Unreal Engine 5 został zmodyfikowany z myślą o PlayStation 5

W silniku graficznym zmieniono m.in. kontroler do zarządzania treścią.

@ 04.06.2020, 09:59
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps5, xbox x/s

Unreal Engine 5 został zmodyfikowany z myślą o PlayStation 5

Epic Games już wcześniej chwaliło możliwości PlayStation 5, w tym nośnika SSD, na którym zapisywać będziemy dane. Jak się właśnie dowiedzieliśmy, ze względu na wspomniany "dysk", studio musiało przepisać sporą część najnowszej wersji silnika Unreal Engine.

Możliwości PlayStation 5 tym razem nie chwalił szef Epic Games, Tim Sweeney, ale osoba odpowiedzialna za rozwój oprogramowania, Nick Penwarden. Powiedział on, że programiści musieli przepisać fragmenty silnika Unreal Engine 5, aby działał on sprawnie na SSD konsoli Sony.

"PlayStation 5 zapewnia duży skok, jeśli chodzi o moc obliczeniową oraz wydajność graficzną, ale jest architektura przechowywana danych także jest wyjątkowa. Możliwość streamowania zawartości z niesamowitą prędkością pozwala twórcom opracowywać pełne zawartości i detali środowiska, zmieniając to, co myślimy o przesyłaniu zawartości. To ma tak znaczący wpływ, że musieliśmy przepisać nasze systemy zarządzania silnika Unreal Engine z myślą o PlayStation 5".

Nadal niestety nie wiemy w co będziemy mogli zagrać na PlayStation 5. Ze względu na pandemię oraz obecną sytuację w USA wiele imprez zostało przesuniętych lub całkiem anulowanych, ale jak tylko pojawią się nowe detale, będziemy Wam je przekazywać.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?