Wybory The Outer Worlds będą niejasne i skomplikowane

Twórcy The Outer Worlds chcą, aby gracz rozważał każdą decyzję.

@ 02.09.2019, 13:31
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Wybory The Outer Worlds będą niejasne i skomplikowane

The Outer Worlds to gra RPG, co oznacza, że istotną rolę w nim odgrywać będą wybory moralne. Jak podkreślają deweloperzy, decyzje często nie będą łatwe, albowiem podejmując je operować będziemy w tzw. szarej strefie.

Co to znaczy? Ano to, że nie będziemy w stanie w łatwy sposób określić konsekwencji swoich działań. Często będziemy musieli również wybrać pomiędzy dwiema pozornie kiepskimi opcjami, co istotnie utrudni podjęcie decyzji i wpłynie na zabawę.

Kwestię wyborów poruszył starszy projektant ze studia Obsidian Entertainment, Brian Heins. Przyznał on, że w The Outer Worlds istnieje grupa złoczyńców, ale deweloperzy zaprojektowali ich tak, abyśmy mogli dostrzec ich ludzkie oblicze. Często będziesz mógł się też zgodzić z ich punktem widzenia.

"Chcieliśmy nadać osobiste spojrzenie nieludzkiej korporacji. Jeśli nie będziesz sympatyzował z zarządem, możesz uczynić to z osobą, z którą masz do czynienia w grze", powiedział Heins.

"Wybory są interesujące, kiedy są trudne. Kiedy obie strony mają przemawiające do Ciebie argumenty, a ty musisz wybrać jeden z nich. To bardziej interesujące od tego, gdy jedna strona ma w oczywisty sposób rację, a druga nie. Nie musisz wtedy rozmyślać o swojej decyzji".

Premiera The Outer Worlds zaplanowana została na dzień 25 października bieżącego roku. Grać będziemy na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
1 kudosshuwar   @   13:46, 02.09.2019
Takie wybory moralne zawsze były czymś, co bardzo mi odpowiadało w grach RPG. To dobrze, że nie będziemy mieli jasnej podpowiedzi, która odpowiedź jest dobra, a która zła.
1 kudosGuilder   @   16:06, 02.09.2019
Fajne, o ile będzie to np. wybór między dwiema stronami, z których każda ma do pewnego stopnia rację. A nie, że gra najpierw nam daje wybór między teoretycznie dobrą i złą stroną, po czym wywraca to do góry nogami po dokonaniu wyboru poprzez jakiś fakt, którego nie mieliśmy sposobności odkryć przed swoją decyzją.
0 kudospetrucci109   @   16:47, 02.09.2019
Tak. Trudne wybory to to co tygrysy lubią najbardziej 😊
0 kudosfrycek88   @   17:26, 02.09.2019
O i to mi się podoba. Zawsze docenianiam gdy developer chce pobawić się z moim człowieczeństwem.
0 kudosshuwar   @   07:33, 03.09.2019
Cytat: Guilder
wywraca to do góry nogami po dokonaniu wyboru poprzez jakiś fakt, którego nie mieliśmy sposobności odkryć
A to też prawda. Z tego też chyba względu Bioware dodawało do wyborów ikony, które miały jasno sugerować, co kryje się pod naszą odpowiedzią. Nie do końca to było dobre, bo bardzo sugerowało nam odpowiedź, ale z drugiej strony również zdarzało mi się, że już po wyborze nie byłem zadowolony z tego co kryło się pod tymże.
Dodaj Odpowiedź