W Fallout 4 studio id Software odpowiadało za mechanikę strzelania
Na temat rozgrywki w obecnych odsłonach Fallout można napisać wiele dobrych rzeczy, ale w przypadku chociażby trzeciej odsłony serii elementy akcji oraz strzelania nie były porywające.
juve @ 16.09.2015, 16:21
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
Patryk "juve" Jankowski
pc, ps4, xbox one
Na temat rozgrywki w obecnych odsłonach Fallout można napisać wiele dobrych rzeczy, ale w przypadku chociażby trzeciej odsłony serii elementy akcji oraz strzelania nie były porywające. Teraz Bethesda podjęła jednak lepsze decyzje i przygotowała system walki oraz wymiany ognia we współpracy z legendarnym id Software.
id Software to żywa legenda. Studio odpowiedzialne za takie marki, jak Doom czy Wolfenstein pracuje obecnie nad systemem strzelania w Fallout 4. Dzięki tej współpracy czwarta odsłona serii ma być nie tylko solidnym RPG-iem, ale także grą akcji, przynajmniej tam, gdzie zajdzie taka potrzeba. Temat postanowił nakreślić Todd Howard z firmy Bethesda, który z wielkim entuzjazmem podchodzi do współpracy z ojcami Dooma.
"Nie mogę mówić źle o Fallout 3, ale w przypadku nowej odsłony serii nie chcieliśmy robić żadnych wymówek, że to tytuł role-playing, w kontekście elementów akcji oraz strzelania. Jako Bethesda uważamy, że możemy z powodzeniem nałożyć warstwę RPG i statystyk na powierzchnię tych elementów. [. . .] W związku z tym, że legendarne id Software jest częścią naszej firmy, pierwszą rzeczą, którą zrobiliśmy, był telefon właśnie do nich. Poprosiliśmy ich o pomoc i kilka porad".
Gra Fallout 4 ma zadebiutować na rynku już 10 listopada na PlayStation 4, Xbox One oraz komputerach osobistych.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler