Death Stranding - zobacz panel Hideo Kojimy z PlayStation Experience 2016
Całkiem interesujący materiał filmowy, poświęcony najnowszemu przedsięwzięciu Hideo Kojimy.
Podczas The Game Awards 2016 mieliśmy okazję zerknąć na kolejny zwiastun promujący grę Death Stranding - najnowsze dzieło słynnego Hideo Kojimy. Materiał prezentuje się bardzo intrygująco pod względem merytorycznym oraz imponująco technologicznie. Jego świetną wizualizację udało się osiągnąć dzięki silnikowi studia Guerilla.
Hideo Kojima, przed rozpoczęciem prac nad Death Stranding, jeździł po studiach należących do firmy Sony, celem wybrania silnika graficznego dla swojego przedsięwzięcia. Padło na narzędzie przygotowane przez studio Guerilla Games, dłubiące obecnie przy Horizon: Zero Dawn - to właśnie engine tej gry, nazwany Decima, napędza projekt Kojimy.
Decima to produkt, który opracowywany jest od wielu lat przez Holendrów z Guerilla Games. Szef ekipy, Herman Hulst, przyznał, że narzędzie w ostatnim czasie mocno się rozwinęło, użył nawet określenia "kwantowego skoku", cokolwiek by to miało znaczyć - patrząc jednak na oprawę Horizon: Zero Dawn, można Hulstowi uwierzyć na słowo. Jest ona wręcz niewiarygodna.
Wracając jeszcze do Kojimy, warto wspomnieć, że pracując dla Konami przygotował on silnik graficzny Fox Engine. Po rozstaniu z nimi niestety stracił też lata, jakie poświęcił na opracowanie narzędzia. Z oczywistych względów zostało ono w rękach wydawcy.
Poniżej panel Hideo Kojimy z PlayStation Experience 2016. Zerknijcie, jeśli nie mieliście jeszcze okazji.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler