Twórcy Bloodborne pracują nad aktualizacją, która poprawi czas wczytywania gry
Bloodborne to naprawdę świetna gra, o czym możecie przeczytać w naszej recenzji. Nie jest to jednak projekt bezbłędny, a jego największą bolączką są długie czasy wczytywania, jak również drobne spadki płynności animacji.
bigboy177 @ 25.03.2015, 14:23
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
ps4
Bloodborne to naprawdę świetna gra, o czym możecie przeczytać w naszej recenzji. Nie jest to jednak projekt bezbłędny, a jego największą bolączką są długie czasy wczytywania, jak również drobne spadki płynności animacji. Twórcy pracują już nad łatką, która ma je zlikwidować.
Sony, świadome drobnych problemów z wydajnością Bloodborne, informuje iż programiści pracujący we From Software przygotowują już aktualizację dla gry, której zadaniem będzie poprawa optymalizacji oraz długich czasów wczytywania. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, to już niedługo oba problemy będą przeszłością.
"Ekipa deweloperów pracuje obecnie nad kolejną aktualizacją dla Bloodborne, poszukując sposobu na poprawę czasów wczytywania, jak również inne problemy związane z optymalizacją oraz pomniejsze błędy. Więcej detali ujawnimy tak szybko, jak będzie to możliwe".
Jak widać, daty udostępnienia łatki nie ujawniono, niemniej jednak gdy tylko się to zmieni, nie omieszkamy Was o tym powiadomić. Koniecznie upewnijcie się, że macie zainstalowaną pierwszą aktualizację, 1.01, która trafiła do PlayStation Network w dniu premiery. Waży ona 2.69 GB i poprawia sporo niedociągnięć.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler