Fallout 4 na PS4 wkrótce otrzyma wsparcie dla modów
Posiadacze Fallout 4 dla konsoli PlayStation 4 już niebawem będą mogli istalować do gry fanowskie modyfikacje.
Wsparcie modów w Fallout 4 dla konsoli PlayStation 4 firma Bethesda zapowiedziała dawno temu. Ze względu na rozliczne zawirowania, modyfikacji na wspomnianej platformie wciąż nie ma, ale niebawem powinna zadebiutować łatka, która pozwoli na ich wgrywanie.
Jak się właśnie dowiedzieliśmy, kolejna aktualizacja Fallout 4 dla PlayStation 4 wprowadzi do gry wsparcie dla modów. Choć nie znamy konkretnego dnia jej udostępnienia, Bethesda zakłada, że nastąpi to jeszcze w tym miesiącu. Łatka oznaczona numerkiem 1.8 jest już bowiem gotowa, przejść musi jeszcze tylko proces certyfikacji.
Skoro przy patchu 1.8 jesteśmy, warto wspomnieć, że można go już pobierać w przypadku wersji PC. Poniżej znajdziecie co konkretnie zmienia, naprawia i usprawnia.
- Poprawiono błąd, który sprawiał, że część dźwięków znikało po wczytaniu obszaru gry.
- Poprawiono błąd, powodujący zawieszanie się gry po wyjściu do menu głównego i włączeniu nowej gry.
- Poprawiono błąd ze spacjami w zapytaniach o nazwy modów.
- Zmieniono system oceniania modów.
- Zwiększono liczbę widocznych nazw modów w menu.
- Poprawiono błąd, który powodował zawieszanie się gry, jeśli mod miał niespotykaną strukturę danych.
- Poprawiono błąd, który niepoprawnie wyświetlał bibliotekę oraz kategorię ulubionych modów.
- Poprawiono błąd, który sprawiał, że obrazki niektórych modów się nie ładowały.
- Bot z dwoma laserami gatlinga nie będzie powodował błędów dźwięku.
Jak tylko dowiemy się czegoś więcej, nie omieszkamy Was powiadomić.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler