Watch_Dogs 2 (PC) - okladka

Watch_Dogs 2 (PC)

Premiera:
29 listopada 2016
Premiera PL:
29 listopada 2016
Platformy:
Gatunek:
Akcja
Język:
- napisy
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (34)Gram (9)Ukończone (12)Kupię (17)

Opis Watch_Dogs 2 (PC)
DevMat @ 22:56 06.06.2016

Śr. długość gry: 24h 14min

+ czaswięcej

Watch_Dogs 2 to kontynuacja gry akcji wydanej w 2014 roku. Za jej stworzenie ponownie odpowiada studio Ubisoft. Premiera gry dla komputerów oraz konsol Xbox One i PlayStation 4 została zaplanowana na dzień 15 listopada 2016 roku.

Akcja Watch_Dogs 2 przenosi nas do San Francisco przyszłości. Miasto praktycznie całkowicie kontrolowane jest przez system operacyjny CTOS 2.0, zarządzający wszystkim od świateł ulicznych, przez wielkie billboardy, na mostach oraz potężnych maszynach kończąc.

Główny bohater, Marcus Holloway, będący inżynierem oprogramowania, zostaje oskarżony przez korporację Blume - tę, z którą mieliśmy też utarczki w Chicago w pierwszym Watch_Dogs - o to, że włamał się do jej systemu komputerowego. Co istotne, Marcus jest całkowicie niewinny. Przywódca DeadSec - grupy hakerów - postanawia pomóc młodzieńcowi. Wypowiada on wojnę Blume w San Francisco, a gracz znajduje się w samym jej centrum.

Jego zadaniem jest poznanie planów Blume, a następnie, w miarę możliwości, ich pokrzyżowanie. Oczywiście wszystko ponownie kręci się dookoła hackowania. Marcus nosi bowiem ze sobą wszędzie telefon komórkowy, z pomocą którego jest w stanie wpłynąć praktycznie na wszystko, co posiada komputer oraz oprogramowanie.

Dzięki temu otwiera niedostępne miejsca, odpala zdalnie samochody, a także korzysta z kilku ciekawych gadżetów. Jednym z nich jest specjalny dron rozpoznawczy, którym możemy się niepostrzeżenie poruszać ponad głowami przeciwników, dokładnie rozpisując położenie każdego z nich, co znacząco ułatwia późniejsze przekradanie się lub eliminację oponentów (w zależnie od preferowanego stylu gry). Drugi gadżet to niewielkich rozmiarów jeżdżący robot. Dostanie się on w miejsca niedostępne dla gracza, a tam zrobi użytek z wysuwanego ramienia, zaopatrzonego we wtyczkę do interfejsu komputerowego.

Mimo że hakowanie jest bardzo istotnym aspektem gry, równie ważna jest mobilność Marcusa. Dlatego chłopak potrafi się bardzo sprawnie przemieszczać pomiędzy budynkami z wykorzystaniem parkouru. Umie skakać na duże odległości, wspinać się na pionowe  ściany oraz błyskawicznie zeskakiwać w dół. Jego umiejętności sprawiają, że poruszanie się po wirtualny San Francisco jeszcze nigdy nie było tak emocjonujące.

Do tego dochodzi jeszcze prowadzenie rozlicznych samochodów oraz innych pojazdów. Wszystkie one nadają grze charakteru i sprawiają, że poruszanie po sporych rozmiarów otwartej przestrzeni nie jest ciężką pracą, ale czystą przyjemnością.

Watch_Dogs 2 działa na nowoczesnym silniku graficznym, generującym przejrzystą, pełną efektów specjalnych oprawę wizualną. Całość uzupełnia ścieżka dźwiękowa, dopasowana do charakteru głównego bohatera, dialogi oraz efekty specjalne. Grę da się przejść samodzielnie oraz w trybie współpracy, z innym graczem. Można wykonywać zarówno wątki główne, jak i poboczne.

Wymagania sprzętowe wersji PC gry Watch_Dogs 2 nie są szczególnie wygórowane. Średniej jakości komputer powinien odpalić grę na przynajmniej średnich detalach i zapewnić odpowiednią płynność generowanej animacji.


Wkład w encyklopedię mieli:   dabi132, MicMus123456789,
PEGI: Od 18 latZawiera przemocZawiera mocny językZawiera treści związane z hazardemZawiera kontrolowane rozgrywki sieciowe
Screeny z Watch_Dogs 2 (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosBubtownik   @   09:40, 10.09.2016
Cytat: Marcin852
Czekam z niecierpliwością na tę grę. Ah te połączenie GTA V z hackowaniem brzmi świetnie ale zobaczymy jak bedzie to wyglądac juz niedługo


I jeszcze ten parkur rodem z "13 dzielnica" Uśmiech czekam na tą grę najbardziej w tym roku. Oprócz FIFA 17 to właśnie WD2 muszę mieć.
1 kudosdabi132   @   19:01, 05.11.2016
Ja nawet nie czekam na grę. Za dużo w tym Assassin's Creed i Far Cry, które lubię ale za bardzo Ubisoft kopiuje już te schematy w każdej grze z otwartym światem.
0 kudosMarcin852   @   15:01, 19.11.2016
Cytat: Bubtownik
I jeszcze ten parkur rodem z "13 dzielnica" Uśmiech czekam na tą grę najbardziej w tym roku. Oprócz FIFA 17 to właśnie WD2 muszę mieć.
ja jak obejrzałem gameplay gry z konsol to od razu przeszła mi ochota na tą gre a szkoda bo pomysl jest dobry ale wykonanie...
0 kudosMicMus123456789   @   22:53, 21.01.2017
I Watch Dogs 2 ukończone, przyznam, że dobrze się grało choć bez rewelacji.

Od początku gry miałem problem, żeby polubić ten nowy szczeniacki klimat i to, że Ubi ponowanie ma problem z tożsamością. W jedynce Aiden szukał własnej zemsty a Dedsec było pokazywane raczej jako Ci źli i przez całą grę dawali nam tego dowody szczególnie gdy Aiden odmawiał dołączenia do nich, a tu nagle Dedsec okazuje się super pozytywną grupą walczącą o wolność itp. To tak jak w ostatnich odsłonach AC gdzie nagle templariusze są wybielani, a asasyni lekko mieszani z błotem. Po za tym szczegółem fabuła okazała się dość ciekawa, a same misje były naprawdę dobrze przygotowane. Co do świata gry w jedynce mieliśmy system moralności niewiele on wnosił do gry, ale jednak coś, a tu tego w ogóle nie ma. Ogłuszanie razem z paralizatorem tracą na znaczeniu, bo naprawdę z początku jak grałem starałem się grać po cichu i omijać kogo się da, bo myślałem, że za zabijanie przeciwników będzie jakaś kara, a tym czasem tego brak. Można wybić wszyskich wrogów, a konsekwencji w fabule brak, to minus i cofnięcie się względem jedynki. Do tego funkcje telefonu znane z jedynki tu mają swoje rozwinięcie niestety bardzo upierdliwe, nawet nie zgaduje ile pojedynczych punktów badań jest rozsianych po mieście i do tego jeszcze te specjalne pakiety danych do odblokowania kolejnych ulepszeń. Ciężko się to zbierało tak samo jak gotówkę, rozsiane torby z kasą po mieście to też bardzo ciężko się zbierało.

Ciekawostka na temat świata, w jedynce był świetny system pociągów, który sprawdzał się zarówno do ucieczki jak i do zabawy i tak wiem, że chicago słynie z pociągów w pewnym sensie, ale w dwójce w San Francisco są tory, ale pociągów brak, to tak jak w Mafi 3 gdzie próżno szukać jadącego pociągu Dumny
0 kudosshuwar   @   08:53, 22.01.2017
Właśnie się zastanawiałem jak ocenisz WD2. Ciekawa recka.
0 kudosTheCerbis   @   12:37, 22.01.2017
Czyli generalnie pokrywa się z moimi wyobrażeniami. Dzięki Mic. Uśmiech
0 kudosMicMus123456789   @   13:49, 22.01.2017
Jak przełkniemy klimat i nieścisłości dotyczące DedSec'u to gra daję radę Uśmiech
0 kudosdabi132   @   15:44, 22.01.2017
A są jakieś błędy? Takie które psują zabawę?
0 kudospawelecki96   @   17:21, 16.04.2017
Pierwsze godziny - przednia zabawa. Ostatnie - droga przez mękę :v Gra jest bardzo dobra technicznie, ale leży merytorycznie. Fabuła jest tak mdła, że w pewnym momencie zacząłem już przeklikiwać cutscenki, bo bez nich wcale nie grało się gorzej. Jestem w tym chyba odosobniony, ale wolę jedynkę. Lepszy klimat, lepszy bohater, lepsza fabuła.
0 kudosLoczek3545   @   10:44, 28.03.2019
15 godzin z życia zmarnowane (staram się zawsze ukończyć to co zacząłem)... Krok wstecz w kwestii rozwiązań względem "jedynki". Fabuła jak i postacie kompletnie bez historii. Klimatem w żadnym stopniu nie dorównuje i tak średniej pierwszej części. Graficznie jest dobrze, ale zbyt cukierkowo i hmm, sztywno?
Wracając do rozwiązań. Aidenem czuło się, że mamy całą policje na plecach i wtedy ucieczki poprzez wysadzanie kanalizacji, zmiany kolorów sygnalizacji świetlnej itp. dawały wielką frajdę. Tutaj miałem wszystkie służby, helikopter i gang za plecami, a wystarczyło śmignąć w boczną uliczkę i magicznie znikali, nawet studzienki nie były potrzebne. W "jedynce" miasto dawało masę frajdy, a tu jest nijakie. Nie jest puste pod względem ludności i nawet jest sporo do roboty (NUDA!), ale cieżko jest się wczuć w to wszystko... "Zahaczyłem tylko 2"- to chyba wszytko mówi o zainteresowaniu pobocznymi misjami. W zasadzie to trudno jest mi sobie wyobrazić jak inaczej haker mógłby wykonywać powierzone mu misje, ale wizja Ubi jest kompletnie beznadziejna Uśmiech . Dobrze, że ten interes kosztował mnie tylko 3 dyszki Dumny .
0 kudosTheCerbis   @   12:07, 28.03.2019
No to generalnie opinie u nas są podobne... Ale jak wytrzymałeś tylko 15h to gra musi faktycznie być jeszcze bardziej nużąca od jedynki.
0 kudosLoczek3545   @   12:53, 28.03.2019
15h, bo tyle zajął mi główny wątek Szczęśliwy . Kompletnie nie ciągnie do tego, by zwiedzić miasto, bądź porobić te czynności poboczne...
0 kudosTheCerbis   @   13:21, 28.03.2019
Heh. A jak optymalizacyjnie u ciebie było, bo na PC grałeś?
0 kudosLoczek3545   @   13:27, 28.03.2019
Wszystko było zależne od tego co działo się na ekranie. Często klatki spadały do 40 przy większej rozróbie, ale ogólnie działało dość płynnie. I miałem kilka crashy (3 podczas jednej z głównych misji, na szczęście nie musiałem zaczynać jej od początku) Dumny . No nie polecam Szczęśliwy
0 kudosTheCerbis   @   13:52, 28.03.2019
No tak... Ubi zawsze w formie. Puszcza oko
Dodaj Odpowiedź