Kolejne fragmenty z rozgrywki w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain na Xboksie One
Hideo Kojima przywiózł na rodzime targi do Tokio swój najgłośniejszy projekt - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain w wersji na nową konsolę Microsoftu.
juve @ 23.09.2013, 13:26
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
Patryk "juve" Jankowski
xbox one
Hideo Kojima przywiózł na rodzime targi do Tokio swój najgłośniejszy projekt - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain w wersji na nową konsolę Microsoftu. Awangarda czy interesy? Zakładam, iż jedno i drugie, ponieważ mistrz Kojima jest osobowością, która całe swoje życie kojarzona była z marką Sony.
Głównym bohaterem gry jest znany fanom cyklu Naked Snake. Budzi się on w szpitalu po dziewięciu latach śpiączki, po tym jak został ciężko ranny podczas jednej z misji, zaprezentowanej w prologu do piątej części, niejakiego Ground Zeroes. Całość napędzana jest przez nową wersję silnika FOX. Pozwolił on na bardzo realistyczne odwzorowanie grafiki oraz fizyki świata. Na prezentacji poniżej pokazano wiele elementów rozgrywki, co ciekawsze, w każdym z materiałów Konami promuje odbijanie zakładników i walkę w zwarciu. Kompleks po którym przechadzał się Snake robi wrażenie i otwiera przed graczem szereg możliwości i rozwiązań. Teren jest rozległy, co przyczynia się do zmiany rozgrywki, z naciskiem na eksploracje, zwiad i atak z ukrycia.
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain zadebiutuje w przyszłym roku na konsolach nowej generacji. Jestem pewien, iż ten projekt odda w pełni możliwości technologiczne obydwu sprzętów i zachęci miliony ludzi po sięgnięcie do portfela.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler