Sekiro: Shadows Die Twice - gra zaoferuje przyjaźniejsze samouczki

Produkcja nie będzie jednak przesadnie uproszczona, nie obawiajcie się o to.

@ 29.01.2019, 19:03
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Sekiro: Shadows Die Twice - gra zaoferuje przyjaźniejsze samouczki

Mimo że Sekiro: Shadows Die Twice czerpie inspiracje z cyklu Dark Souls, pod wieloma względami zaoferuje rozgrywkę odmienną od tej ze "starszego brata". Jak się właśnie dowiedzieliśmy, w projekcie istotną rolę odgrywają między innymi samouczki. Co ważne, będą one przystępniejsze niż dotychczas.

"Prawdę mówiąc, tym razem samouczki są bardziej przyjazne", powiedział główny projektant gry, Masaru Yamamura, w wywiadzie dla Game Informera. "Prawdopodobnie bardziej przyjazne niż w grach poprzednich".

Jak się okazuje, decyzję o stworzeniu łatwiejszych do opanowania samouczków, twórcy podjęli wspólnie z Activision. To wydawca zasugerował, żeby tutoriale choćby trochę uprościć.

"Pierwotnie była to sugestia od Activision", powiedział Yamamura. "Abyśmy przygotowali bardziej przyjazne samouczki. Ale gdy zaczęliśmy tworzyć grę, stwierdziliśmy, że tutorial nie jest potrzebny do tego, by nauczyć graczy mechaniki rozgrywki, ale poprawić postrzeganie gry".

"W szczególności chodziło nam o graczy, którzy przyzwyczaili się do naszych wcześniejszych tytułów - Ci ludzie graliby w  Sekiro i nie mogli zrozumieć o co chodzi, mogliby grać z perspektywy Dark Souls albo Bloodborne. Więc finalnie poszliśmy do Activision i powiedzieliśmy, że musimy poświęcić na naukę więcej czasu i być przyjaźniejszymi".

Na szczęście nie musicie obawiać się o to, że gra zostanie przesadnie uproszczona. Twórcy, przygotowując samouczki, starali się, aby nie były prostackie. Mają one jedynie nakreślić ogólne założenia projektu, nic ponadto.

Sekiro: Shadows Die Twice zadebiutuje na rynku 22 marca bieżącego roku. Będzie dostępne na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4.


Sprawdź także:
Dark Souls

Dark Souls

Premiera: 04 października 2011
PS3, XBOX 360

Dark Souls to produkcja studia From Software, będąca duchowym następcą ich starszego dziecka - Demon's Souls. Tytuł przeznaczony jest dla posiadaczy PlayStation 3 oraz Xb...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?