Fallout 4 na PS4 wkrótce otrzyma wsparcie dla modów

Posiadacze Fallout 4 dla konsoli PlayStation 4 już niebawem będą mogli istalować do gry fanowskie modyfikacje.

@ 08.11.2016, 18:07
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Fallout 4 na PS4 wkrótce otrzyma wsparcie dla modów

Wsparcie modów w Fallout 4 dla konsoli PlayStation 4 firma Bethesda zapowiedziała dawno temu. Ze względu na rozliczne zawirowania, modyfikacji na wspomnianej platformie wciąż nie ma, ale niebawem powinna zadebiutować łatka, która pozwoli na ich wgrywanie.

Jak się właśnie dowiedzieliśmy, kolejna aktualizacja Fallout 4 dla PlayStation 4 wprowadzi do gry wsparcie dla modów. Choć nie znamy konkretnego dnia jej udostępnienia, Bethesda zakłada, że nastąpi to jeszcze w tym miesiącu. Łatka oznaczona numerkiem 1.8 jest już bowiem gotowa, przejść musi jeszcze tylko proces certyfikacji.

Skoro przy patchu 1.8 jesteśmy, warto wspomnieć, że można go już pobierać w przypadku wersji PC. Poniżej znajdziecie co konkretnie zmienia, naprawia i usprawnia.

  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że część dźwięków znikało po wczytaniu obszaru gry.
  • Poprawiono błąd, powodujący zawieszanie się gry po wyjściu do menu głównego i włączeniu nowej gry.
  • Poprawiono błąd ze spacjami w zapytaniach o nazwy modów.
  • Zmieniono system oceniania modów.
  • Zwiększono liczbę widocznych nazw modów w menu.
  • Poprawiono błąd, który powodował zawieszanie się gry, jeśli mod miał niespotykaną strukturę danych.
  • Poprawiono błąd, który niepoprawnie wyświetlał bibliotekę oraz kategorię ulubionych modów.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że obrazki niektórych modów się nie ładowały.
  • Bot z dwoma laserami gatlinga nie będzie powodował błędów dźwięku.

Jak tylko dowiemy się czegoś więcej, nie omieszkamy Was powiadomić.


Sprawdź także:
Fallout 4

Fallout 4

Premiera: 10 listopada 2015
PC, PS4, XBOX ONE, PS5, XBOX X/S

Fallout 4 to kolejna odsłona uznanej serii gier cRPG. Za produkcję odpowiada ekipa Bethesda Game Studios, znana z takich gier jak The Elder Scrolls V: Skyrim czy tez Fall...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   18:16, 08.11.2016
A ja właśnie ogrywam kolejne DLC do F4. I pomyśleć, że byłem strasznie sceptycznie nastawiony do tej gry. A teraz mam za sobą ponad 110 godzin grania w najnowszego Fallouta + 2 DLC. Co ciekawe po tylu godzinach nie rozumiem tego hejtu jaki wylał się na początku na ten tytuł. Nawet nie bardzo pamiętam o co chodziło.

Gra jest w moim Top 10.
0 kudosseth   @   18:55, 08.11.2016
Cytat: shuwar

Gra jest w moim Top 10.


Kupiłem tą grę w dniu premiery, niestety, liczyłem na poziom Wiedzmina i się zawiodłem. Grałem hardo przez 45 godzin skupiając się na eksploatacji świata. Znudziło mi się i gry nawet nie skończyłem. Nie powiem, nie dam jej 10/10 ani 5/10 bo to przesada, gra dobra bite 7,5/10 ale bez rewelacji. DLC wydawane próbują ją jakoś utrzymać, uzupełnić.

Po prawdzie liczę, że nie przedłużą licencji Fallouta dla Bethesdy na 7 8 9
0 kudosmrPack   @   19:48, 08.11.2016
Cytat: seth
Po prawdzie liczę, że nie przedłużą licencji Fallouta dla Bethesdy na 7 8 9
Problem w tym, że marka Fallout jest własnością Bethesdy, więc mało prawdopodobne by sami sobie odebrali prawo do tworzenia kolejnych części. Mogliby jedynie zlecić to innej ekipie tak jak w przypadku New Vegas, którego zrobił Obsidian. Jednak teraz po F4 są chyba tak pewni swojej wizji tej serii, że chyba nie zechcą tak po prostu oddać kolejnej odsłony w inne ręce.
0 kudoslogan23   @   04:12, 09.11.2016
problem jest w tym że powinni wrócić do korzeni. fallout. a nie coraz bardziej wymyślają nie wiadomo co.Fallout. powinien być jak te pierwsze fallout a te co powstają dzisiaj powinny być oddzielną serią i powinny przysiąść nad fabułą a nie drenują tą markę. jak tylko mogą.