Half-Life 2 - gameplay z fanowskiego remake'u na Unreal Engine 4

Fan szykuje remake Half-Life 2 na silniku Unreal Engine 4 - podzielił się pierwszym gameplayem.

@ 25.04.2018, 11:40
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Wielbiciel literatury przez małe p, gier przez duże G, a także muzyki (tu już bez wyróżnień). Do tego klasyczna męska elegancja, savouir-vivre i szeroko pojęta estetyka. Kontakt: m.trochonowicz@miastogier.pl
pc

Half-Life 2 - gameplay z fanowskiego remake'u na Unreal Engine 4

W oczekiwaniu na Half-Life 2: Episode Three... a nie, jednak nie. Płonne nadzieje najwierniejszych fanów nadal podtrzymują legendę o trzecim epizodzie/trzeciej odsłonie serii, jednak wraz z kolejnymi latami oddala się ona - prawdopodobnie już bezpowrotnie. Ale na otarcie łez mamy coś dla Was, a właściwie to społeczność ma - remake Half-Life 2 na silniku Unreal Engine 4!

Half-Life 2 pierwotnie ukazało się 16 listopada 2004 roku, czyli już niemalże 14 lat temu. Naprawdę dawno, szczególnie dla oprawy wizualnej, która mimo nadgryzienia zębem czasu radzi sobie nie najgorzej. Tak czy owak postanowiono stworzyć fanowski remake. I tak postać ukrywająca się pod pseudonimem Vergil pochwaliła się właśnie efektami swojej pracy, wypuszczając do sieci blisko 5-minutowy gameplay z Half-Life 2 przeniesionego na silnik Unreal Engine 4!

Sam twórca przyznaje, że tytuł nadal jest w produkcji i finalny produkt może wyglądać o wiele lepiej. Co prawda w obecnej wersji można tylko poruszać się po pierwszej lokacji oraz bawić się z otoczeniem, brak zaś tak elementarnych elementów jak postacie niezależne czy wrogowie! Niemniej jednak to dopiero początek prac.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   12:10, 25.04.2018
Chyba szybciej będzie jak sami fani stworzą ten trzeci epizod/część.
0 kudosIgI123   @   13:16, 25.04.2018
Imo poza lepszym oświetleniem mało się różni od oryginału, no ale ja mam upośledzone oko do grafiki.
0 kudosTheCerbis   @   14:32, 25.04.2018
W zasadzie spektakularnej różnicy nie ma, więc ja bym odpuścił. Co innego Black Mesa, tu widać spory progres.
0 kudosguy_fawkes   @   12:08, 03.05.2018
Wygląda to całkiem imponująco, chociaż dla mnie rozmija się z oryginałem pod jednym względem - gra i silnik Source stanowiły jedność. Source stworzono na potrzeby H-L2, tak samo jak gldsrc powstał, by napędzić pierwszą odsłonę. Równie dziwnie myślałoby się o Quake'u na czymś innym, niż id Tech.