E3 '13: Thief - kilka nowych szczegółów na temat gry z zamkniętej prezentacji

Nowy Thief został pokazany za zamkniętymi drzwiami na E3, a w prezentacji brał udział community manager z Eidos Montreal, który postanowił na podstawie tego, co zobaczył odpowiedzieć na najczęstsze pytania fanów serii.

@ 17.06.2013, 17:51
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps4, xbox one

E3 '13: Thief - kilka nowych szczegółów na temat gry z zamkniętej prezentacji

Nowy Thief został pokazany za zamkniętymi drzwiami na E3, a w prezentacji brał udział community manager z Eidos Montreal, który postanowił na podstawie tego, co zobaczył odpowiedzieć na najczęstsze pytania fanów serii.

Pozwoliło nam to dowiedzieć się kilku szczegółów na temat mechaniki gry, a oto one:

- gracz otrzyma możliwość dostosowania HUD (częściowy, pełny, wyłączony);
- pojawi się pełna, jak i częściowa mapa obszaru;
- w grze pojawią się psy;
- "Skupienie", coś w rodzaju trybu detektywa z Batmana czy orlego wzroku z Assassin's Creed, pozwoli widzieć kroki przeciwników przez ściany, a ponadto podświetli kluczowe przedmioty czy postacie. Tak wynika z prezentacji, twórcy zapewniają jednak, że została ona celowo stworzona w taki sposób, by zademonstrować dziennikarzom działanie "Skupienia", a w rzeczywistości nie sprawi ono, że rozgrywka zostanie całkowicie ułatwiona. Ponadto funkcja jest opcjonalna i można ją całkowicie wyłączyć;
- zabraknie automatycznej regeneracji zdrowia i "Skupienia" - uzupełnimy je poprzez konsumpcję;
- w każdej lokacji znajdziemy coś, co będzie można ukraść;
- zamki otworzymy przy pomocy "Skupienia" lub bez niego;
- całą grę można przejść "po cichu". Stojący naprzeciwko siebie przeciwnicy nawzajem zasłaniają sobie linię wzroku;
- Garrett skorzysta ze specjalnego narzędzia - "pazura" - umożliwiającego wdrapywanie się na teoretycznie niedostępne miejsca, jednakże tylko w ściśle określonych punktach.

Thief powstaje z myślą o PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Sprawdź także:
Thief

Thief

Premiera: 25 lutego 2014
PC, PS4, XBOX 360, XBOX ONE, PS3

Thief 4 to kolejna odsłona znanego cyklu skradanek, której głównym bohaterem jest złodziej o imieniu Garrett. Facet zawsze wpada w jakieś tarapaty, przebywając w miejscu,...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosVerdungo   @   18:18, 17.06.2013
To całe skupienie takie trochę dziwne i zbyteczne jest, poza tym trochę dziwnie, że się samo nie regeneruje. Ale gdzieś pisano, że ta opcja będzie do wyłączenia Uśmiech
0 kudosKreTsky   @   19:31, 17.06.2013
Pewnie trzeba bedzie przejsc bez skupienia, zeby calaka zrobic Szczęśliwy
0 kudosSZketraB   @   20:12, 17.06.2013
Thief 4 to na pewno będzie hit, kurde kupie sobie tą grę, oby była długa i żeby też odpaliła z wielką akcją-sensacją.
0 kudosgregory16mix   @   20:17, 17.06.2013
Skupienie nie będzie regenerowane Uśmiech a to nieco mnie dziwi Uśmiech poza tym stojący na przeciw siebie przeciwnicy zasłaniają sobie obraz. Ok, tylko by się nie okazało, że możesz komuś za plecami przebiec, a on nic Uśmiech
0 kudospawelecki96   @   22:25, 17.06.2013
Cytat: gregory16mix
Skupienie nie będzie regenerowane Uśmiech a to nieco mnie dziwi Uśmiech
W Hitmanie: Rozgrzeszenie instynkt też się na hardzie nie odnawiał,. tyle że tam nie było nawet konsumpcji Dumny Thief całkiem ciekawie się zapowiada, tylko kamera FPP mi średnio odpowiada Poirytowany
0 kudosUxon   @   22:51, 17.06.2013
Też nie jestem jakimś fanem FPP ale w tej grze sprawdza się to bardzo dobrze. I przyznam, że lepiej to wypadało niż TPP z trójki. A co do njusów to gra zapowiada się świetnie mam tylko nadzieję, że rzeczywiscie będzie można wyłączyć to Skupienie. W końcu nie każdy gracz jest idiotą, co mam nadzieję twórcy będą mieli na uwadze.
0 kudosFox46   @   10:02, 18.06.2013
Tu będzie podobnie jak w Deus Exie też będzie dało się powyłączać X opcję, jednym słowem gra jest elastyczna i dopasuje się pod każdego gracza. Nie mniej jednak płaczków nie zabraknie.
0 kudosUxon   @   11:52, 18.06.2013
Dobrze byłoby gdyby pomyślano o ludziach nie chcących korzystać z tego śmiesznego ułatwienia i zamiast niego dodano jakieś ciekawe gadżety dla Garetta, po których użyciu mógłby on się dowiedzieć kto gdzie jest, gdzie najczęściej chodzi itd. To by było sensowne i choć trochę realistyczne. A gdyby jeszcze oponenci poruszali się w różny sposób i powodzenie misji w pewnym stopniu zależałoby od szczęścia to już w ogóle miodzio. Ale na to liczyć raczej nie ma co.
0 kudosdenilson   @   19:13, 20.06.2013
Bardzo dobrze, że można sobie dostosować grę pod swoje wymagania. Każdy znajdzie dla siebie odpowiedni styl rozgrywki i dlatego też dużo osób kupi w tym ortodoksyjnych fanów.
Dodaj Odpowiedź