Watch_Dogs 2 - NVIDIA chwali się swoimi technologiami w wersji PC

Premiera wersji PC gry Watch_Dogs 2 nastąpi już 29 listopada.

@ 25.11.2016, 11:12
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc

Watch_Dogs 2 - NVIDIA chwali się swoimi technologiami w wersji PC

Choć Watch_Dogs 2 zadebiutowało w ubiegłym tygodniu, to najpierw gra trafiła do posiadaczy PlayStation 4 i Xbox One. Gracze blaszakowi muszą poczekać nieco dłużej - do 29 listopada.

Tymczasem Ubisoft opublikowało nowy materiał, poświęcony właśnie wersji na PC. Jak to bywa w przypadku większości gier od francuskiego koncernu, także i Watch_Dogs 2 powstawało przy współpracy z firmą NVIDIA. W ramach niej w wydaniu blaszakowym czeka na nas szereg technologii od "Zielonych". Wśród nich znajdziemy dość standardowe HBAO+ i Ambient Occlusion, zapewniające zaawansowane cieniowanie i renderowanie, a także efektowną głębię. Nie zabrakło również TXAA, czyli autorskiego rozwiązania w wygładzaniu krawędzi. Nowością ma być Hybrid Frustrum Trace Shadows, czyli jeszcze bardziej realistyczne cienie, generowane przez rozmaite obiekty. 

Fani robienia screenów powinni zaś być zadowoleni z adaptacji technologii Ansel, pozwalającej wykonywać efektowne ujęcia w 360-stopniach.

Wersja PC zaoferuje ponadto brak limitu klatek na sekundę, tekstury w rozdzielczości 4K, szerokie kąty widzenia, wsparcie dla wielu monitorów, a także technologii SLI i konkurencyjnego (względem NVIDIA) CrossFire. Twórcy wspominają też, że zadbali o optymalizację nie tylko z myślą o najnowszych kartach graficznych, ale także starszych podzespołach. Czy faktycznie tak będzie - przekonamy się już 29 listopada.

Samo Watch_Dogs 2 okazało się satysfakcjonującym sandboxem, o czym więcej przeczytacie w naszej recenzji wersji na PlayStation 4.


Sprawdź także:
Watch_Dogs 2

Watch_Dogs 2

Premiera: 29 listopada 2016
PC, PS4, XBOX ONE

Watch_Dogs 2 to kontynuacja gry akcji wydanej w 2014 roku. Za jej stworzenie ponownie odpowiada studio Ubisoft. Premiera gry dla komputerów oraz konsol Xbox One i PlaySta...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   11:32, 25.11.2016
Jakieś to wszystko takie za ładne, za cukierkowe, za idealne, a przez to mało realistyczne.
0 kudosTheCerbis   @   14:34, 25.11.2016
Wiesz, dla przykładu Dishonored, Gone Home czy też Dragon Age 2 nie posiada fotorealistycznej grafiki. Uśmiech
0 kudosdabi132   @   16:47, 25.11.2016
Cytat: shuwar
Jakieś to wszystko takie za ładne, za cukierkowe, za idealne, a przez to mało realistyczne.

Też odnoszę takie wrażenie gdy oglądam gameplaye z Watch_Dogs 2. Zdecydowanie za kolorowe to wszystko i takie wesołe. Twórcy gier za bardzo chyba skupiają się na co raz lepszej grafice i nie mają czasu na optymalizację tytułów, co widać niestety w wielu grach.
1 kudosKotecek_PL   @   16:56, 25.11.2016
Mi tam akurat się podoba Uśmiech