Battlefield 2042 okazało się porażką przez Halo Infinite - twierdzi szefostwo EA

Niby mamy do czynienia z plotką, ale jest spora szansa na to, że wiarygodną. Szefostwo Electronic Arts szuka winnych porażki Battlefield 2042 - niestety idzie mu to kiepsko.

@ 18.02.2022, 11:30
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one, ps5, xbox x/s

Battlefield 2042 okazało się porażką przez Halo Infinite - twierdzi szefostwo EA

Battlefield 2042 okazało się porażką. Nie chodzi tu wyłącznie o opinie graczy i branżowych redaktorów, ale również o sprzedaż. Jak się jednak dowiedzieliśmy, szefostwo Electronic Arts nie widzi przyczyny w swoich szeregach, ale w tym, że w okolicy premiery Battlefield 2042 miał również miejsce debiut Halo Infinite - na to przynajmniej wskazują nowe doniesienia w temacie.

Znany insider, Tom Henderson, raportuje, że szefowa studiów EA, Laura Miele, powiedziała ostatnio pracownikom, że brak sukcesu jest wynikiem zaskakującej premiery Halo Infinite, a w szczególności darmowego komponentu sieciowego. Po tym, jak projekt trafił do sieci, graczy szybko uciekli z Battlefield 2042 do dzieła 343 Industries.

"Po premierze gry, DICE opublikowało łatki, aby istotnie zmniejszyć ilość błędów", napisał Henderson. "Miele kontynuowała wypowiedź i stwierdziła, że premiera Battlefield 2042 oraz aktualizacje sprawiły, iż gra 'była stabilna', a wstępne 'reakcje graczy były pozytywne'. Niestety, jak stwierdziło EA, wszystko się zmieniło po tym, jak w sieci pojawił się multiplayer Halo Infinite".

"Miele stwierdziła, że porównanie obu gier nie było korzystne, bo Halo Infinite było dopieszczone, a Battlefield 2042 zawierało błędy i nie było dopieszczone".

Wypowiedź nie jest oczywiście oficjalna, a zatem przyjmujcie ją z pewną dozą sceptycyzmu. Trzeba jednak równocześnie przyznać, że pasuje do zarządu wielkiej spółki, który zawsze szuka winnych - jak politycy - wśród innych, a nie we własnym gronie.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
3 kudosLucas-AT   @   07:32, 19.02.2022
Jak to zwykle EA - szuka winny u innych i nie potrafi przyznać, że gra jest kiepska. Jak nie pandemia i praca zdalna (gdzie Halo Infinite ona też przecież dotknęła), to konkurencyjne tytuły. Szefowa studiów EA porównując Battlefielda do Halo zapomniała oczywiście wspomnieć, że Microsoft miał odwagę by opóźnić premierę gry o cały rok, by ją zrobić po prostu lepszą. Ciekawe jakim patchem naprawili puste tereny na mapach.