Watch_Dogs 2 - NVIDIA chwali się swoimi technologiami w wersji PC
Premiera wersji PC gry Watch_Dogs 2 nastąpi już 29 listopada.
Choć Watch_Dogs 2 zadebiutowało w ubiegłym tygodniu, to najpierw gra trafiła do posiadaczy PlayStation 4 i Xbox One. Gracze blaszakowi muszą poczekać nieco dłużej - do 29 listopada.
Tymczasem Ubisoft opublikowało nowy materiał, poświęcony właśnie wersji na PC. Jak to bywa w przypadku większości gier od francuskiego koncernu, także i Watch_Dogs 2 powstawało przy współpracy z firmą NVIDIA. W ramach niej w wydaniu blaszakowym czeka na nas szereg technologii od "Zielonych". Wśród nich znajdziemy dość standardowe HBAO+ i Ambient Occlusion, zapewniające zaawansowane cieniowanie i renderowanie, a także efektowną głębię. Nie zabrakło również TXAA, czyli autorskiego rozwiązania w wygładzaniu krawędzi. Nowością ma być Hybrid Frustrum Trace Shadows, czyli jeszcze bardziej realistyczne cienie, generowane przez rozmaite obiekty.
Fani robienia screenów powinni zaś być zadowoleni z adaptacji technologii Ansel, pozwalającej wykonywać efektowne ujęcia w 360-stopniach.
Wersja PC zaoferuje ponadto brak limitu klatek na sekundę, tekstury w rozdzielczości 4K, szerokie kąty widzenia, wsparcie dla wielu monitorów, a także technologii SLI i konkurencyjnego (względem NVIDIA) CrossFire. Twórcy wspominają też, że zadbali o optymalizację nie tylko z myślą o najnowszych kartach graficznych, ale także starszych podzespołach. Czy faktycznie tak będzie - przekonamy się już 29 listopada.
Samo Watch_Dogs 2 okazało się satysfakcjonującym sandboxem, o czym więcej przeczytacie w naszej recenzji wersji na PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler