Dlaczego Crash Bandicoot N. Sane Trilogy jest trudniejsze od oryginału?
Dla wielu graczy Crash Bandicoot N. Sane Trilogy jest trudniejsze od oryginału. Dlaczego i czy aby na pewno?
W sieci pojawiają się wysokie oceny gry Crash Bandicoot N. Sane Trilogy, ale też opinie, jakoby tytuł był o wiele trudniejszy od oryginału. Czy jest tak w rzeczywistości?
Tak, ale nie dlatego, że deweloperzy przygotowali zakręcone poziomy. Winny jest system detekcji kolizji oraz modele postaci, które są prawdopodobnie inne niż w oryginałach z pierwszego PlayStation. Wskazuje na to jeden z użytkowników Reddita, ujawniając że w pierwowzorach bohaterowie traktowani byli jako prostokąty, a tym razem owale. Sprzyja to ich ześlizgiwaniu się z krawędzi elementów, z których zbudowano plansze.
Mało tego, drugim problemem, odkrytym przez streamera DingDongTV, jest szybkość opadania protagonisty podczas oddawanych skoków. Na konsoli PlayStation 4 jest ona minimalnie większa, co oczywiście może sprawiać problemy osobom mającym doświadczenia z oryginałem. Wspomniany kanał na YouTube pokazuje też wspomniane wcześniej ześlizgiwanie się.
Rzućcie okiem na powyższe linki, jeśli chcecie na przykładach zobaczyć o czym mowa. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy jest obecnie dostępne wyłącznie na PS4. Premiera na pozostałych platformach nie została jeszcze ujawniona.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler