Dark Souls sprzedało się w ilości przekraczającej 2 mln egzemplarzy. Platformą wiodącą Dark Souls II jest PC

Studio From Software, deweloper gry Dark Souls, poinformowało, że produkcja z 2011 roku sprzedała się w nakładzie 2,36 mln egzemplarzy na wszystkich platformach sprzętowych.

@ 12.04.2013, 09:28
Kamil "zvarownik" Zwijacz
pc, ps3, xbox 360

Dark Souls sprzedało się w ilości przekraczającej 2 mln egzemplarzy. Platformą wiodącą Dark Souls II jest PC

Studio From Software, deweloper gry Dark Souls, poinformowało, że produkcja z 2011 roku sprzedała się w nakładzie 2,36 mln egzemplarzy na wszystkich platformach sprzętowych.

Jest to ogromny sukces i jasno pokazuje, że ludzie są spragnieni gier trudnych, wymagających, które nie traktują graczy jak jakiś debili. Przy okazji ujawniono trochę informacji na temat "dwójki".

Dark Souls II, które ukaże się na konsolach Xbox 360, PlayStation 3 i komputerach PC, tworzone jest w pierwszej kolejności na "blaszaki". Jest to sytuacja zupełnie odmienna od tej, z jaką mieliśmy styczność w przypadku "jedynki", o którą fani musieli zabiegać, a port okazał się niezbyt dopracowany. Tym razem gra jest tworzona na mocniejsza platformę, a później zostanie przystosowana do działania na konsolach.

Moim zdaniem to bardzo dobry ruch ze strony From Software. Większość deweloperów obecnie pracuje w ten sposób, co daje znacznie lepsze efekty, niż portowanie gier z leciwych konsol na mocarne komputery. Myślę, że tym razem nikt nie zostanie pokrzywdzony.


Więcej filmów z Dark Souls II

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   09:45, 12.04.2013
No zobaczymy czy nikt nie będzie pokrzywdzony ;p
0 kudosgregory16mix   @   11:03, 12.04.2013
To się nazywa przygoda od błagania o tytuł na platformę do docelowej Dumny Ja się cieszę, bo nie będzie problemów z sterowaniem na pewno. A i konsolowcy na tym dobrze wyjdą. I Mic wydaje mi się, że jeśli z taką samą starannością zrobią DS2 to nikt narzekał nie będzie Uśmiech
0 kudosMicMus123456789   @   11:07, 12.04.2013
Jak to się mówi nigdy nie mówi nigdy ;p
0 kudosKattowitz   @   11:36, 12.04.2013
Zgadzam się z opinią, że to dobre posunięcie twórcór, jeśli o portowanie chodzi Uśmiech Samo sterowanie w jedynce odrzuciło mnie bardzo skutecznie :/
0 kudosFox46   @   12:04, 12.04.2013
Dobry ruch z ich strony, na pewno będzie lepiej, swoja drogą ciekawe na czym był odpalany 12 min gameplay.
0 kudoszvarownik   @   12:47, 12.04.2013
Gameplay śmigał ponoć na PC właśnie w 60 klatkach/sek
0 kudoszbychu5511   @   13:28, 12.04.2013
Sterowanie w DS nie sprawiało mi wielkiej trudności , ale sam nie jestem . Mam nadzieję że wymagania nie będą aż tak spore , dobrze że od pc zaczynają po przez port na konsole .
0 kudosKreTsky   @   13:43, 12.04.2013
Zeby tylko port na konsole nie wyszedl zchrzaniony Szczęśliwy
0 kudosFox46   @   14:00, 12.04.2013
Cytat: KreTsky
Zeby tylko port na konsole nie wyszedl zchrzaniony Szczęśliwy


Nie powinien być , skoro był oparty na PC to tym bardziej na konsolach powinien być OK. Na konsolach jak będzie stale 30 klatek to będzie ok
0 kudosFestus_   @   19:39, 12.04.2013
I bardzo dobrze, blaszaki priorytetem powinny być! ; D
0 kudosKrru   @   19:19, 14.04.2013
To fantastyczna wiadomość dla pecetowców!
Dodaj Odpowiedź