Twórcy Bloodborne pracują nad aktualizacją, która poprawi czas wczytywania gry

Bloodborne to naprawdę świetna gra, o czym możecie przeczytać w naszej recenzji. Nie jest to jednak projekt bezbłędny, a jego największą bolączką są długie czasy wczytywania, jak również drobne spadki płynności animacji.

@ 25.03.2015, 14:23
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps4

Twórcy Bloodborne pracują nad aktualizacją, która poprawi czas wczytywania gry

Bloodborne to naprawdę świetna gra, o czym możecie przeczytać w naszej recenzji. Nie jest to jednak projekt bezbłędny, a jego największą bolączką są długie czasy wczytywania, jak również drobne spadki płynności animacji. Twórcy pracują już nad łatką, która ma je zlikwidować.

Sony, świadome drobnych problemów z wydajnością Bloodborne, informuje iż programiści pracujący we From Software przygotowują już aktualizację dla gry, której zadaniem będzie poprawa optymalizacji oraz długich czasów wczytywania. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, to już niedługo oba problemy będą przeszłością.

"Ekipa deweloperów pracuje obecnie nad kolejną aktualizacją dla Bloodborne, poszukując sposobu na poprawę czasów wczytywania, jak również inne problemy związane z optymalizacją oraz pomniejsze błędy. Więcej detali ujawnimy tak szybko, jak będzie to możliwe".

Jak widać, daty udostępnienia łatki nie ujawniono, niemniej jednak gdy tylko się to zmieni, nie omieszkamy Was o tym powiadomić. Koniecznie upewnijcie się, że macie zainstalowaną pierwszą aktualizację, 1.01, która trafiła do PlayStation Network w dniu premiery. Waży ona 2.69 GB i poprawia sporo niedociągnięć.

Sprawdź także:
Bloodborne

Bloodborne

Premiera: 24 marca 2015
PS4

Bloodborne to kolejna produkcja stworzona przez zespół From Software, znany m.in. z serii wymagających gier RPG akcji - Souls. W pracach nad tytułem uczestniczył Hidetaka...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosremik1976   @   14:36, 25.03.2015
To ciekawe jak ta gra otrzymywała oceny 10/10 jak miała sporo niedociągnięć przed premierą.
0 kudosFox46   @   14:58, 25.03.2015
Cytat: remik1976
To ciekawe jak ta gra otrzymywała oceny 10/10 jak miała sporo niedociągnięć przed premierą.

Jakby nie było te loadingi nie są zbyt długie, a często ich nie ma no i ten ragdol nieszczęsny.
0 kudosbigboy177   @   15:50, 25.03.2015
Cytat: remik1976
To ciekawe jak ta gra otrzymywała oceny 10/10 jak miała sporo niedociągnięć przed premierą.

Aktualizacja dla recenzentów była dostępna przed premierą. Więc wszyscy grający testowali już niejako z pierwszą łatką. Nie wiem jak wygląda sytuacja bez jej aplikowania.
0 kudosremik1976   @   15:57, 25.03.2015
To w takim razie w porządku. Myślałem, że recenzenci grają na surowej wersji bez żadnych łatek.
0 kudosLucas-AT   @   20:47, 25.03.2015
Cytat: remik1976
To ciekawe jak ta gra otrzymywała oceny 10/10 jak miała sporo niedociągnięć przed premierą.

Gra nie musi być idealna by dostać 10. Uśmiech Takie gry nie istnieją. Plusy muszą po prostu miażdżyć drobne minusy, a gra powinna wnieść do serii/gatunku coś nowego.
0 kudosremik1976   @   21:05, 25.03.2015
Gra 10/10 musi być perfekcyjna w każdym calu. Nie może mieć nic co zakłóci przyjemność w graniu. Ocena 8,9 również jest bardzo wysoka i jak coś nie gra to należy z tego skorzystać. Dziesięciostopniowa skala ocen ma szeroki wachlarz możliwości. Gra nie musi się podobać wszystkim, ale musi hulać jak ta lala. Tak ja widzę ocenianie w takiej skali.
0 kudosLucas-AT   @   21:31, 25.03.2015
Remik, w historii branży nie było jeszcze gry perfekcyjnej w każdym calu. 10 może dostać gra z minusami, pod warunkiem, że te minusy są drobne i można na nie przymknąć oko.
0 kudosremik1976   @   21:35, 25.03.2015
Czyli zasada, że z dwóch minusów robi się jeden plus. Szczęśliwy
0 kudosFox46   @   21:41, 25.03.2015
Ale dalej są Loadingi dłuższe już nie 40 sekundowe le coś koło 10-15 sekund. A From Software chce jeszcze skrócić te loadingi.
Dodaj Odpowiedź