przesady, bo naprawdę nie szło czasem wytrzymać z nim. W drugiej połowie było zdecydowanie z nim lepiej. A samo zakończenie historii jest na tyle otwarte, że twórcy mogą tak naprawdę zrobić wszystko.