Dark Souls (Xbox 360) - okladka

Dark Souls (Xbox 360)

Premiera:
04 października 2011
Premiera PL:
07 października 2011
Platformy:
Gatunek:
Akcja / RPG
Język:
Producent:
Dystrybutor:
Strona:
brak danych

ObserwujMam (17)Gram (4)Ukończone (9)Kupię (3)

Opis Dark Souls (Xbox 360)
szewczu @ 18:57 19.09.2010
Sławomir "szewczu" Szewczyk
Concept Artist & Matte Painting

Śr. długość gry: 78h 12min

+ czaswięcej

Dark Souls to produkcja studia From Software, będąca duchowym następcą ich starszego dziecka - Demon's Souls. Tytuł przeznaczony jest dla posiadaczy PlayStation 3 oraz Xbox 360.

Dark Souls przenosi gracza do mrocznego świata fantasy, a gra jest w głównej mierze dungeon crawlerem. Co to oznacza? Ano to, że przez większą część rozgrywki wędrujemy po świecie pełnym różnych stworów i tłuczemy je z wykorzystaniem dostępnego oręża. Podobnie jak Demon's Souls, produkt charakteryzuje się wysokim poziomem trudności oraz nietypowymi rozwiązaniami sieciowymi.

Świat w Dark Souls nie został podzielony na poziomy ani etapy, w rezultacie uzyskano jedną, potężną lokację, po której możemy się swobodnie przemieszczać. Rozwiązanie takie daje poczucie uczestnictwa w obserwowanych wydarzeniach, nie jesteśmy bowiem niepotrzebnie wyrywani z wirtualnego świata.

W Dark Souls protagonista cały czas się rozwija, gromadząc nowy oręż oraz umiejętności. W rezultacie z prostego żołdaka, przemienia się w prawdziwe potężnego fajtera, któremu nikt nie stanie na drodze. Gracz może zdecydować czy chce szkolić swego podopiecznego na wojownika, łucznika czy maga. Każdy dysponuje odmiennym zestawem ciosów, a te definiują jego zalety i wady.

Dark Souls działa na zmodyfikowanym silniku pierwowzoru, a w rezultacie oferuje bogatszą oprawę audio-wizualną, przepełnioną efektami specjalnymi.


Wkład w encyklopedię mieli:   Gilberto, Dirian,
PEGI: Od 16 lat
Screeny z Dark Souls (Xbox 360)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   17:25, 18.10.2011
Przez ta grę dostane szajba Dumny
Gra dobra mam 45LVL ale nie ważne ile masz LVL ile siły i tak dostaniesz po dupie gra nie rządzi się prawami normalnego RPG przykład.

W zwykłym RPG mieliśmy 45LVL to taka postać z początkowych lokacji potem odbierała ci tyle co pies na płakał czyli prawie nic. A ty mogłeś się śmiać jej w twarz i co najwyżej przytakiwać "Mocniej na nic więcej cię nie stać"

W Dark Souls tak nie ma !! tutaj możesz mieć 90LVL dużo życia i zręczności a taki rycerz z początkowego zamku ci może skopać dupę..
Na dodatek w grze jako w pierwszym RPG istnieją uroki , klątwy, czy zarazy szczególnie ten ostatni typ jest nadzwyczaj okropny i odrażający i zarazem denerwujący :/
Np: jesteśmy w Lokacji gdzie musimy zabić Królową pająków i są tam przeciwnicy a raczej sługusy ludzie chodzący na czworaka i na plecach mają 3 kokony (jaja ), wydawało by się że są łatwi ale po zabiciu ich jaja pękają i wychodzą takie małe robale to kolejni przeciwnicy jeżeli damy im na siebie wpełzać, to wejdą nam na głowę i na głowie wyrośnie nam wielka bulwa :/ co ohydnie wygląda i sprawia że nie możemy założyć hełmu i przy okazji wyglądamy jak jakiś mutant :]...
Lokacje są ładnie wykonane grafika w 80% lokacji wygląda bardzo ładnie
jest wiele wiele broni oraz zbrój
jednak od razu widać że gra nie rządzi się klasycznymi metodami RPGów znanych nam z Gothica,Wiedźmina,Two Worlds,
masa przeciwników jest bardzo wiele rodzai przeciwników, co śmieszniejsze w początkowych lokacjach gdzie do pokonania mieliśmy bosów w późniejszych są oni normalnymi przeciwnikami fakt nieco słabszymi ale są.
niektórzy przeciwnicy są 9-10 razy więksi od nas sięgają nawet 40metrów !! tak że widzimy ich nogi tylko !!.

Są tez śmieszni przeciwnicy np: w Lesie grzybki które chcą nam dać w mordę Szczęśliwy. Ich standardowy atak to zaciśnięta pięść i proste wyprowadzenie ciosu w twarz. Są też małe grzybki które są jeszcze śmieszniejsze i lecą do nas z zaciśniętymi piąstkami, ich ciosy zadają nam Damege nie w twarz a w nogi Szczęśliwy.
Znajomy przeszedł grę w 110H z tego grał cały tydzień jak szalony. Ja zrobiłem sobie przerwę i gram dopiero 18H. I gra w niektórych momentach potrafi wkurzyć, Czy gra posiada błędy owszem ale nie są one na Minus tylko bardziej na plus bo pomagają nam one przejść grę lub zabić trudnych przeciwników to chyba jedyna taka gra w której cieszymy się z niedociągnięć i bagów...Gra zdecydowanie na RPG roku może startować bo jest po prostu bardzo dobra.
W grze przede wszystkim liczy się ogromne skupienie i rozpracowanie wrogów to klucz do sukcesu abyśmy nie widzieli ciągle na ekranie czerwonego "Jesteś Trupem"
Gra bardzo nawiązuję do typowych japońskich rozwiązań jeżeli chodzi o ulepszenia. Ulepszenia są podobne te z gier MMO czyli nieco skomplikowane
Posiadając kamienie ulepszające możemy ulepszyć broń do +2, potem trzeba mieć jakiegoś tam seta aby mieć możliwość ulepszenia broni do +5, i ponoć trzeba potem isc jeszcze do kowala i wykupić kolejna pierdołkę aby ulepszyć jeszcze bardziej broń.
Dużo by o tym pisać gra jest o wiele bardziej rozbudowana niż Demon Souls
0 kudosDaffodil   @   00:01, 29.07.2012
Mam pytanie do graczy. Wam też Dark Souls klatkuje na x360 lub innej platformie? Podczas walki z bossem z prologu w ogóle klatkowała, gdy znajdowałem się bardzo blisko niego i chciał zadać cios. To wina płyty/konsoli, czy może twórców?
0 kudosFox46   @   12:09, 29.07.2012
Cytat: Daffodil
Mam pytanie do graczy. Wam też Dark Souls klatkuje na x360 lub innej platformie? Podczas walki z bossem z prologu w ogóle klatkowała, gdy znajdowałem się bardzo blisko niego i chciał zadać cios. To wina płyty/konsoli, czy może twórców?


A gra na HDD zainstalowana czy z płyty. Gra ma czasem przycięcia tak to już jest.
0 kudosDaffodil   @   12:52, 29.07.2012
Zawsze instaluję na dysku. Uśmiech Mimo tego nadal klatkuje. Poirytowany
0 kudosFox46   @   15:06, 29.07.2012
Cytat: Daffodil
Zawsze instaluję na dysku. Uśmiech Mimo tego nadal klatkuje. Poirytowany


A podpinałeś się pod live bo ponoć jakieś patche są które poprawiają optymalizację gry. Tak czy siak ja swojego Dark Soulsa chyba sprzedam i zakupię GOTY Szczęśliwy
0 kudosDaffodil   @   15:57, 29.07.2012
Właśnie już na starcie gra dostała aktualizację. Grałem akurat w CoD'a i gra przyszła, więc czym prędzej zainstalowałem i zaktualizowałem.
0 kudosPrzemekAWDS   @   19:21, 24.10.2013
Pod dłuższym pograniu, czyli ponad 100 godzin, a będzie i więcej, stwierdzam, że w żadnej innej grze nie spędziłem tyle czasu. Gra ukończona na ng+7, zabici wszyscy bossowie, każdy rodzaj przeciwnika, odblokowane wszystkie osiągnięcia, gra się świetnie, że jest w miare trudno, to fakt, ale przez to satysfakcja po zabiciu bossa jest niesamowita. Graficznie gra nie odstaje, fabularnie też (jak ktoś mi powie że dark souls ma głupią fabułe, albo że jej nie ma, to obsypię go filmikami z youtube z lore), powiedziałbym więcej, fabuła stanowi tu jedną z najmocniejszych stron, jeśli poznamy przeszłość bossów, ich dawne życie, jak to się stało że teraz nimi walczymy, jacy byli kiedyś, jeśli zagłębimy się w świat dark souls nie będzie można się od tego oderwać. Gra wciąga jest cholera, jest masa sposobu na przejście tej gry, można próbować milionów buildów, sposobów na ukończenie, robić sb wyzwania, np. bez ekwipunku na 1 levelu, albo używając jednego rodzaju magii. Świetna gra.
0 kudosBuuny   @   14:07, 14.06.2014
Im więcej razy się ginie tym więcej chce się grać 10/10 Uśmiech
Dodaj Odpowiedź