Mass Effect: Andromeda - kolejne informacje

Garść detali na temat broni, zdobywania poziomów oraz bonusów w multiplayerze.

@ 06.03.2017, 12:08
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Mass Effect: Andromeda - kolejne informacje

W sieci, głównie za sprawą Twittera, pojawiło się garść nowych informacji dotyczących Mass Effect: Andromeda. Jeśli nadal jesteście głodni szczegółów, koniecznie zerknijcie na poniższą listę. Za detale odpowiadają producent gry, Fernando Melo, oraz jej główny projektant Ian Frazier.

Nowe informacje częściowo pochodzą ze screena, który wypłynął do internetu. Zawiera on część interfejsu użytkownika, a konkretniej spojrzenie na jedną z dostępnych broni. Wszystkie detale zawarliśmy w ramach przejrzystej listy.

  • Za wykonywanie misji otrzymujemy specjalne odznaczenia, można je wykonywać samodzielnie w multiplayerze albo wysłać na nie jednostki kontrolowane przez sztuczną inteligencję. W pierwszym przypadku otrzymasz nagrody do singla i multi, w drugim tylko do singla.
  • Ekipy uderzeniowe nie zawierają członków twojej drużyny, to inni gracze.
  • Bonus za Słabe Punkty (Weak Point Bonus) to po prostu headshoty. Nazwano je dziwnie ponieważ nie każdy przeciwnik ma głowę.
  • W miarę zdobywania kolejnych poziomów doświadczenia zdobywasz schematy. Inne pozyskujesz np. za sprawą skanowania.
  • W grze da się zmieniać poziom trudności oraz przypisane klawisze.
  • Modyfikowanie pancerza dotyczyć będzie także zwykłych ubrań, ale w ich przypadku wybierzemy jedynie kolor, nie wzór.
  • Jeśli wybierzesz podstawowy wygląd jednego z członków rodziny Ryder nie będziesz mógł zmienić jego wyglądu, pozostałe będzie się dało dopasowywać.
  • Dla kasku przewidziano trzy ustawienia: zawsze na głowie, zawsze ściągnięty albo ściągnięty podczas rozmów.
  • Mapa zawsze wskazywać będzie gdzie są członkowie Twojej ekipy. Zdobywanie ich lojalności wpłynie na grę, choć nie tak mocno, jak w Mass Effect 2.
  • Niektórzy przeciwnicy na planetach będą respawnować.
  • Choć korzystanie z broni jest zalecane, da się robić użytek wyłącznie z biotyki, każda moc ma osobny cooldown.
  • W przypadku multiplayera będzie ograniczenie maksymalnego poziomu doświadczenia. Powracają także wyzwania.
  • Postać, jaką aktualnie grasz wpływa na to, jakie statystyki są rozwijane, bonusowe statystyki wpływają na wszystkie Twoje postaci.
  • Multiplayer nie wpływa na singla, ale można w nim zdobyć nagrody do kampanii.

Poniżej fotka ukazująca jedną z giwer. Jeśli zaś chodzi o premierę Mass Effect: Andromeda, spodziewamy się jej w dniu 23 marca bieżącego roku. Tytuł trafi do posiadaczy komputerów osobistych oraz konsol Xbox One i PlayStation 4.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudospetrucci109   @   12:16, 06.03.2017
"Niektórzy przeciwnicy na planetach będą respawnować."
Nie cierpię jak przeciwnicy się respawnują :/ Mam nadzieję, że to będzie dotyczyć tylko multiplayera, w którego i tak nie będę grał...
0 kudosshuwar   @   12:58, 06.03.2017
"Multiplayer nie wpływa na singla, ale można w nim zdobyć nagrody do kampanii."

Nadal nie czaję jaki wpływ na grę ma ten tryb multi.
W tekście mowa o jakiś misjach w trybie multi i singu, o jakiś nagrodach do kampanii. Ale jakie? Schemat? Pancerz? Nie czaję.
0 kudosfelek111   @   14:31, 06.03.2017
Też nie trawię jak przeciwnicy się respawnują. Dla mnie to po prostu głupie i uprzykrzające tylko grę.
0 kudosmrPack   @   20:48, 06.03.2017
Zdobywanie nagród ma pewnie jakoś zachęcać do zabawy w trybie multiplayer. Coś mi się zdaje, że nie okaże się to coś bez czego nie będzie się można obejść grając tylko w singla. Oby Dumny
0 kudosshuwar   @   21:03, 06.03.2017
Niech sobie to multi będzie, ale lepiej żeby nie zmuszano mnie do niego Uśmiech
Dodaj Odpowiedź