[AKTUALIZACJA] Restart Need for Speed: Underground za sprawą studia Criterion?

Plotki, ploteczki, plotunie. .

@ 12.04.2013, 11:18
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps3, xbox 360

[AKTUALIZACJA] Restart Need for Speed: Underground za sprawą studia Criterion?

Plotki, ploteczki, plotunie... czym byłby dzisiejszy świat bez przeróżnych skrawków informacji, które celowo, lub przypadkowo wypływają od wydawców i deweloperów. No zapewne nie byłoby tak ciekawie, jak jest obecnie.

Tym razem sprawa dotyczy gry Need for Speed: Underground, a konkretnie, restartu tejże świetnej odsłony, do tej pory uważanej za jedną z najlepszych w całej serii ścigałek od Electronic Arts. W sieci pojawiło się bowiem logo gry, które do redakcji serwisu EGM nadesłał jakiś anonimowy człek. Niestety, jak wiadomo, stworzyć mistyfikację w Photoshopie w dzisiejszych czasach nie jest trudno, a w związku z tym, natenczas sprawę należy traktować jako najzwyklejszą plotkę.

Nowy Need for Speed: Underground powstaje podobno w studiu Criterion na Xboxa 360, choć jeśli to jest prawdą, to można także liczyć na komputery PC oraz PlayStation 3, a może nawet next-geny. Akcja przenieść ma graczy do Bayview, znanego z Underground 2.

Jak myślicie powyższe logo jest prawdziwe, czy raczej ściema?

AKTUALIZACJA:
”Kompletne kłamstwo. Remake, rebooty?” - napisał na swoim Twitterze Alex Ward , dyrektor kreatywny w Criterion Games. Nie do końca wiadomo, czy powyższa wypowiedź tyczy się porannych plotek, ale czas w jakim Ward "zaćwierkał" cytowany wpis sugeruje, że odnosi się on właśnie do nich. Czyli o nowym Undergroundzie możemy raczej zapomnieć, a przynajmniej na chwilę obecną nie ma się co na niego napalać.


Sprawdź także:
Need for Speed: Underground

Need for Speed: Underground

Premiera: 18 listopada 2003
PC, PS2, XBOX, GC, GBA

Need for Speed: Underground jest następną odsłoną cyklu wirtualnych wyścigów samochodowych, zapoczątkowanego w 1995 roku. Gra wprowadza do serii szereg innowacyjnych elem...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosdenilson   @   18:48, 13.04.2013
Również nie chcę takie restartu Undergrounda na wzór ostatniego NFS. To tylko szarganie dobrego imienia bardzo dobrych gier.
0 kudosguy_fawkes   @   19:08, 13.04.2013
Mam nadzieję, że wpis Warda odnosi się do zdementowania krążących plotek, bo Criterion nie ma zbytniego pojęcia o serii, co udowodnił "restartując" Most Wanted. Z Undergroundów dużo bardziej podobał mi się pierwszy, ale nawet pomimo tego chciałbym, aby Brytyjczycy zostawili w spokoju tę znakomitą podserię.
0 kudosDaerdin   @   20:57, 13.04.2013
Most Wanted im nie wyszedł, ale remake Hot Pursuit z 2010 roku był naprawdę udany Uśmiech
0 kudosLucas-AT   @   21:02, 13.04.2013
Lepsze Criterion niż Black Box, które po ostatnim Undercover i The Run udowodniło, ze gier już robić nie potrafi. Criterion zaś jest utalentowanym studiem i ich tytuły zawsze trzymały poziom - Black czy Burnouty. Kształt nowego Most Wanted może wielu osobom nie odpowiadać, ale ta seria swojej tożsamości nie ma już dawno. Zmienia się z roku na rok. Takie serie już są.

Ogólnie to cykl NFS można przedzielić na dwie części. W jednej znajdują się śmieci i niewypały, a w drugiej w miarę porządne i solidne gry. Do tej drugiej kategorii zaliczają się stare części (klasyczne Hot Pursuit, Porsche etc.), gry Criterion Games, stare Most Wanted i Undergroundy. Tę pierwszą kategorię reprezentują natomiast: Pro Street, The Run, Undercover i Carbon. Wiedząc, że nową część robi Criterion, mam gwarancję, że będzie ona solidna.
0 kudosDaerdin   @   21:07, 13.04.2013
Carbon był według Ciebie niewypałem? To w mojej ocenie jeden z ostatnich naprawdę udanych NFSów, co potwierdzają również oceny.

Spotkałem się z wieloma opiniami, iż Carbon nie trzymał już poziomu Most Wanted i sam się z nimi zgadzam, ale uważanie go za niewypał to chyba spora przesada.
0 kudosLucas-AT   @   21:09, 13.04.2013
Racja, na pewno jest o wiele lepszy od Undercovera, Pro Street i The Run, ale też gorszy od starego Most Wnated. Można więc powiedzieć, że to taki pomost łączący oba te obozy.
0 kudosDirian   @   21:10, 13.04.2013
A ja się nie zgodzę, że Pro Street był kiepską grą. To całkiem udana ścigałka, ale mocno niedoceniona. Jej główną wadą było to, że nazywała się Need for Speed, podczas gdy z serią miała niewiele wspólnego.
0 kudosgregory16mix   @   21:15, 13.04.2013
Cytat: Daerdin
Carbon był według Ciebie niewypałem?
Skopali tuning w taki sposób, że nie chciało mi się grać.
0 kudosguy_fawkes   @   21:16, 13.04.2013
Dla mnie również Carbon wyraźnie odstawał od MW i nie za bardzo rozumiem tych dobrych ocen. Policja głupsza, muzyka nijaka, auta jak wyrzeźbione w mydle i generalnie średnie widoczki, choć na tle Undercovera to rzeczywiście cacuszko.
Lucas, zapomniałeś o podserii SHIFT, która w pewnym sensie kontynuuje nurt zapoczątkowany w Pro Street. Moim zdaniem też było całkiem niezłe i miało swój klimat, ale wtedy ludzie byli zbyt przyzwyczajeni do atmosfery nielegalnych wyścigów, by "torówka" zyskała sobie masę fanów.
0 kudosDaerdin   @   21:16, 13.04.2013
Pro Street miał chyba sporo wspólnego z Shiftem, przynajmniej tak mi się wydaje, bo w te odsłony nie grałem dużo. Pierwsza nie odniosła sukcesu, natomiast druga została wyjątkowo doceniona.
0 kudosFox46   @   21:24, 13.04.2013
Ale tu nie ma co dyskutować już, ponoć już wczoraj zdemontowano te ploty i okazało się to 100% fakiem. Że niby takowa odsłona nie powstanie.

Cytat: gregory16mix
Cytat: Daerdin
Carbon był według Ciebie niewypałem?
Skopali tuning w taki sposób, że nie chciało mi się grać.


Tu 100% racji, gdzie już w Mist Wanted 2005 był on uszczuplony pod względem progów itp: to w Carbonie już był całkowicie do bani. I ogólnie cała trudność gry była przewidywalna, Kolo w płaszczyku był najtrudniejszy a potem to już szło coraz to łatwiej, a jedyne takie wyzwanie stanowił Darius. I ogólnie bardzo krótka część, śmiało mogę napisać że od Carbona się wszystko zaczęło.
0 kudosgregory16mix   @   21:26, 13.04.2013
Cytat: guy_fawkes
Dla mnie również Carbon wyraźnie odstawał od MW i nie za bardzo rozumiem tych dobrych ocen.
Ba, dla mnie był to moment odejścia od NFS.
0 kudosLucas-AT   @   21:26, 13.04.2013
Specjalnie nie wspomniałem o Shift, bo potem EA celowo już z tytułu gry wywalało człon Need for Speed, robiąc z tego osobną markę.
Cytat: Daerdin
Pro Street miał chyba sporo wspólnego z Shiftem, przynajmniej tak mi się wydaje, bo w te odsłony nie grałem dużo. Pierwsza nie odniosła sukcesu, natomiast druga została wyjątkowo doceniona.

Pro Street posiadało wyścigi na zamkniętych trasach, ale był to czysty arcade. A acrade na zamkniętych trasach jest nudny - tylko jedziesz i nie starasz się utrzymać na drodze, jak w symulacji, bo model jazdy jest uproszczony. Jazda nie przynosiła przyjemności. Te dwie rzeczy nie pasowały do siebie.

Shift natomiast próbował już udawać symulację i dlatego w miarę się przyjął. Uśmiech
0 kudosFestus_   @   23:38, 13.04.2013
Dla mnie sprawa jest prosta - NFS skończył się na Carbonie, który już i tak zanadto odchodził do serii.
0 kudosFox46   @   00:46, 14.04.2013
Cytat: Festus_
Dla mnie sprawa jest prosta - NFS skończył się na Carbonie, który już i tak zanadto odchodził do serii.


I wszystko jasne, nie ma już nad czym dalej dyskutować, do tego Undergrund raczej nie powstanie.
Dodaj Odpowiedź