Cyborgi w nowym DLC dla Watch_Dogs

Watch_Dogs zadebiutowało zaledwie nieco ponad tydzień temu, produkcja wciąż nie jest do końca dopracowana i występują w niej błędy uniemożliwiające zabawę, ale mimo to Ubisoft już teraz opublikował pierwsze DLC.

@ 06.06.2014, 13:07
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps3, xbox 360, wiiu, ps4, xbox one

Cyborgi w nowym DLC dla Watch_Dogs

Watch_Dogs zadebiutowało zaledwie nieco ponad tydzień temu, produkcja wciąż nie jest do końca dopracowana i występują w niej błędy uniemożliwiające zabawę, ale mimo to Ubisoft już teraz opublikował pierwsze DLC.

Rozszerzenie, o którym mowa przedstawia nam wirtualny świat opanowany przez mordercze cyborgi. Jedyną osobą, która jest w stanie stawić im czoła pozostaje oczywiście Aiden Pearce, a zatem protagonista wyrusza do akcji, aby ubijać mechaniczne bestie. Jeśli chcecie pomóc mu w tym piekielnie trudnym zadaniu musicie być posiadaczami przepustki sezonowej (kosztującej około 120 zł), albo jednorazowo zapłacić za sam dodatek, wówczas koszt równy jest mniej więcej 30 zł.

W treści niniejszej wiadomości prezentujemy dwa screeny z DLC. Jeśli natomiast chcielibyście coś poczytać na temat Watch_Dogs, bo jeszcze nie zdecydowaliście się na zakup, to zerknijcie do naszej recenzji. Jeżeli natomiast grę ukończyliście, to polecam materiał, w którym zastanawiamy się jak dużo jest podobieństw pomiędzy Watch_Dogs oraz Assassin's Creed. Oba tytuły się bowiem nawet zazębiają.

Sprawdź także:
Watch_Dogs

Watch_Dogs

Premiera: 27 maja 2014
PS4, PC, PS3, XBOX 360, WIIU, XBOX ONE

Watch_Dogs to gra akcji opowiadająca o zinformatyzowanym świecie, w którym jeden człowiek, może kontrolować wszystko z wykorzystaniem wyłącznie swojego telefonu. Projekt ...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosKreTsky   @   13:54, 06.06.2014
Gra nie odpala się ludziom, ale sprzedawać DLC im to nie przeszkadza ;]
0 kudosFox46   @   16:56, 06.06.2014
Cytat: KreTsky
Gra nie odpala się ludziom, ale sprzedawać DLC im to nie przeszkadza ;]


Jakbym ci pokazał rozpiskę DLCeków na większe i te drobniejsze to czapka z głowy by ci spadła Szczęśliwy
0 kudosJ3DAJ   @   17:07, 06.06.2014
Cytat: KreTsky
Gra nie odpala się ludziom, ale sprzedawać DLC im to nie przeszkadza ;]
Było na konsole brać Szczęśliwy

A tak serio, to Ubisoft już tak ma i raczej nikt tego nie zmieni.
0 kudosMicMus123456789   @   22:37, 06.06.2014
DLC mogą wydawać, co to komu przeszkadza? Nikt nie zmusza do jego zakupu. A sam pomysł na DLC bardziej kojarzy mi się z serią Saint's Row.
0 kudosFox46   @   02:21, 07.06.2014
Cytat: MicMus123456789
DLC mogą wydawać, co to komu przeszkadza? Nikt nie zmusza do jego zakupu. A sam pomysł na DLC bardziej kojarzy mi się z serią Saint's Row.


DLC zaniża poziom gry, jest porcjowana na kawałeczki nie na kawałki jak kiedyś, tylko na kawałeczki. W przypadku Watch Dogsa jest to wręcz na Kawaląteczki.

Mnie się nie uśmiecha dostawać pocięty produkt i zapłacić za coś co powinno być w samej grze a zostało to wyjęte i po porcjowane na 3xDLC. Zamiast dać nam to w np: 1 DLC chociaż. Co mnie bardzo cieszy, coraz więcej ludzi na to gorzej patrzy. I liczę na to że powróci Era dużych DLC jak kiedyś.
0 kudosMicMus123456789   @   12:03, 07.06.2014
Narzekasz jak by było na co. Grę tak czy owak da się przejść i czerpać z niej przyjemność, a przechodząc grę pewnie nawet nie zauważysz prawdziwej wyciętej zawartości. Problem z DLC był tylko w ME2, bo tam jednak mieliśmy pozamykane kajuty na statku i bez DLC tam wstępu nie było. W innych przypadkach grę tak czy owak da się ukończyć i nie zauważyć luk DLC.
Dodaj Odpowiedź