Need for Speed - deweloperzy tłumaczą konieczność stałego połączenia z internetem

W maju tego roku potwierdzono, że nowy Need for Speed - nawet w trybie dla pojedynczego gracza - będzie wymagał ciągłego połączenia z internetem.

@ 10.08.2015, 13:56
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨‍💻
pc, ps4, xbox one

Need for Speed - deweloperzy tłumaczą konieczność stałego połączenia z internetem

W maju tego roku potwierdzono, że nowy Need for Speed - nawet w trybie dla pojedynczego gracza - będzie wymagał ciągłego połączenia z internetem. Wywołało to burzę na kanałach społecznościowych serii, studia Ghost Games oraz wydawcy - Electronic Arts. Wytłumaczono tę decyzję.

Na łamach czasopisma Official Xbox Magazine (a cytowanego przez Gamesradar), Marcus Nilsson - producent wykonawczy w studiu Ghost Games - wytłumaczył, na czym polegać mają korzyści wynikające z wymogu ciągłego podłączenia do internetu podczas zabawy z Need for Speedem.

Need for Speed - deweloperzy tłumaczą konieczność stałego połączenia z internetem
Chodzi głównie o integrację obu usług - wariantu sieciowego oraz tego dedykowanemu samotnemu graczowi. Powróci rozwinięcie idei MMO, a więc spotykanie żywych oponentów nawet podczas wykonywania misji z singleplayera, system Autolog oraz nieustannie zmieniające się otoczenie (do premiery ciężko zrozumieć to stwierdzenie), w zależności od decyzji podejmowanych przez naszych przyjaciół.

"(...) Będzie traktowało grę Twojego przyjaciela jako część narracji" - powiedział Nilsson.

Do tegorocznego Need for Speeda trafi również odpowiedni model udostępniania i "lajkowania" zdjęć, na wzór serwisu Facebook. Tryb aparatu, który zostanie wbudowany w mechanizmy rozgrywki pozwoli na niemal dowolne uchwycenie momentu (np. w karierze po wygranym wyścigu) i natychmiastowe wysłanie go na naszą "tablicę" lub bezpośrednio do znajomych.

Zapowiedzi zapowiedziami, ale zanim wydamy wyrok, poczekajmy na premierę - ta nastąpi już 3 listopada tego roku na komputerach osobistych i konsolach Xbox One oraz PlayStation 4.


Sprawdź także:
Need for Speed 2015

Need for Speed 2015

Premiera: 17 marca 2016
PC, PS4, XBOX ONE

Need for Speed to reaktywacja serii, za które odpowiedzialne jest studio Ghost Games. Po rocznej przerwie w 2014 roku, cykl wraca bez podtytułu, będąc rebootem całej mark...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosluki505   @   16:00, 10.08.2015
Hahahahahaha pierdolamento, wytłumaczenie równie bzdurne jak te do D3 przez Blizza... Niech je wsadzą sobie najgłebiej jak potrafią, ja chcę grę SP a nie badziewie które zastąpi im NFS World tyle że w lepszej oprawie Audio-Video.
0 kudosTheCerbis   @   16:01, 10.08.2015
Dla mnie to bez sensu... Zawsze powinien być wybór. A jak siądzie internet czy będą inne problemy to nie zagramy? Głupota.
0 kudosDawidci   @   16:07, 10.08.2015
Również jak do mnie to rozwiązanie niezbyt przemawia, ale i tak zarobią grube pieniądze....
0 kudosFestus_   @   17:47, 10.08.2015
EA właśnie straciło klienta ; )
0 kudosDawidci   @   17:51, 10.08.2015
W moim przypadku o stracie klienta powiedzieć nie mogę, bo stale czekam na ME:A i ME:C.... Szczęśliwy Ukochane skróty, nowe Mirror's Edge i Mass Effect, to jest to czego chcę.
0 kudosremik1976   @   17:53, 10.08.2015
W sumie to było do przewidzenia. M$ wycofał się ze stałego połączenia konsoli z netem i umył rączki, a przerzucił to na twórców gier. Czemu mnie to nie dziwi, że właśnie EA wyskoczyła z tym pierwsza, a ten ich autolog i ich serwery to największa zakała ich gier. EA i stałe połączenie z siecią to tylko problemy. Lepiej niech się sami postarają, żeby mieć stałe połączenie z graczami, bo ich tanie serwery wciąż wołają o pomstę do nieba.
0 kudosmrPack   @   18:11, 10.08.2015
Już widzę te ich korzyści w praktyce podczas premiery Dumny
0 kudosTheCerbis   @   18:45, 10.08.2015
I pewnie będzie mieć jeszcze mikropłatności. Uśmiech
Dodaj Odpowiedź