Nosgoth nie będzie grą pay-to-win - twórcy wyjaśniają działanie modelu free-to-play
Firma Square Enix wyjaśniła na oficjalnym blogu gry Nosgoth system działa wewnętrznej waluty produkcji - Gold i Runestone.
zvarownik @ 21.02.2014, 16:14
Kamil "zvarownik" Zwijacz
pc, free 2 play
Firma Square Enix wyjaśniła na oficjalnym blogu gry Nosgoth system działa wewnętrznej waluty produkcji - Gold i Runestone.
Już na wstępie zapowiedziano, że jest to tytuł free-to-play, a nie pay-to-win. Firmie zależy, by projekt przyciągną jak największą ilość osób. Twórcy zamierzają osiągnąć swój cel m.in. brakiem faworyzowania kogokolwiek, a co za tym idzie w grze nie znajdziemy przedmiotów, broni i zdolności dostępnych za pieniądze, które byłyby lepsze od tych za darmo. Jako przykład podano Fullbore Cannon, które zadaje większe obrażenia, niż standardowy model Hand Cannon, ale ma z kolei mniejszy magazynek. Deweloperzy tak zbalansowali wszystkie bronie, by każda z nich miała swoje wady i zalety.
Podczas zabawy będziemy otrzymywać złoto, które przeznaczymy na zakupy w sklepie. Natomiast Runestone nabędziemy za realną kasiorę i dzięki tej walucie otrzymamy po prostu szybszy dostęp zasobów sklepu, bez konieczności odblokowania przedmiotów złotem lub doświadczeniem. Poniżej znajdziecie cennik.
Krótko pisząc, wszystkie itemy dostępne w sklepie nie będą lepsze od standardowego wyposażenia, a do tego będzie je mógł kupić każdy czy to zarabiając kasę w grze (żmudniejsza droga), czy też inwestując w Runestone (szybsza droga). Na zweryfikowanie tych zapewnień musimy poczekać, aż sami położymy łapska na Nosgoth.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler