W Fallout 4 studio id Software odpowiadało za mechanikę strzelania

Na temat rozgrywki w obecnych odsłonach Fallout można napisać wiele dobrych rzeczy, ale w przypadku chociażby trzeciej odsłony serii elementy akcji oraz strzelania nie były porywające.

@ 16.09.2015, 16:21
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
pc, ps4, xbox one

W Fallout 4 studio id Software odpowiadało za mechanikę strzelania

Na temat rozgrywki w obecnych odsłonach Fallout można napisać wiele dobrych rzeczy, ale w przypadku chociażby trzeciej odsłony serii elementy akcji oraz strzelania nie były porywające. Teraz Bethesda podjęła jednak lepsze decyzje i przygotowała system walki oraz wymiany ognia we współpracy z legendarnym id Software.

id Software to żywa legenda. Studio odpowiedzialne za takie marki, jak Doom czy Wolfenstein pracuje obecnie nad systemem strzelania w Fallout 4. Dzięki tej współpracy czwarta odsłona serii ma być nie tylko solidnym RPG-iem, ale także grą akcji, przynajmniej tam, gdzie zajdzie taka potrzeba. Temat postanowił nakreślić Todd Howard z firmy Bethesda, który z wielkim entuzjazmem podchodzi do współpracy z ojcami Dooma.

"Nie mogę mówić źle o Fallout 3, ale w przypadku nowej odsłony serii nie chcieliśmy robić żadnych wymówek, że to tytuł role-playing, w kontekście elementów akcji oraz strzelania. Jako Bethesda uważamy, że możemy z powodzeniem nałożyć warstwę RPG i statystyk na powierzchnię tych elementów. [. . .] W związku z tym, że legendarne id Software jest częścią naszej firmy, pierwszą rzeczą, którą zrobiliśmy, był telefon właśnie do nich. Poprosiliśmy ich o pomoc i kilka porad".

Gra Fallout 4 ma zadebiutować na rynku już 10 listopada na PlayStation 4, Xbox One oraz komputerach osobistych.


Sprawdź także:
Fallout 4

Fallout 4

Premiera: 10 listopada 2015
PC, PS4, XBOX ONE, PS5, XBOX X/S

Fallout 4 to kolejna odsłona uznanej serii gier cRPG. Za produkcję odpowiada ekipa Bethesda Game Studios, znana z takich gier jak The Elder Scrolls V: Skyrim czy tez Fall...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosIgI123   @   16:37, 16.09.2015
Prawdę mówiąc to system strzelania w F3 i NV nieco zasysał i walka w sumie wyglądała tak że używało się VATS a potem czekało na regenerację punktów akcji za murkiem, aby znowu go użyć. Dobrze że chcą poprawić mechanikę walki.
0 kudosGuilder   @   17:10, 16.09.2015
Mam to samo zdanie. Trójka i New Vegas były spoko dla snajperów (czyli też dla mnie), ale jak ktoś chciał ganiać z karabinem maszynowym, to już miał gorzej.
Także plusik za inicjatywę, zwłaszcza że ID ma bardzo dobre referencje, jeśli o "strzelanki" chodzi. Uśmiech
0 kudosMicMus123456789   @   17:14, 16.09.2015
Wyciągnęli wnioski z poprzednich odsłon, to dobrze. Choć mimo narzekań i tak wszyscy grali z satysfakcją Dumny Ale już na pierwszych materiałach z gry widać, że strzelanie różni się od tego co było.
0 kudosTheCerbis   @   17:33, 16.09.2015
Id Software to legenda FPSów! Można w takim razie spać spokojnie. Uśmiech