Tryb rozgrywek multiplayer w Watch_Dogs nie będzie kolidował z singlem - twierdzi producent

Tryb rozgrywek wieloosobowych w grze Watch_Dogs będzie działał niejako pod płaszczykiem singla. Nigdy nie będziemy wiedzieć, która wirtualna postać to prawdziwy gracz, a która jest kontrolowana przez komputer/konsolę.

@ 28.04.2014, 18:51
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps3, xbox 360, wiiu, ps4, xbox one

Tryb rozgrywek multiplayer w Watch_Dogs nie będzie kolidował z singlem - twierdzi producent

Tryb rozgrywek wieloosobowych w grze Watch_Dogs będzie działał niejako pod płaszczykiem singla. Nigdy nie będziemy wiedzieć, która wirtualna postać to prawdziwy gracz, a która jest kontrolowana przez komputer/konsolę. Mimo to, multiplayer nie będzie w żaden sposób przeszkadzał osobom, które nie będą tego chciały. Nikt nagle nie wpadnie do naszego świata, by zepsuć nam zabawę.

Sprawę nakreślił jeden z producentów, Danny Belanger. Piastuje on w Ubisofcie stanowisko głównego projektanta rozgrywki, a podczas rozmowy z ekipą OXM, uspokajał wszystkich spragnionych standardowego singla, że nikt, ani nic im nie przeszkodzi w czerpaniu z niego pełnej przyjemności. Wszystko zależy od tego, na co dany szarpiący się zdecyduje.

"Jeśli jesteś w trakcie wątku fabularnego, to jest to twoja opowieść. Staramy się, aby to (inwazje innych graczy dop.red.) działo się tylko wtedy, gdy jesteś dostępny, gdy swobodnie jeździsz po mieście i nie robisz niczego, co może być zepsute przez innych. Właśnie wtedy to włączamy i pozwalamy graczom wkraczać do Twojego świata".

Co ważne, twórcy nie starają się decydować za graczy. To oni samo określają co i jak chcą robić, dzięki czemu gra spełni ich oczekiwania.

Tryb rozgrywek multiplayer w Watch_Dogs nie będzie kolidował z singlem - twierdzi producent
"Mamy zasłonę, więc jeśli ktoś wejdzie do Twojej gry i zacznie hackować, będziesz osłaniany. To nie będzie miało miejsca. Im mniej będziesz brał udział w rozgrywkach multi, tym mocniejszą będziesz miał tarczę" - wyjaśnia Belanger.

"Jeśli nie hackujesz ludzi i nie interesuje Cię ta rozgrywka, gra to zauważy i zaakceptuje. Wszystko będzie w porządku. Osłona działać będzie przez wiele godzin ponieważ chcemy się zaadaptować. Jest tylu różnych graczy, do których się dostosowujemy; tyle osób, którym chcemy dać jak najlepsze doznania".

Czyli sprawa jest jasna. Jeśli zaczniecie sami hackować innych, to częściej zauważycie w swojej rozgrywce intruzów. Jeżeli natomiast nie wkręcicie się w multi, to raczej nie będziecie się musieli obawiać o to, że co chwilę za swoimi plecami zobaczycie innego gracza. Przynajmniej takie wnioski wyciągam z wypowiedzi Belanger.

Premiera Watch_Dogs nastąpi już 27 maja, a zatem za około miesiąc czasu. Jeśli czekacie, to upewnijcie się, że macie którąś z konsol (PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One), albo że Wasz komputer spełnia wymagania sprzętowe gry.

Sprawdź także:
Watch_Dogs

Watch_Dogs

Premiera: 27 maja 2014
PS4, PC, PS3, XBOX 360, WIIU, XBOX ONE

Watch_Dogs to gra akcji opowiadająca o zinformatyzowanym świecie, w którym jeden człowiek, może kontrolować wszystko z wykorzystaniem wyłącznie swojego telefonu. Projekt ...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   11:37, 29.04.2014
NIe będzie przeszkadzał, bo wiele osób siedzi offline i podłącza się online tylko jak np: chce sobie pograć w Multiplayer.