E3 '13: Thief - kilka nowych szczegółów na temat gry z zamkniętej prezentacji
Nowy Thief został pokazany za zamkniętymi drzwiami na E3, a w prezentacji brał udział community manager z Eidos Montreal, który postanowił na podstawie tego, co zobaczył odpowiedzieć na najczęstsze pytania fanów serii.
Dirian @ 17.06.2013, 17:51
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
pc, ps4, xbox one
Nowy Thief został pokazany za zamkniętymi drzwiami na E3, a w prezentacji brał udział community manager z Eidos Montreal, który postanowił na podstawie tego, co zobaczył odpowiedzieć na najczęstsze pytania fanów serii.
Pozwoliło nam to dowiedzieć się kilku szczegółów na temat mechaniki gry, a oto one:
- gracz otrzyma możliwość dostosowania HUD (częściowy, pełny, wyłączony);
- pojawi się pełna, jak i częściowa mapa obszaru;
- w grze pojawią się psy;
- "Skupienie", coś w rodzaju trybu detektywa z Batmana czy orlego wzroku z Assassin's Creed, pozwoli widzieć kroki przeciwników przez ściany, a ponadto podświetli kluczowe przedmioty czy postacie. Tak wynika z prezentacji, twórcy zapewniają jednak, że została ona celowo stworzona w taki sposób, by zademonstrować dziennikarzom działanie "Skupienia", a w rzeczywistości nie sprawi ono, że rozgrywka zostanie całkowicie ułatwiona. Ponadto funkcja jest opcjonalna i można ją całkowicie wyłączyć;
- zabraknie automatycznej regeneracji zdrowia i "Skupienia" - uzupełnimy je poprzez konsumpcję;
- w każdej lokacji znajdziemy coś, co będzie można ukraść;
- zamki otworzymy przy pomocy "Skupienia" lub bez niego;
- całą grę można przejść "po cichu". Stojący naprzeciwko siebie przeciwnicy nawzajem zasłaniają sobie linię wzroku;
- Garrett skorzysta ze specjalnego narzędzia - "pazura" - umożliwiającego wdrapywanie się na teoretycznie niedostępne miejsca, jednakże tylko w ściśle określonych punktach.
Thief powstaje z myślą o PC, PlayStation 4 i Xbox One.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler