Thief przekona do siebie fanów pierwowzoru

Powstające właśnie w studiu EIDOS przygody Garretta to niejako nowy start dla serii zapoczątkowanej wiele lat temu.

@ 11.10.2013, 13:56
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps3, xbox 360, ps4, xbox one

Thief przekona do siebie fanów pierwowzoru

Powstające właśnie w studiu EIDOS przygody Garretta to niejako nowy start dla serii zapoczątkowanej wiele lat temu. Produkcja, choć nastawiona na nowego odbiorcę, powinna do siebie przekonać też fanów pierwowzoru. Twórcy Thief uważają, że po premierze wszyscy pokonają ewentualne opory i z chęcią chwycą za pudełka.

Powyższą tezę wysnuł producent gry, Joe Khoury, podczas rozmowy z ekipą OXM.

"Mam nadzieję, że naszym największym osiągnięciem będzie kiedy gra trafi do sklepów i przekona do siebie fanów. Sądzę, że jest wiele osób zaciekawionych grą, ale jednocześnie jest też mnóstwo graczy nieświadomych tego, co robimy, a swoje odczucia opierają na skromnej ilości, posiadanych przez siebie informacji.

"Nie pokazaliśmy jeszcze wszystkiego, co szykujemy I wydaje mi się, że kiedy gra trafi do sklepów to uda nam się rozwiać wszelkie wątpliwości. Z niecierpliwością czekamy na ten moment. Obecnie ekipa pracuje bardzo ciężko nad tym, by przygotować grę, rozważając wszelkie opinie."


Thief przekona do siebie fanów pierwowzoru
Jeśli chodzi o negatywne reakcje graczy, Khoury komentuje:

"Czytając komentarze wiem skąd się one biorą i mogę zagwarantować, że warto poczekać aby zobaczyć samemu. Liczę na to, że gra będzie dobra. Jesteśmy co do tego przekonani, ale znowu sztukę ciężko jest oceniać - to kwestia opinii. Wiele osób pamięta, że w pierwszej odsłonie Thief wiele rzeczy było inaczej, podobało im się to, jak wyglądały pierwsze odsłony serii. Mam nadzieję, że za kolejne 15 lat ludzie będą wspominać co im się podoba w tym Thief. Czytamy wszystko, co piszą ludzie z wielką uwagą. W najbliższych miesiącach puścimy wiele nowych informacji, a to, mam nadzieję, rozwieje wątpliwości i odpowie na wszelkie pytania."

Co o tym myślicie? Też macie wątpliwości co do jakości gry? Dajcie znać w komentarzach. A na koniec przypomnę, że premiera Thief zaplanowana jest na przyszły rok. Niedawno zaś deweloper opublikował nowy zwiastun produkcji, który znajdziecie poniżej.


Sprawdź także:
Thief

Thief

Premiera: 25 lutego 2014
PC, PS4, XBOX 360, XBOX ONE, PS3

Thief 4 to kolejna odsłona znanego cyklu skradanek, której głównym bohaterem jest złodziej o imieniu Garrett. Facet zawsze wpada w jakieś tarapaty, przebywając w miejscu,...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosgeass   @   14:23, 11.10.2013
Thief to bardzo znana i szanowana marka... przynajmniej wśród starszych graczy. Oby ten tytuł nie poszedł tylko w ślady MoH, gdzie bazuje się na tytule świetnej i legendarnej gry, która obecnie tylko ją obraża. Jeśli mają świadomość, że gra będzie takim shitem jak strzelanka od EA lepiej niech nie wychodzi wcale. Jeśli zaś będzie to naprawdę dobra skradanka, z niezłą grafiką (bo z tego co było pokazane wcale wodotrysków nie będzie) gra będzie na pewno ciepło przyjęta przez owych starszych graczy, którzy przy Thifie w przeszłości spędzali wiele godzin swojego życia. Gdy do tego dojdą także nowi fani ciekawi czym w ogóle owy Thief jest, może być całkiem fajny wynik sprzedażowy.
0 kudosKreTsky   @   20:17, 11.10.2013
Jezeli nie wyjdzie z tego latwa i casualowa gra. to raczej zagorzali fani nie beda zawiedzeni. Puki co gra zapowiada sie zacnie, trzeba poczekac i sie przekonac.
0 kudosVerdungo   @   19:12, 12.10.2013
Wodotrysków może nie było w prezentacjach, jednak ciekawa stylistyka i specyficzny klimat moim zdaniem to dużo więcej Uśmiech A to akurat w miarę udało im się pokazać, zobaczymy jak to wyjdzie w praniu. Jak narazie jestem zainteresowany tym tytułem i mam w planie zakup. Bardzo mi się podobały poprzednie części serii i liczę, że i tym razem będzie dobrze, a tytuł nie będzie tak mozolny i nudny jak Dishonored, który już sama oprawą graficzną, mimo iż technicznie bardzo dobrą, to jednak na dłuższą metę jak dla mnie bardzo mdłą i zlewającą się. Z rzeczy, które jak do tej pory były pokazane na prezentacja, niezbyt podobała mi się kradzież kieszonkowa. Była o wiele za szybko, nie czuć w tym jakiegoś dramatyzmu, wyczekiwania odpowiedniego momentu, tylko po prostu po cichu za plecami i siup jakby nigdy nic. Ja rozumiem, że Garett to profesjonalista, jednak wolał bym, żeby w tej kwestii gra rzucała jakieś wyzwanie podczas maksowania leveli Uśmiech Ale to tylko moja opinia, a już w samej grze ten motyw możliwe, że będzie prawie nie zauważalny Uśmiech
0 kudosFox46   @   22:12, 12.10.2013
Z tego co wiem to system walki tam ma kulać będzie taki taki nijaki. Ludzie grający już na targach się o tym przekonali. Do tego nasza postać nie będzie mogła skakać, trochę głupie rozwiązanie. Ale z walką mi nie przeszkadza bo to ma być skradanka a nie łupanka
0 kudosVerdungo   @   12:15, 13.10.2013
Up: W tej grze system walki może być kulawy, bo głównie będzie chodzić o skradanie, jednak brak skakanie już mi się nie podoba... Nie lubię jak moja postać jest twardo przytwierdzona do podłoża, a skakać może tylko w wyznaczonych miejscach. Do wszystkiego się można przyzwyczaić, jednak jakiś niesmak pozostaje. Bo szczerze mówiąc wolę zginąć dziesięć razy z własnej winy i się czegoś nauczyć niż "dla własnego bezpieczeństwa" odbijać się od ścian, szukając tej "jedynej" drogi.
0 kudospetrucci109   @   13:27, 14.10.2013
Ja nie mam jakichś sprecyzowanych oczekiwań wobec tej gry. Liczę na to, że będzie fajna i klimatyczna. To wszystko.
0 kudosKrru   @   07:22, 15.10.2013
geass - Unreal Engine 3 ma już swoje lata, więc trudno oczekiwać od niego zapierających dech w piersiach efektów graficznych.
0 kudosVerdungo   @   07:27, 15.10.2013
Up: Wiesz, to samo mówiono o wersji 2.5 a potem pojawił się pierwszy Bioshock, gdzie na rynku już były produkcje z U3 Dumny Więc to wszystko zależy od twórców i tego jak bardzo ogarniętych mają programistów Uśmiech
Dodaj Odpowiedź