Obecne Assassin's Creed ma już zakończenie, ale wcale nie oznacza ono końca serii

Jakiś czas temu Ubisoft informował, że scenarzyści od dawna mają wymyślone zakończenie Assassin's Creed.

@ 29.01.2014, 18:29
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps3, xbox 360, psv, ps4, xbox one

Obecne Assassin's Creed ma już zakończenie, ale wcale nie oznacza ono końca serii

Jakiś czas temu Ubisoft informował, że scenarzyści od dawna mają wymyślone zakończenie Assassin's Creed. Nie wiadomo czy i kiedy owe zakończenie zostanie wykorzystane ale, jak się okazuje, nawet jeśli wydawca zrobi z niego użytek, wcale nie będzie to oznaczało końca sagi.

Sprawę nakreślił nieco Darby McDevitt - scenarzysta - rozmawiając z ekipą Edge. Wyjaśnił on, że Ubisoft, mówiąc o zakończeniu Assassin's Creed, nie miał na myśli zamknięcia całego uniwersum, a jedynie zapoczątkowanej i przedstawianej do tej pory opowieści. Nawet jeśli wątek dobiegnie końca, to seria nadal może funkcjonować, nie ma co do tego żadnych przeszkód.

"Było trochę zamieszania na temat tego, że Assassin's Creed ma zakończenie - to nie jest do końca prawdą. Ta opowieść ma zakończenie, ale ze względu na to, że historia jest otwarta, uniwersum jest dla nas czymś na wzór Doctor Who. Jest tyle możliwości, że nie chcemy definitywnie zakończyć serii, mamy natomiast opowieści, które mają zakończenie." - powiedział McDevitt.

"Zakończenie trylogii Desmonda zostało lekko zmienione, ale jego opowieść zawsze miała taki finał. Wtedy, dwa lata temu, zaplanowaliśmy kolejny scenariusz... odeszliśmy od definiowania konkretnie kiedy dana historia dobiegnie końca."

Obecne Assassin's Creed ma już zakończenie, ale wcale nie oznacza ono końca serii
Gdzie zatem tym razem się przeniesiemy? W sieci krąży mnóstwo spekulacji w tym temacie, a najczęściej powracający przedział czasowy to starożytna Japonia. Co oczywiście ma sens, bo Assassin's Creed w klimatach samurajów i wojowników ninja mógłby się sprawdzić fantastycznie. Niestety wtedy nie wszystkie elementy odsłon poprzednich udałoby się zaimplementować. Nie wszystko miałoby bowiem sens. Mimo to McDevitt wyjaśnia, że w Ubisofcie nic nie ginie.

"Niczego nie odrzucamy. Często jest wiele możliwości aby kreatywnie wykorzystać starą technologię do nowych rzeczy. Jedna z rzeczy, która umożliwiła walki morskie w AC3 - a następnie w AC4 - to poruszanie się po obiektach, które same są w ruchu. Ta technologia może pojawić się w przyszłych grach - może zaś nie być na statkach. Może pojawić się w zupełnie inny sposób."

Jak myślicie, jak inaczej dałoby się wykorzystać dynamiczne podłoże? W ogóle gdzie chcielibyście aby poszła seria Assassin's Creed? Dajcie znać w komentarzach.

Sprawdź także:
Assassin's Creed

Assassin's Creed

Premiera: 16 listopada 2007
PS3, PC, XBOX 360

Assassin's Creed jest miksem gry akcji i skradanki, stworzonym przez autorów słynnego Prince Of Persia: Piaski Czasu. Gra główny nacisk kładzie na eksterminację przeciwni...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudoskehciu   @   19:13, 29.01.2014
Ja mam kilka takich wizji dotyczących miejsca kolejnego AC, a mianowicie: Dziki zachód, realia I lub II wojny światowej, starożytna Japonia bądź starożytny Egipt. Podejrzewam, że już niedługo Ubisoft nas wszystkich wtajemniczy.
0 kudosOgnistyNatsu   @   19:43, 29.01.2014
Cytat: kehciu
Ja mam kilka takich wizji dotyczących miejsca kolejnego AC, a mianowicie: Dziki zachód, realia I lub II wojny światowej, starożytna Japonia bądź starożytny Egipt. Podejrzewam, że już niedługo Ubisoft nas wszystkich wtajemniczy.



Popieram przedmówcę też z chęcią zobaczył bym Starożytną Japonię gdzie nasz bohater był by samurajem bądź Egipt, bo ci templariusze już mi się znudzili.
0 kudosKreTsky   @   20:03, 29.01.2014
Pewnie wszystko sie pojawi predzej czy pozniej ;]
0 kudosderm   @   20:19, 29.01.2014
Cytat: kehciu
Ja mam kilka takich wizji dotyczących miejsca kolejnego AC, a mianowicie: Dziki zachód, realia I lub II wojny światowej, starożytna Japonia bądź starożytny Egipt. Podejrzewam, że już niedługo Ubisoft nas wszystkich wtajemniczy.


Dziki Zachód i II WŚ jak najbardziej ale starożytny Egipt a tym bardziej Japonia to już nie bardzo.Fabuła tej gry opiera się na odwiecznej walce Templariuszy i Asasynów a w kraju faraonów czy w starożytnej Japonii nie wiem co mieliby szukać.Zakon Templariuszy został założony dużo później więc Ubisoft wyjeżdżając z takim pomysłem mocno wygłupiłby się Uśmiech
0 kudosFox46   @   20:22, 29.01.2014
To samo tyczy się drugiej wony światowej nie miała by prawa bytu taka gra ogólnie powinni zakończyć markę AC a już bodajże był nagłówek takiego newsa kiedyś.

PS: Nie okłamujmy się AC tak szybko się nie zakończy, Historia Desmonda się zakończyła w trójce a mimo to powstał AC IV tak samo będzie z AC V czy AC VI,AC VII,VIII i tak do usranej śmierci aż seria nie zacznie przynosić zysków. Mnie się AC przejadł a jak już widzę takiego newsa, to już tym bardziej tracę nadzieje że nie odpuszczą tej serii tak łatwo.

A co niektórych to naprawdę za bardzo wyobraźnia ponosi, serio Egipt, dziki zachód , II wojna światowa ?? przecież to się kupy pupy nie trzyma.
0 kudosRogi2   @   09:38, 30.01.2014
Popieram wcześniejsze pomysły ale można by jeszcze dodać Atlantydę ( pasuje do wątku TYCH KTÓRZY BYLI PRZED NAMI ) a co do wątku assassynów i templariuszy to już w jedynce mówili , że ten konflikt istniał przed tymi organizacjami i będzie istniał po nich więc można powiedzieć ewentualnie , że to właśnie starożytniejsze odpowiedniki tych organizacji w wypadku Japonii i Egiptu.
0 kudosFox46   @   11:24, 30.01.2014
Ja bym od siebie dołożył erę kamienia łupanego , jak pierwszy człowiek wykuł na kamieniu znaczek Assasynów to byłby świetny początek na powstanie już Assassynów. Wtedy mogli by już być w każdej epoce..... no co.

TOPIC: Dajcie pokój ludzie Szczęśliwy co niektórzy nie mogli by tu pisać scenariuszy do gier, bo chyba zaraz by lądowały na półkach z grami za 19,99zł.
0 kudosMicMus123456789   @   11:57, 30.01.2014
Nie wiem gdzie zmierza seria, ale jedno wiem napewno, póki będzie wychodzić AC na PC będę kupować Dumny Choć mam wrażenie, że jeśli uniwersum ciągle będzie używane jeśli można tak powiedzieć to skończy się na tym, że przebrniemy przez wszystkie możliwe okresy i czasu Dumny
0 kudosroxa175   @   13:43, 30.01.2014
Tyle części tej gry powychodziło, że aż nie mam czasu tego wszystkiego poprzechodzić. Dumny
0 kudosJackieR3   @   16:05, 30.01.2014
Cytat: Fox46
To samo tyczy się drugiej wony światowej nie miała by prawa bytu taka gra

Otto Skorzenny by pasował jak ulał Szczęśliwy
0 kudosMar3cz3k   @   21:27, 30.01.2014
przecież w posiadłości Ezio były pomniki innych assassynów i jeśli dobrze pamiętam to był tam przedstawiciel i z egiptu i japonii, nawet chyba z mezopotamii
0 kudossebogothic   @   22:41, 30.01.2014
Ktoś mnie na GOLu uświadomił, że cała intryga sięga znacznie wcześniej niż średniowiecza. W żadne AC nie grałem, ale zawsze myślałem, że chodzi o walkę templariuszy z asasynami. Pewnie można by i podciągnąć pod to Kaina i Abla. Ten pierwszy był asasynem, drugi templariuszem Uśmiech
A zakończenie pewnie jest tam gdzieś w tajemniczym sejfie w siedzibie Ubi i może za 30 lat zostanie otworzony kiedy zadecydują się zakończyć serię Puszcza oko Ale istnieje groźba, że cały scenariusz zeżrą mole.
0 kudosderm   @   15:19, 04.02.2014
Cytat: sebogothic
Ktoś mnie na GOLu uświadomił, że cała intryga sięga znacznie wcześniej niż średniowiecza. W żadne AC nie grałem, ale zawsze myślałem, że chodzi o walkę templariuszy z asasynami. Pewnie można by i podciągnąć pod to Kaina i Abla. Ten pierwszy był asasynem, drugi templariuszem Uśmiech .


Ja co prawda grałem w jedynkę ale też byłem święcie przekonany,że cała rzecz dotyczy konfliktu między tymi dwoma formacjami i nie natrafiłem na nic,co mogłoby wskazywać inaczej.W dwójce niestety Ezio jakoś mi nie przypasował więc dosyć szybko sobie odpuściłem i wymieniłem na inną.Bardziej pasowałby do roli bawidamka i plejboja niż Assasyna ale to tylko moje odczucie.Teraz gram w czwórkę i do tej pory również nie było żadnych informacji jakoby spór Assasynów i Templariuszy miał sięgać wcześniejszych czasów niż te pokazane w jedynce.
Dodaj Odpowiedź