Returnal otrzymało patch 1.4.0
Najnowsza aktualizacja dla gry Returnal, usuwa różne niedociągnięcia i błędy. Twórcy zmodyfikowali też nieco poziom trudności projektu, balansując przeciwników oraz broń, z której korzysta główna bohaterka, Selene.
Najnowszy projekt studia Housemarque, Returnal, to całkiem udany trzecioosobowy shooter, dostępny wyłącznie dla posiadaczy PlayStation 5. Mimo że nie jest to projekt bezbłędny, zdecydowanie warto wydać na niego pieniądze i poświęcić mu nieco czasu, szczególnie jeśli cieszycie się sporą cierpliwością i wytrwałością, wszak Housemarque przygotowało tzw. rogalik.
Twórcy, świadomi tego, że Returnal nie jest idealne, przygotowują kolejne aktualizacje, mające usunąć dostrzeżone przez graczy i deweloperów niedociągnięcia. Najnowszy patch oznaczono numerem 1.4.0, a po jego zaaplikowanie dostrzeżecie w trakcie rozgrywki sporo mniejszych i większych modyfikacji. Całość winna działać też stabilniej, co jest dla twórców priorytetem.
Całej listy zmian w patch 1.4.0 dla Returnal przytaczać nie będę. Z tych najważniejszych warto wspomnieć, że poprawiono działanie trofeów, zmodyfikowano funkcjonowanie interfejsu użytkownika, poprawiono synchronizację głosu i obrazu w scenkach przerywnikowych, poprawiono dźwięk przestrzenny oraz dodano obsługę haptyki DualSense w trakcie części scenek przerywnikowych. Prócz zmian bardziej technicznych są też w samej rozgrywce. Zmieniono między innymi poziom trudności oraz balans wśród przeciwników, bossów i broni.
Jak wspomniałem, Returnal dostępne jest obecnie wyłącznie na PlayStation 5.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler