Twórcy Ghost of Tsushima inspirowali się Red Dead Redemption
Chodzi o pierwszą odsłonę cyklu studia Rockstar.
Rockstar tworzy wyjątkowe gry, to nie ulega wątpliwości. Wiedzą to gracze z całego świata, wiedzą to również inni deweloperzy. Sucker Punch, twórcy Ghost of Tsushima, otwarcie przyznają, że to właśnie Rockstar był dla nich inspiracją.
Dyrektor gry Ghost of Tsushima, Nate Fox, rozmawiał niedawno z redakcją Gaming Bible, a w trakcie wywiadu przyznał, że główną inspiracją dla jego studia było Red Dead Redemption - pierwsza odsłona, nie kontynuacja. Sucker Punch szczególnie uwagę zwracało na to, jak Rockstar perfekcyjnie oddał klimat dzikiego zachodu.
"Powiedziałbym, że inspiracją numer jeden było Red Dead Redemption - nie Red Dead 2 ale Red Dead Redemption - ponieważ tak fantastycznie oddano bycie wyjętym spod prawa kowbojem", powiedział Fox.
"Świat, sposób mówienia ludzi, sposób w jaki się poruszasz - wszystko wpływało na tożsamość gry. Dla nas, zwykłem mówić, 'hej', kiedy próbowałem ludzi nakręcić na grę, 'pomyślcie o tym, jak o takim samym formacie'".
Co ciekawe, Fox wymienił jeszcze jeden projekt, przynajmniej jeśli chodzi o budowanie wirtualnego świata: The Legend of Zelda: Breath of the Wild.
"Kiedy budujemy grę, a wychodzi gra pokroju Breath of the Wild - która w tak wspaniały świat pokazuje jak można wykorzystać ciekawość. Zawsze chcieliśmy abyś został przeniesiony na wyspę Tsushima i abyś nie miał łatwo, myślę, że to sprawiło, że staraliśmy się jeszcze mocniej, by zagłębić się, by sprawić byś poczuł, że przebywasz na Tsushimie".
Ghost of Tsushima dostępne będzie wyłącznie na PlayStation 4 od 17 lipca bieżącego roku. Pamiętajcie, że na naszych łamach znajdziecie wiele interesujących materiałów dotyczących projektu - wystarczy, że zerkniecie do encyklopedii.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler