EA Sports UFC 3 - nowa aktualizacja usprawnia mechanikę i wprowadza nowych zawodników
Konsolowy symulator mieszanych sztuk walki od Electronic Arts doczekał się aktualizacji wprowadzającej mnóstwo szczegółowych poprawek do rozgrywki, a także dodającej nowe elementy.
EA Sports UFC 3 jest na rynku od 2 lutego bieżącego roku i jak możecie się przekonać czytając naszą recenzję, już na starcie było produkcją solidnie dopracowaną pod kątem rozgrywki. Twórcy nie zamierzali jednak na tym poprzestać i przez ostatni miesiąc uważnie notowali wszelkie uwagi ze strony graczy, by móc przygotować aktualizację, która uczyni mechanikę jeszcze wygodniejszą i dokładniejszą.
Łatka jest już dostępna do pobrania dla posiadaczy UFC 3 zarówno na PlayStation 4, jak i Xboksie One. Lista zmian, jaką opublikowano na stronie głównej tytułu jest naprawdę imponująca, gdyż poza tradycyjną poprawą balansu w kwestii zadawania obrażeń, wykonywania kombinacji, czy blokowania ciosów, dorzucono również nowe, bardziej naturalne animacje do niektórych zachowań. Listę usprawnień znajdziecie poniżej.
Aktualizacje zawodników:
- Dodano trzech nowych zawodników; Colby'ego Covingtona do wagi półśredniej, Toma Duquesnoya do wagi koguciej, Gökhana Sakiego do wagi półciężkiej;
- Zmieniono kategorię wagową Yancy'ego Medeirosa na półśrednią oraz przesunięto Jake'a Matthewsa do wagi półśredniej.
Kariera:
- Dostosowano skok poziomu trudności na poziomie pretendenta;
- Zwiększono kondycję dla pierwszej walki na gali WFA.
Ultimate Team:
- Przedmioty zawodników i ruchów mogą od teraz zawierać czasowe wzmocnienie;
- Udostępniono przedmiot wielokrotnego wzmocnienia;
- Udoskonalono interfejs użytkownika w wyzwaniach dla jednego gracza.
Poprawki rozgrywki:
- Naprawiono różne kombinacje, które nie były wywoływane poprawnie;
- Naprawiano dodatkowy cios przy aktywnym nokdaunie, podnoszeniu się i kontry przy przechwyceniu kopnięcia;
- Naprawiano dodatkowy cios w pozycji bocznej po mocnym obaleniu;
- Naprawiano zawieszenie rozgrywki przy unieruchomieniu ręki w trakcie trójkąta z gardy;
- Naprawiono błąd kondycji przy popisowej prowokacji Hollowaya;
- Wiele różnych poprawek błędów.
Dodatki do rozgrywki:
- Dodano interwencje arbitrów w trakcie sekwencji kończenia walki;
- Dodano popisowe kombinacje Gokhana Sakiego;
- Dodano popisową kombinację Maxa Hollowaya ze zmianą postawy;
- Dodano popisowe prowokacje Andersona Silva;
- Dodano animację uchylenia się przy ruchu wstecz;
- Dodano możliwość sekwencjowania obaleń i prób klinczu po wyprowadzeniu uderzeń;
- Dodano możliwość szybkich przejść do prób obaleń po unikach i wyprowadzeniu uderzeń;
- Dodano karę do kondycji przy kontuzjach.
Korekty rozgrywki:
- Dokonano korekty bloku, aby móc zmieniać szybciej blok z wysokiego na niski;
- Dokonano korekty przerywania ataków dla jabów i prostych względem przeciwników poruszających się do przodu;
- Dokonano korekty częstotliwości i progów kontuzji;
- Dokonano korekty wpływu atrybutów grapplingowych na szybkość przejść;
- Dokonano korekty logiki klatek dla uderzeń z uchyleniem;
- Dokonano korekty kondycji dla zablokowanych uderzeń z uchyleniem;
- Usunięto podwójne kombinacje podbródkowe po wyjściu z uchylenia;
- Dokonano korekty rozbicia bloku;
- Dokonano korekty czasu podniesienia z parteru i rozdzielenia w klinczu przez sędziego;
- Skrócono zasięg przewrotu Imanariego;
- Dokonano korekty logiki wymiany kombinacji;
- Dokonano korekty premii obrażeń ciosów kontrujących dla poszczególnych kategorii wagowych;
- Zmniejszono liczbę trafień, po których interweniuje sędzia przy sekwencji kończenia walki;
- Wymuszono przejścia do sprawlu przy nieudanych próbach obaleń z klinczu;
- Umożliwiono regenerację zdrowia w trakcie kontuzji do określonego przez obrażenia szczęki poziomu;
- Spowolniono szybkość ruchu przy bloku i ruchu do przodu, gdy przeciwnik wyprowadza cios prosty w blok;
- Dodano podatność przy uderzeniach z uchyleniem;
- Dodano przewagę pędu po obronach przejść z prób poddań krucyfiksem;
- Wyłączono przewagę grapplingu przy bloku w pozycji pojedynczego tajskiego klinczu;
- Dodano premię do obrażeń dla kontr uchyleń w tył;
- Dodano niewielką podatność dla trafień w boki głowy przy ciosach wyprowadzonych w trakcie ruchu do przodu;
- Dokonano korekty szybkości i zasięgu obaleń.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler