Kolejne fragmenty z rozgrywki w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain na Xboksie One

Hideo Kojima przywiózł na rodzime targi do Tokio swój najgłośniejszy projekt - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain w wersji na nową konsolę Microsoftu.

@ 23.09.2013, 13:26
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
xbox one

Kolejne fragmenty z rozgrywki w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain na Xboksie One

Hideo Kojima przywiózł na rodzime targi do Tokio swój najgłośniejszy projekt - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain w wersji na nową konsolę Microsoftu. Awangarda czy interesy? Zakładam, iż jedno i drugie, ponieważ mistrz Kojima jest osobowością, która całe swoje życie kojarzona była z marką Sony.

Głównym bohaterem gry jest znany fanom cyklu Naked Snake. Budzi się on w szpitalu po dziewięciu latach śpiączki, po tym jak został ciężko ranny podczas jednej z misji, zaprezentowanej w prologu do piątej części, niejakiego Ground Zeroes. Całość napędzana jest przez nową wersję silnika FOX. Pozwolił on na bardzo realistyczne odwzorowanie grafiki oraz fizyki świata. Na prezentacji poniżej pokazano wiele elementów rozgrywki, co ciekawsze, w każdym z materiałów Konami promuje odbijanie zakładników i walkę w zwarciu. Kompleks po którym przechadzał się Snake robi wrażenie i otwiera przed graczem szereg możliwości i rozwiązań. Teren jest rozległy, co przyczynia się do zmiany rozgrywki, z naciskiem na eksploracje, zwiad i atak z ukrycia.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain zadebiutuje w przyszłym roku na konsolach nowej generacji. Jestem pewien, iż ten projekt odda w pełni możliwości technologiczne obydwu sprzętów i zachęci miliony ludzi po sięgnięcie do portfela.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosKreTsky   @   14:03, 23.09.2013
Juz byl tutaj dokladnie ten sam fragment rozgrywki ;]
0 kudosUxon   @   15:07, 23.09.2013
Z przykrością muszę stwierdzić, że zapowiada się kolejny każual i ładny, efektowny chłam dla dzieci. Niezły superman ze Snake'a, nie dość, że ma rentgen w oku, to jeszcze wie gdzie za chwilę pójdzie strażnik. Po opublikowanym przez MG trailerze sądziłem, że gra będzie wielka. Gameplay skutecznie ostudził zapał i ponownie się przekonałem, że indyki zostawiają daleko w tyle gry AAA.
0 kudosFox46   @   10:21, 24.09.2013
Cytat: Uxon
Z przykrością muszę stwierdzić, że zapowiada się kolejny każual i ładny, efektowny chłam dla dzieci. Niezły superman ze Snake'a, nie dość, że ma rentgen w oku, to jeszcze wie gdzie za chwilę pójdzie strażnik. Po opublikowanym przez MG trailerze sądziłem, że gra będzie wielka. Gameplay skutecznie ostudził zapał i ponownie się przekonałem, że indyki zostawiają daleko w tyle gry AAA.


Przesadzasz wszystko w takich gameplayach jest przecież w 100% zaplanowane, do tego pewnie grają na łatwym poziomie trudności(to prezentacja nie można pozwolić sobie na wtopę w postaci śmierci)