Główny projektant Infamous: Second Son odchodzi z Sucker Punch
Światowa premiera Infamous: Second Son zaplanowana została na najbliższy piątek - tytuł trafi wówczas do wszystkich posiadaczy konsoli PlayStation 4.
bigboy177 @ 19.03.2014, 14:42
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
ps4
Światowa premiera Infamous: Second Son zaplanowana została na najbliższy piątek - tytuł trafi wówczas do wszystkich posiadaczy konsoli PlayStation 4. My już swój egzemplarz mamy i ogrywamy najnowsze dzieło studia Sucker Punch, recenzji spodziewajcie się więc w najbliższy piątek, chwilę po tym, jak zniesione zostanie embargo.
Przechodząc do tematu niniejszej wiadomości, dowiedzieliśmy się właśnie, że główny projektant gry, Jaime Griesemer, odszedł z ekipy Sucker Punch, aby szukać kolejnych wyzwań. Wcześniej pracował on m.in. w Bungie, w którym odpowiedzialny był za projektowanie przeróżnych elementów serii Halo. Griesemer nie zdradził czym planuje się zająć w najbliższym czasie, a w Sucker Punch pracował od mniej więcej 3 lat. Informacja o jego odejściu dociera do nas z Twittera.
Jeden z fanów zapytał go:
"Gratulacje ze względu na wydanie SS. W Twoim CV napisane jest, że opuściłeś Sucker Punch, czy to prawda, czy błąd?"
A Griesemer odpowiedział:
"Dzięki. Nie mogę się doczekać, aż ludzie wezmą ją w swoje ręce. I tak, opuściłem SP. Nie jestem jednak jeszcze gotów o tym rozmawiać".
Jak widać, brakuje szczegółów. Nie wiadomo dlaczego projektant opuścił studio. Nie zdradził też czym planuje się zająć. Czekamy zatem na więcej konkretów, a jak tylko dowiemy się czegoś więcej, nie omieszkamy Was o tym fakcie powiadomić.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler