Zaginięcie Ethana Cartera Redux - zadebiutowała odświeżona wersja na Unreal Engine 4
Studio The Astronauts poinformowało o debiucie Zaginięcia Ethana Cartera w edycji Redux. Mowa tu o odświeżonym wydaniu, które przenosi grę z Unreal Engine 3 na najnowszą wersję silnika, oznaczoną numerkiem "4".
Dirian @ 12.09.2015, 22:35
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
pc
Studio The Astronauts poinformowało o debiucie Zaginięcia Ethana Cartera w edycji Redux. Mowa tu o odświeżonym wydaniu, które przenosi grę z Unreal Engine 3 na najnowszą wersję silnika, oznaczoną numerkiem "4". To w zasadzie jedyna poważna zmiana.
Dopisek Redux nie jest oficjalny, dlatego nie szukajcie na sklepowych półkach gry z nim. Cały czas w sprzedaży dostępna będzie "stara" wersja, ale jeżeli aktywujemy ją na Steam czy w GoG.com, to będziemy mogli wybrać czy chcemy zaciągnąć pierwowzór, czy odświeżone wydanie, oparte o Unreal Engine 4.
Ekipa Adriana Chmielarza jednocześnie wprost oznajmia, że przejście na nowszą wersję silnika nie miało na celu wprowadzenie rewolucji w oprawie wizualnej. Owszem, naniesiono całą masę poprawek do grafiki, ale są to szczegóły, na pierwszy rzut oka ciężko zauważalne. Bardziej chodziło o to, że Unreal Engine 4 domyślnie współpracuje z nowymi konsolami, podczas gdy starszą wersję silnika trzeba do tego niejako zmusić. Ponadto do wersji opartej na "czwórce" łatwiej dodać szeroko pojętą nową zawartość, a przy okazji ulepszono też system zapisu gry.
The Astronauts przyznało też, że testują współpracę Zaginięcia Ethana Cartera z DirectX 12, ale obecnie jest jeszcze za wcześnie na udostępnienie tej opcji dla wszystkich graczy.
Na poszukiwania Ethana Cartera pierwsi wyruszyli PeCetowcy, pod koniec września ubiegłego roku. W lipcu 2015 gra trafiła na PlayStation 4, a twórcy nie wykluczają kolejnych platform.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler