Producent Metal Gear Solid V odpowiada na zarzuty dotyczące rzekomego downgrade'u grafiki.
Gry z cyklu Metal Gear Solid bywają polaryzujące ze względu na reprezentowany gatunek, specyficzny klimat i ogromną ilość rozwleczonych przerywników, jednak rzadko kiedy można zarzucić im brak urody.
Itchytude @ 10.07.2015, 10:56
I AM ERROR.
Kacper "Itchytude" Kutelski
pc, ps3, xbox 360, ps4, xbox one
Gry z cyklu Metal Gear Solid bywają polaryzujące ze względu na reprezentowany gatunek, specyficzny klimat i ogromną ilość rozwleczonych przerywników, jednak rzadko kiedy można zarzucić im brak urody. Wygląda na to, że nowy MGS może nieco odejść do tej metodyki.
Hideo Kojima i przyjaciele już dawno przyzwyczaili graczy do wysokiej klasy efektów wizualnych i wyreżyserowanych z filmowym rozmachem cut-scenek, jednak teraz (niecałe dwa miesiące przed premierą) z ust niektórych fanów pojawiły się głosy o obniżeniu jakości grafiki względem wcześniejszych prezentacji. Ile w tym prawdy? W opinii Kenichiro Imaizumiego - producenta odpowiedzialnego za najświeższą odsłonę cyklu - bardzo niewiele.
Pokazany światu dwa dni temu rozbudowany gameplay z The Phantom Pain spotkał się z gorącym przyjęciem ze strony ogromnej części zainteresowanych. Znaleźli się jednak osobnicy, którzy doszukali się brakujących cieni czy tekstur cierpiących na pikselozę, którzy za pośrednictwem Twittera przekazali swoje uwagi jednemu z operacyjnych dowódców dłubiących przy grze Kojima Productions.
Fakt że wyścig na klatki na sekundę i poligony wchodzące w skład pośladków głównego protagonisty trwa w najlepsze nie powinien nikogo dziwić, ale Kenichiro Imaizumi postanowił oczyścić atmosferę i w odpowiedzi na obserwacje graczy stwierdził, że jakość oprawy graficznej nie została obniżona. Producent zapewnił również, że wprowadzenie daleko idących zmian w końcowej fazie produkcji byłoby dla studia praktycznie niemożliwe, a wszelkie modyfikacje mogą ewentualnie dotyczyć działania systemów odpowiedzialnych za oświetlenie. Co więcej - te ostatnie najprawdopodobniej doczekały się drobnych usprawnień od czasu prezentacji na targach E3.
We don't change grade system in last phase, it have to be done long long time ago. Should be just lighting tuning. https://t.co/fVW1UMncY9
— Ken-ichiro Imaizumi (@Ken1555) July 8, 2015
We've been always trying to improve until the dead line. https://t.co/AqnSy7NcVu
— Ken-ichiro Imaizumi (@Ken1555) July 8, 2015
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler