Studio Arkane, twórcy Dishonored, opowiada o nigdy niewydanym The Crossing

Poznajemy też sporo interesujących informacji na temat opublikowanych projektów.

@ 28.05.2020, 12:20
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, xbox 360

Studio Arkane, twórcy Dishonored, opowiada o nigdy niewydanym The Crossing

W sieci pojawił się nowy wyśmienity dokument przygotowany przez ekipę kanału NoClip. Zwie się on "The Untold History of Arkane", czyli po przetłumaczeniu na język polski: "Nieopowiedziana Historia Arkane".

Jak nie trudno wywnioskować z tytułu publikacji, materiał skupia się na różnych interesujących smaczkach dotyczących studia Arkane. Podczas seansu dowiadujemy się między innymi o nigdy niewydanym The Crossing, przy którym pracował jeden z twórców Half-Life 2, Viktor Antonov.

Cechą charakterystyczną The Crossing miało być unikatowe podejście do trybów zabawy: kampania fabularna i multiplayer stanowić miały niejako jedną całość. Historię dało się przejść samodzielnie, albo z pomocą innych osób o podobnym poziomie doświadczenia.

The Crossing miało już podobno wydawcę, kiedy okazało się, że umowa z nim jest naprawdę beznadziejna. W rezultacie tytuł nie trafił do sklepów, a Arkane straciło mniej więcej 1 mln dolarów ze swoich własnych pieniędzy. Więcej oczywiście na poniższym materiale, więc koniecznie się z nim zapoznajcie.

Film prezentuje też kilka innych tytułów, np. Prey oraz Ravenholm. Zdecydowanie warto się z nim zapoznać.


Sprawdź także:
The Crossing

The Crossing

Premiera: projekt anulowany
PC, XBOX 360

The Crossing jest nowatorskim first-person shooterem od Arkane Studios. Akcja rozgrywa się równolegle w dwóch światach, w dwóch odmiennych przyszłościowych wizjach istnie...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?