Vendetta 1943 - zapowiedziano realistycznego FPS-a w kliamatch II wojny światowej
Studio Lancaster Devs zapowiedziało realistycznego FPS-a w klimatach II wojny światowej - Vendetta 1943. Na razie dostaliśmy krótki gameplay i kilka screenshotów.
Studio Lancaster Devs ogłosiło swoje debiutanckie dzieło - pierwszoosobową strzelankę osadzoną w klimatach II wojny światowej. Vendetta 1943, bo taki będzie nosić tytuł to dzieło, stawiać ma na realizm oraz symulacyjny charakter wojennych doznań - jeśli tak można te traumatyczne chwile nazwać. Produkcja jest na wczesnym etapie produkcji i ma posiadać wyłącznie sieciowy komponent - niemniej już dostaliśmy krótki gameplay oraz kilka screenshotów.
Vandetta 1943 jak można obejrzeć na nieco podrasowanym fragmencie z rozgrywki, nie przypomina klasycznych FPS-ów, które dzisiaj dostajemy. Nie będzie tutaj perków, zestawów broni dostosowanych do klasy czy widowiskowych wymian ognia. Choć owszem, widowiskowo jest, to zdecydowanie w bardziej chaotyczny sposób - tytuł chce odwzorowywać zachowanie żołnierza w trakcie faktycznej wymiany ognia. Strzelanie na oślep, trzęsący się ekran, zamieszanie i dezorientacja - to raczej są przymiotniki opisujące produkcję Lancaster Devs. I co najważniejsze, to na ten moment nie planowana jest kampania singleplayerowa, a twórcy chcą ze swojej gry uczynić coś na wzór MMO.
Vendetta 1943 jest w trakcie projektowania, przez co premiery powinniśmy spodziewać się najwcześniej w przyszłym roku. Niemniej jednak już zapowiedziano najważniejsze bitwy w ikonicznych lokacjach (takich jak lądowanie na plaży Omaha), a także jak najwierniej odwzorowane wyposażenie - w tym realistyczne modele broni. Tytuł tworzony jest z myślą o komputerach osobistych.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler