Titanfall 2 - nie liczy się sprzedaż z pierwszego tygodnia, twierdzi Electronic Arts
Wydawca zamierza budować markę i zdobywać zaangażowanie ludzi. Titanfall 2 to początek czegoś większego.
Titanfall 2 zadebiutował w bardzo tłocznym okresie. Wiele firm analitycznych uważa, że z tego powodu sprzedaż gry nie była na tak wysokim poziomie, jak oczekiwał tego wydawca oraz deweloper. Jeden z szefów Electronic Arts, Blake Jorgensen, nie patrzy jednak na liczby z pierwszego dnia lub tygodnia. Liczy się dla niego sprzedaż długoterminowa.
"Przypominamy ludziom, że budujemy w przypadku Titanfall markę, więc nie chodzi tu o sprzedaż z pierwszego dnia lub tygodnia, chodzi o sprzedaż długoterminową", powiedział Jorgensen podczas konferencji UBS w San Francisco. "Zrobimy wiele rzeczy z Titanfall, aby budować zaangażowanie. Oddamy w ręce graczy sporo darmowej zawartości w przyszłym roku. Zbudujemy markę wokół ludzi oraz zaangażowania. Każdy, kto w nią zagrał, zakochał się".
Electronic Arts nie opublikowało niestety żadnych danych sprzedażowych. Nie wiemy zatem czy Titanfall 2 przekroczył już milion opchniętych pudełek, czy jeszcze zmierza do tego wyniku. Pewne jest natomiast, że gra zdobyła przychylność recenzentów (w tym naszą), a w ciągu najbliższych miesięcy otrzyma sporo dodatkowej, w pełni darmowej zawartości.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler