Super Meat Boy - premiera wersji na PlayStation 4 i PlayStation Vita za miesiąc

Zapowiedziane początkiem czerwca przeniesienie przygód mięsnego przyjaciela na konsole PlayStation 4 i PlayStation Vita nastąpi już niebawem, bo za miesiąc.

@ 12.09.2015, 12:20
psv, ps4

Super Meat Boy - premiera wersji na PlayStation 4 i PlayStation Vita za miesiąc

Zapowiedziane początkiem czerwca przeniesienie przygód mięsnego przyjaciela na konsole PlayStation 4 i PlayStation Vita nastąpi już niebawem, bo za miesiąc. Super Meat Boy wyląduje na wspomnianych urządzeniach dokładnie z dniem szóstego października.

Jeżeli jeszcze nie mieliście przyjemności poobijać się po pikselowych ścianach to zapewne Waszym klawiaturom (bądź kontrolerom) nie dolega brak przycisków. Tak czy owak, Super Meat Boy za miesiąc będzie dostępny zupełnie za darmo dla wszystkich członków usługi PlayStation Plus, więc czemu by nie przetestować oldskulowej zręcznościówki, skoro abonament poczciwie opłacony.


Sprawdź także:
Super Meat Boy

Super Meat Boy

Premiera: 30 listopada 2010
PC, XBOX 360, WII, PS4, PSV

Super Meat Boy to przezabawna platformówka sprowadzająca się do biegania i skakania. Sterujemy w niej kawałkiem mięsa, tytułowym Meat Boy'em. Niezależnie od miejscówek ce...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   15:22, 12.09.2015
Teraz tylko pozostaję pytanie - PO CO.
Jak już indyki się wyciąga z poprzedniej generacji i przenosi do obecnej to jest już gorzej niż myślałem.
0 kudosLucas-AT   @   15:39, 12.09.2015
Cytat: Fox46
Teraz tylko pozostaję pytanie - PO CO.
Jak już indyki się wyciąga z poprzedniej generacji i przenosi do obecnej to jest już gorzej niż myślałem.

Skoro dzieje się to już któryś raz z kolei, to znaczy, że to się sprzedaje. Inaczej by tych gier nie przenoszono.
0 kudosTheCerbis   @   21:12, 12.09.2015
I/albo twórcy mają nadzieję, że również na nowym sprzęcie sprzeda się świetnie. Grałem kiedyś w Super Meta Boya i nie widziałem w nim nic szczególnego ani wciągającego. Może to po prostu rodzaj gier nie dla mnie.
0 kudosMaterdea   @   21:42, 12.09.2015
Cytat: Fox46
Teraz tylko pozostaję pytanie - PO CO.
Żeby osoby nie mające styczności z tą grą, a posiadające nowe konsole mogły również zaznajomić się z nią. Ot, wielka filozofia.

Oburzanie się jest totalnie bezsensowne. Przecież chodzi tylko o zasięg + zyski z tego tytułu. Co złego, że ludzie chcą zarobić? Skoro wydają kolejne porty/remastery/GOTY to znaczy, że jest to profitowe.
0 kudosFox46   @   10:02, 13.09.2015
Cytat: Materdea


Oburzanie się jest totalnie bezsensowne. Przecież chodzi tylko o zasięg + zyski z tego tytułu. Co złego, że ludzie chcą zarobić? Skoro wydają kolejne porty/remastery/GOTY to znaczy, że jest to profitowe.


No już nie popadajmy w takie skrajności by każdy indyk zaczął wychodzić z poprzedniej generacji na obecną. Tutaj obstawiam na to co napisał TheCerbis że twórca liczy na ponowny sukces taki jak na PS3/X360. Ale to nie przejdzie.....
Idąc takim tokiem rozumowania można by wszystko przenosić i to dosłownie z każdej generacji na generację.
Gdzie pamiętam taki Die Hard Arcade z 1995 roku wyszło w 2002 bodajrze na PS2 i to był Remaster z krwi i kości ale który nie opuścił Japonii. Dziś przenosi się wszystko, po prostu jest teraz na to moda.
Inni przenoszą to ja nie chce być gorszy też przeniosę, może zarobię na tym.
0 kudosMaterdea   @   10:04, 13.09.2015
Cytat: Fox46
Idąc takim tokiem rozumowania można by wszystko przenosić i to dosłownie z każdej generacji na generację.
Nie mam z tym problemu, naprawdę. Niechaj przenoszą i DOS-a, na pewno wszyscy na tym skorzystamy.
0 kudosTheCerbis   @   11:40, 13.09.2015
O, chociaż niektóre "remastery" są dla mnie bez sensu ja chętnie zobaczyłbym odświeżoną Arenę oraz Daggerfalla!
0 kudosLucas-AT   @   13:16, 13.09.2015
Twórcy nie muszą liczyć na taki sukces, jak na PS3 i X360 i nie liczą. Wystarczy, że sprzeda się 5 tysięcy, a oni już mają z tego zysk. Port takiej gry z PC na PS4 to chwila roboty. Każdy z nas jako deweloper by podjął taką samą decyzję.
Dodaj Odpowiedź