Studio The Astronauts poinformowało o debiucie Zaginięcia Ethana Cartera w edycji Redux. Mowa tu o odświeżonym wydaniu, które przenosi grę z Unreal Engine 3 na najnowszą wersję silnika, oznaczoną numerkiem "4".
Dirian @ 12.09.2015, 22:35
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc
Studio The Astronauts poinformowało o debiucie Zaginięcia Ethana Cartera w edycji Redux. Mowa tu o odświeżonym wydaniu, które przenosi grę z Unreal Engine 3 na najnowszą wersję silnika, oznaczoną numerkiem "4". To w zasadzie jedyna poważna zmiana.
Dopisek Redux nie jest oficjalny, dlatego nie szukajcie na sklepowych półkach gry z nim. Cały czas w sprzedaży dostępna będzie "stara" wersja, ale jeżeli aktywujemy ją na Steam czy w GoG.com, to będziemy mogli wybrać czy chcemy zaciągnąć pierwowzór, czy odświeżone wydanie, oparte o Unreal Engine 4.
Ekipa Adriana Chmielarza jednocześnie wprost oznajmia, że przejście na nowszą wersję silnika nie miało na celu wprowadzenie rewolucji w oprawie wizualnej. Owszem, naniesiono całą masę poprawek do grafiki, ale są to szczegóły, na pierwszy rzut oka ciężko zauważalne. Bardziej chodziło o to, że Unreal Engine 4 domyślnie współpracuje z nowymi konsolami, podczas gdy starszą wersję silnika trzeba do tego niejako zmusić. Ponadto do wersji opartej na "czwórce" łatwiej dodać szeroko pojętą nową zawartość, a przy okazji ulepszono też system zapisu gry.
The Astronauts przyznało też, że testują współpracę Zaginięcia Ethana Cartera z DirectX 12, ale obecnie jest jeszcze za wcześnie na udostępnienie tej opcji dla wszystkich graczy.
Na poszukiwania Ethana Cartera pierwsi wyruszyli PeCetowcy, pod koniec września ubiegłego roku. W lipcu 2015 gra trafiła na PlayStation 4, a twórcy nie wykluczają kolejnych platform.
Premiera: 25 września 2014 PC, PS4, XBOX ONE, SWITCH
The Vanishing of Ethan Carter to debiutancki projekt polskiego studia The Astronauts. Deweloperzy Ci nie są jednak żółtodziobami branży, bowiem przewodzi nimi były szef P...
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler