Skull and Bones - nowy gameplay oraz garść nowych informacji
Deweloperzy Skull and Bones dzielą się z nami szczegółami na temat statków, żeglugi oraz toczenia bitew morskich.
Ubisoft postanowił wreszcie ujawnić datę premiery Skull and Bones. Za sprawą ostatniej prezentacji dowiedzieliśmy się, że do debiutu projektu dojdzie ww listopadzie, a przy okazji poznaliśmy sporo szczegółów na jego temat. Detale napłynęły też za sprawą nowego gameplayu, widocznego w treści niniejszej wiadomości.
Skull and Bones zadebiutuje z 12 grywalnymi statkami, a zabawę zaczniemy mając w posiadaniu najmniejszy z nich, czyli Dhow. Jego klasa to hunter-gatherer. Za jego pomocą dowiemy się, jak pozyskiwać surowce oraz w jaki sposób polować na morskie stworzenia. W miarę upływu czasu odblokujemy lepsze statki, wyposażone w solidniejszy pancerz oraz uzbrojenie. Niezależnie od posiadanej jednostki, walczyć będziemy z innymi graczami.
"Chcemy, aby statki miały rzeczy, w których się specjalizują, nazywamy je narzędziami dla graczy. Więc nie chodzi o to, by posiadać konkretny statek i grać nim przez całą grę. Nie. Jestem przekonany, że gracze będą dopasowywać statki do konkretnego stylu gry. Ale zawsze będzie odpowiednie narzędzie do danej pracy, a może kolejny statek, który trzeba będzie zbudować i zmodyfikować, aby zrealizować konkretne czynności pirackie w grze", powiedział dyrektor gry, Ryan Barnard.
Pojedynki z przeciwnikami opisywane są przez dewelopera jako szybkie i posiadające pewną głębię. W trakcie walk będziemy musieli wybierać rozmaite bronie (do niszczenia żagli, do ostrzeliwania itd.), a ponadto będziemy musieli dbać o współczynnik zwany Furią. Gromadzi go załoga, a następnie możemy go spożytkować m.in. podczas abordaży. Są one jedynym sposobem na to, by pozyskać cały loot z wrogiej jednostki.
Mimo że pojedynki z innymi graczami będą w Skull and Bones ważne, gra niczego nie będzie nam narzucać. W dowolnym momencie będziemy w stanie przechodzić pomiędzy serwerami PvE oraz PvP i nie utracimy przy tym żadnych postępów.
Premierę Skull and Bones zaplanowano na 8 listopada, a grać będziemy wówczas na PC, PS5 oraz Xboksach Series X|S.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler