Producent Metal Gear Solid V odpowiada na zarzuty dotyczące rzekomego downgrade'u grafiki.

Gry z cyklu Metal Gear Solid bywają polaryzujące ze względu na reprezentowany gatunek, specyficzny klimat i ogromną ilość rozwleczonych przerywników, jednak rzadko kiedy można zarzucić im brak urody.

@ 10.07.2015, 10:56
Kacper "Itchytude" Kutelski
I AM ERROR.
pc, ps3, xbox 360, ps4, xbox one

Producent Metal Gear Solid V odpowiada na zarzuty dotyczące rzekomego downgrade'u grafiki.

Gry z cyklu Metal Gear Solid bywają polaryzujące ze względu na reprezentowany gatunek, specyficzny klimat i ogromną ilość rozwleczonych przerywników, jednak rzadko kiedy można zarzucić im brak urody. Wygląda na to, że nowy MGS może nieco odejść do tej metodyki.

Hideo Kojima i przyjaciele już dawno przyzwyczaili graczy do wysokiej klasy efektów wizualnych i wyreżyserowanych z filmowym rozmachem cut-scenek, jednak teraz (niecałe dwa miesiące przed premierą) z ust niektórych fanów pojawiły się głosy o obniżeniu jakości grafiki względem wcześniejszych prezentacji. Ile w tym prawdy? W opinii Kenichiro Imaizumiego - producenta odpowiedzialnego za najświeższą odsłonę cyklu - bardzo niewiele.

Pokazany światu dwa dni temu rozbudowany gameplay z The Phantom Pain spotkał się z gorącym przyjęciem ze strony ogromnej części zainteresowanych. Znaleźli się jednak osobnicy, którzy doszukali się brakujących cieni czy tekstur cierpiących na pikselozę, którzy za pośrednictwem Twittera przekazali swoje uwagi jednemu z operacyjnych dowódców dłubiących przy grze Kojima Productions.

Fakt że wyścig na klatki na sekundę i poligony wchodzące w skład pośladków głównego protagonisty trwa w najlepsze nie powinien nikogo dziwić, ale Kenichiro Imaizumi postanowił oczyścić atmosferę i w odpowiedzi na obserwacje graczy stwierdził, że jakość oprawy graficznej nie została obniżona. Producent zapewnił również, że wprowadzenie daleko idących zmian w końcowej fazie produkcji byłoby dla studia praktycznie niemożliwe, a wszelkie modyfikacje mogą ewentualnie dotyczyć działania systemów odpowiedzialnych za oświetlenie. Co więcej - te ostatnie najprawdopodobniej doczekały się drobnych usprawnień od czasu prezentacji na targach E3.



Z prawdziwie obiektywną oceną sytuacji na froncie audio-wizualnym musimy poczekać do września, choć fani serii z pewnością doceniają kojące informacje docierające z siedziby odpowiedzialnego za MGSV studia. Jeśli jednak nie wierzycie na słowo pracownikom firmy i chcielibyście przyjrzeć się grze własnymi oczami, to zapraszam do lektury wiadomości dotyczącej feralnego zwiastuna.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosmrPack   @   15:30, 10.07.2015
Oglądałem ten gameplay kilka razy, ale nie zauważyłem żadnego pogorszenia grafiki Zdziwiony no chyba, że nie przypatrywałem się dość dokładnie każdemu szczegółowi Dumny we wrześniu się wszystko okaże.