inFamous: Second Son - najnowsza aktualizacja pozwoli wyłączyć HUD, zmienić pogodę i liczbę klatek

Sucker Punch szykuje nową aktualizację dla inFamous: Second Son. Nie jest to najzwyklejszy w świecie patch, naprawiający to i tamto, bowiem wprowadza kilka ważnych elementów.

@ 01.04.2014, 18:53
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
ps4

inFamous: Second Son - najnowsza aktualizacja pozwoli wyłączyć HUD, zmienić pogodę i liczbę klatek

Sucker Punch szykuje nową aktualizację dla inFamous: Second Son. Nie jest to najzwyklejszy w świecie patch, naprawiający to i tamto, bowiem wprowadza kilka ważnych elementów. Łatka powinna wylądować na serwerach w przeciągu najbliższych dwóch tygodni.

Czego możemy się po niej spodziewać? Twórcy informują, że dostaniemy, co następuje.

Możliwość zmiany pory dnia - już po ukończeniu głównego wątku fabularnego, gracz otrzyma opcję wybrania przedziału czasowego, w jakim chce pobiegać po wirtualnym Seattle.

Dezaktywacja HUD - opcja pozwalająca dezaktywować elementy interfejsu, co z pewnością zadowoli osoby lubiące wykonywać screeny z rozgrywki.

Ograniczenie animacji do 30 klatek - przygotowane z myślą o osobach, które preferują rozgrywkę przy mniejszej, acz stałej ilości wyświetlanych klatek (dotychczasowa liczba w zależności od natężenia akcji wynosi 30-50). Sucker Punch niespecjalnie preferuje wspomnianą opcję, ale odpowiada nią na liczne prośby fanów.

inFamous: Second Son debiutowało niecałe 2 tygodnie temu, zgarniając bardzo przyzwoite oceny w mediach. Średnia z recenzji na serwisie metacritic.com wynosi 80 punktów. Nasz tekst przeczytacie w tym miejscu.

inFamous: Second Son - najnowsza aktualizacja pozwoli wyłączyć HUD, zmienić pogodę i liczbę klatek

Sprawdź także:
inFamous: Second Son

inFamous: Second Son

Premiera: 21 marca 2014
PS4

inFamous: Second Son to trzecia odsłona serii gier akcji od studia Sucker Punch. Jest to jednocześnie pierwsza część dedykowana jedynie konsoli PlayStation 4. Akcja ty...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   21:25, 01.04.2014
Trochę śmiesznie to robili, zwłaszcza że mogli to dać w opcjach na dzień dobry.
0 kudosremik1976   @   22:51, 01.04.2014
Ta opcja ze zmiana klatek mi się podoba, a ponoć wszystko działało idealnie w tej kwestii. Uśmiech
0 kudosKreTsky   @   00:00, 02.04.2014
To są opcje na życzenie fanów, przynajmniej w większości, czyli ciężko było dać to na dziendobry, zwłaszcza ze wszyscy krzyczą na poczatku ze ma być więcej jak 30 klatek.
0 kudosFox46   @   01:41, 02.04.2014
Cytat: KreTsky
To są opcje na życzenie fanów, przynajmniej w większości, czyli ciężko było dać to na dziendobry, zwłaszcza ze wszyscy krzyczą na poczatku ze ma być więcej jak 30 klatek.


Nie kapujesz, na zasadzie że masz wybór to w trakcie gry zrobisz a nie po jej przejściu(punkt pierwszy). Bo z tego co można wyczytać to by odblokować opcję musisz przejść grę
Druga sprawa skoro to Next gen to twórcy powinni już zadbać by gra oferowała tryb dnia i nocy który sam przechodzi w dzień/noc podczas upływu czasu.
Tak dalej rozwiązanie z Infamusa 1 i 2 + teraz będziemy mogli sobie ustawić czy chcemy grac rano, po południu, wieczorem itp:. Ale w gruncie rzeczy dalej jest tak jak było(tylko z wyborem).

Również z tego co widziałem przez 24/7 ulice są ciągle mokre, nie ważne czy jest pięknie czy brzydko zawsze świecą się jak psu jajeczka i są mokre. Powodem tego jest że po prostu to jest tekstura nałożona na podłoże ulicy.
0 kudosKreTsky   @   02:55, 02.04.2014
I dobrze, ze ta opcja bedzie dostepna po przejsciu gry. To ma byc raczej bajer do zabawy i nie powinien ingerowac w sama kampanie. Ja obstawiam, ze to bedzie jakies ulatwienie do jakichs porypanych trofeow ;]
0 kudosJ3DAJ   @   13:20, 02.04.2014
Cytat: Fox46
Druga sprawa skoro to Next gen to twórcy powinni już zadbać by gra oferowała tryb dnia i nocy który sam przechodzi w dzień/noc podczas upływu czasu.
GTA V i kilka innych gier miało płynny upływ czasu na PS3, GTA 3, Vice City, San Andreas i jeszcze inne na PS2, takie rzeczy są możliwe od dawna, a tu nie zostały zastosowane żeby utrzymać klimat gry, tak jak w poprzednich częściach. Ale wiem że hejt i tak musi lecieć. Puszcza oko

Cytat: Fox46
Również z tego co widziałem przez 24/7 ulice są ciągle mokre, nie ważne czy jest pięknie czy brzydko zawsze świecą się jak psu jajeczka i są mokre. Powodem tego jest że po prostu to jest tekstura nałożona na podłoże ulicy.
Jak nie wiesz o czym mówisz to lepiej nie mów, bo siejesz fałszywe informacje i po co to? Kogo chcesz oszukać? Siebie?

https://www.youtube.com/watch?v=mIuN2BACm14 Niewinny
Dodaj Odpowiedź