The Division wyciągnie ile się da z każdej docelowej platformy sprzętowej

Massive Entertainment, studio odpowiedzialne za Tom Clancy's The Division, udzieliło odpowiedzi wszelakim malkontentom sugerującym, iż umiejscowiona w post apokaliptycznym świecie gra, będzie graficznie osłabiona na niektórych docelowych platformach sprzętowych.

@ 05.11.2014, 20:12
pc, ps4, xbox one

The Division wyciągnie ile się da z każdej docelowej platformy sprzętowej

Massive Entertainment, studio odpowiedzialne za Tom Clancy's The Division, udzieliło odpowiedzi wszelakim malkontentom sugerującym, iż umiejscowiona w post apokaliptycznym świecie gra, będzie graficznie osłabiona na niektórych docelowych platformach sprzętowych. Tak więc, jaka jest prawda?

Rozwianiem plotek zajął się Martin Hulberg:

"Chcemy stworzyć grę, która będzie wyglądała jak najlepiej na poszczególnych platformach. Dlatego termin "osłabienie" jest dość mylący i dziwny, ponieważ pragniemy wycisnąć ile się da z każdego urządzenia. Zatem poświęcamy uwagę wersji na Xboksa One, na PlayStation 4, a gracze komputerowi wyciągną troszkę więcej w zależności od posiadanego sprzętu".

The Division wyciągnie ile się da z każdej docelowej platformy sprzętowej
Deweloper został zapytany również o kwestię specyfikacji gry (na przykład rozdzielczości 1080p), czy będzie ona jednakowa na wszystkich urządzeniach, a może rozpatrywana indywidualnie?

"Do każdej platformy podchodzimy osobno, każde urządzenie otrzyma swoją własną wersję gry. Nie chcemy sprowadzić wszystkich edycji do wspólnego mianownika, tak, aby inne z nich przez to cierpiały" - powiedział.

Premiera The Division odbędzie się w przyszłym roku. Zbieracie już zaskórniaki?

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosJ3DAJ   @   21:32, 05.11.2014
W nic im nie uwierzę, do póki sam nie zobaczę. ostatnio same kłamstwa ze strony ubisoftu lecą, po prostu nie warto wierzyć w ciemno.
0 kudosFox46   @   00:41, 06.11.2014
W sumie to nie mają wyjścia, zaprezentowali tak a nie inaczej the Devision, już nie jeden portal mówił/pisał że po Watch Dogs każdy im patrzy na ręce. Zaraz po WD na celowniku był właśnie The Devision czy Ubisoft się wywiąże. Jak widać teraz mają takie plany by się z tego wywiązać, podstawowe pytanie, czym im się to uda!!.

Zaś gracze ?? gracze są właśnie tego zdania że dopóki nie zobaczą konkretnego gameplaya z konkretnej platformy to nie uwierzą.
0 kudosluki505   @   13:17, 06.11.2014
Tak jak w przypadku WD? Gdzie downgrade był i to sporo, to samo w Infamous SS, Assassynie itd ;/. Do tego no z PC'tów będzie im raczej trudno wydobyć pełnię mocy gdy sa to platformy zbyt mobilne i co chwila zmienia sie podzespoły (oczywiście robią to puryści klatek na sekunde).
0 kudoszbychu5511   @   09:40, 07.11.2014
Byłoby sprawiedliwiej gdyby każda z platform dała tyle z siebie ile mogłaby, po WD pozostał niesmak to co zaprezentowali 2 lata temu, było jak grom z nieba. Dokładnie jak nie zobaczę to nie uwierzę.
0 kudosFox46   @   11:55, 07.11.2014
Cytat: luki505
Infamous SS, Assassynie


W tych grach tak niestety nie było, cały sęk w tym tkwił iż obie firmy nie pokazywały poszczególnych aspektów gry, ukrywając tym samym praktycznie do samej premiery jej bobole. W takim Unity nie pokazywali nigdy FreeRuningu bo wyszło by wiele ciekawych boboli na wierzch. Twórcy karmili nas materiałami z kampanii, gdzie gra spisywała się najlepiej bo widać było jej najmocniejsze zalety(pomieszczenia + oskryptowane tłumy).
Dodaj Odpowiedź