EA Sports UFC 3 - nowa aktualizacja usprawnia mechanikę i wprowadza nowych zawodników

Konsolowy symulator mieszanych sztuk walki od Electronic Arts doczekał się aktualizacji wprowadzającej mnóstwo szczegółowych poprawek do rozgrywki, a także dodającej nowe elementy. 

@ 06.03.2018, 13:30
Łukasz "LuKaS77PL" Konieczny
ps4, xbox one

EA Sports UFC 3 - nowa aktualizacja usprawnia mechanikę i wprowadza nowych zawodników

EA Sports UFC 3 jest na rynku od 2 lutego bieżącego roku i jak możecie się przekonać czytając naszą recenzję, już na starcie było produkcją solidnie dopracowaną pod kątem rozgrywki. Twórcy nie zamierzali jednak na tym poprzestać i przez ostatni miesiąc uważnie notowali wszelkie uwagi ze strony graczy, by móc przygotować aktualizację, która uczyni mechanikę jeszcze wygodniejszą i dokładniejszą.

Łatka jest już dostępna do pobrania dla posiadaczy UFC 3 zarówno na PlayStation 4, jak i Xboksie One. Lista zmian, jaką opublikowano na stronie głównej tytułu jest naprawdę imponująca, gdyż poza tradycyjną poprawą balansu w kwestii zadawania obrażeń, wykonywania kombinacji, czy blokowania ciosów, dorzucono również nowe, bardziej naturalne animacje do niektórych zachowań. Listę usprawnień znajdziecie poniżej.

Aktualizacje zawodników:

  • Dodano trzech nowych zawodników; Colby'ego Covingtona do wagi półśredniej, Toma Duquesnoya do wagi koguciej, Gökhana Sakiego do wagi półciężkiej;
  • Zmieniono kategorię wagową Yancy'ego Medeirosa na półśrednią oraz przesunięto Jake'a Matthewsa do wagi półśredniej.

Kariera:

  • Dostosowano skok poziomu trudności na poziomie pretendenta;
  • Zwiększono kondycję dla pierwszej walki na gali WFA.

Ultimate Team:

  • Przedmioty zawodników i ruchów mogą od teraz zawierać czasowe wzmocnienie;
  • Udostępniono przedmiot wielokrotnego wzmocnienia;
  • Udoskonalono interfejs użytkownika w wyzwaniach dla jednego gracza.

Poprawki rozgrywki:

  • Naprawiono różne kombinacje, które nie były wywoływane poprawnie;
  • Naprawiano dodatkowy cios przy aktywnym nokdaunie, podnoszeniu się i kontry przy przechwyceniu kopnięcia;
  • Naprawiano dodatkowy cios w pozycji bocznej po mocnym obaleniu;
  • Naprawiano zawieszenie rozgrywki przy unieruchomieniu ręki w trakcie trójkąta z gardy;
  • Naprawiono błąd kondycji przy popisowej prowokacji Hollowaya;
  • Wiele różnych poprawek błędów.

Dodatki do rozgrywki:

  • Dodano interwencje arbitrów w trakcie sekwencji kończenia walki;
  • Dodano popisowe kombinacje Gokhana Sakiego;
  • Dodano popisową kombinację Maxa Hollowaya ze zmianą postawy;
  • Dodano popisowe prowokacje Andersona Silva;
  • Dodano animację uchylenia się przy ruchu wstecz;
  • Dodano możliwość sekwencjowania obaleń i prób klinczu po wyprowadzeniu uderzeń;
  • Dodano możliwość szybkich przejść do prób obaleń po unikach i wyprowadzeniu uderzeń;
  • Dodano karę do kondycji przy kontuzjach.

Korekty rozgrywki:

  • Dokonano korekty bloku, aby móc zmieniać szybciej blok z wysokiego na niski;
  • Dokonano korekty przerywania ataków dla jabów i prostych względem przeciwników poruszających się do przodu;
  • Dokonano korekty częstotliwości i progów kontuzji;
  • Dokonano korekty wpływu atrybutów grapplingowych na szybkość przejść;
  • Dokonano korekty logiki klatek dla uderzeń z uchyleniem;
  • Dokonano korekty kondycji dla zablokowanych uderzeń z uchyleniem;
  • Usunięto podwójne kombinacje podbródkowe po wyjściu z uchylenia;
  • Dokonano korekty rozbicia bloku;
  • Dokonano korekty czasu podniesienia z parteru i rozdzielenia w klinczu przez sędziego;
  • Skrócono zasięg przewrotu Imanariego;
  • Dokonano korekty logiki wymiany kombinacji;
  • Dokonano korekty premii obrażeń ciosów kontrujących dla poszczególnych kategorii wagowych;
  • Zmniejszono liczbę trafień, po których interweniuje sędzia przy sekwencji kończenia walki;
  • Wymuszono przejścia do sprawlu przy nieudanych próbach obaleń z klinczu;
  • Umożliwiono regenerację zdrowia w trakcie kontuzji do określonego przez obrażenia szczęki poziomu;
  • Spowolniono szybkość ruchu przy bloku i ruchu do przodu, gdy przeciwnik wyprowadza cios prosty w blok;
  • Dodano podatność przy uderzeniach z uchyleniem;
  • Dodano przewagę pędu po obronach przejść z prób poddań krucyfiksem;
  • Wyłączono przewagę grapplingu przy bloku w pozycji pojedynczego tajskiego klinczu;
  • Dodano premię do obrażeń dla kontr uchyleń w tył;
  • Dodano niewielką podatność dla trafień w boki głowy przy ciosach wyprowadzonych w trakcie ruchu do przodu;
  • Dokonano korekty szybkości i zasięgu obaleń.

Sprawdź także:
EA Sports UFC 3

EA Sports UFC 3

Premiera: 02 lutego 2018
PS4, XBOX ONE

EA Sports UFC 3 to trzecia odslona gry sportowej sygnowanej największą federacją MMA (mieszanych sztuk walki) - Ultimate Fighting Championship. Za projekt odpowiada EA Sp...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?