Valve rezygnuje z cross-platformowej rozgrywki w Counter-Strike: Global Offensive!

Counter-Strike: Global Offensive, zapowiadany jako jedna z tych gier, które umożliwią wspólne granie pomiędzy pecetami a konsolami (a dokładniej - PlayStation 3), takiej opcji jednak nie zafunduje.

@ 06.03.2012, 19:18
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps3, xbox 360


Counter-Strike: Global Offensive, zapowiadany jako jedna z tych gier, które umożliwią wspólne granie pomiędzy pecetami a konsolami (a dokładniej - PlayStation 3), takiej opcji jednak nie zafunduje. Co sprawiło, że Valve nagle postanowiło zmienić zdanie?

Trzeba przyznać, że jest to zaskakująca informacja. Nawet ludzie niesiedzący zbytnio w tematyce gier zdążyli już sporo usłyszeć na ten temat i pomysł wspólnego grania wielu graczom przypadł do gustu. Jak jednak mówi Chet Faliszek, scenarzysta i jedna z twarzy firmy, studio zrezygnowało z tej idei.

"Beta-testy pokazały, że gra musi być stale aktualizowana, również po premierze. Byśmy mogli zapewnić bieżące wsparcie, poszczególne platformy muszą być od siebie oddzielone, żeby wzajemnie się nie paraliżowały. Musieliśmy więc zrezygnować z rozgrywki cross-platformowej. To pozwoliło na umocnienie każdej z platform".

Valve rezygnuje z cross-platformowej rozgrywki w Counter-Strike: Global Offensive!
Jasno wynika z tego, że w tym konkretnym przypadku problemy natury technicznej przerosły programistów z Valve. Trochę szkoda, bo wspólne granie pomiędzy różnymi platformami to wciąż rzadkie zjawisko, a w momencie zapowiedzi ten temat wywołał sporo zamieszania wokół Global Offensive, tym bardziej, że posiadacze PlayStation 3 będą mogli korzystać z klawiatury i myszki. Cóż, nie tym razem.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   19:30, 06.03.2012
Może póki co nie, ale po premierze, może wrócą do tego pomysłu.
0 kudosrewen.   @   19:33, 06.03.2012
Zapowiadało się tak pięknie, chociaż w sumie, mamy kolejny powód, dlaczego jeszcze daty premiery nie znamy.
0 kudosDaerdin   @   19:34, 06.03.2012
Ciekawe więc, po co były te wszystkie obiecanki o multiplatformowej rozgrywce?

Mnie to w sumie wisi, ale się nie popisali.
0 kudosnolfe   @   19:51, 06.03.2012
No i jednak poszli na łatwizne Dumny No trzeba przyznać, że się niezbyt tym popisali Uśmiech
0 kudosLucas-AT   @   20:22, 06.03.2012
Chodzi o to, że na PC grę idzie aktualizować szybciej, szybciej wypuszczać dodatki. Na konsolach trzeba liczyć się z weryfikacją jakości Microsoftu i Sony, co znacznie wydłuża proces publikacji treści. Krytykujecie ich bezsensownie, bo oni nie są nic w stanie zrobić. Uśmiech
0 kudossilverkin   @   20:24, 06.03.2012
Lucas, skoro ta weryfikacja wygląda jak w przypadku "hiciora" recenzowanego przez zvara, to Twój argument został obalony.
0 kudosDirian   @   20:38, 06.03.2012
Cytat: Lucas-AT
Krytykujecie ich bezsensownie, bo oni nie są nic w stanie zrobić. Uśmiech


Z tym się nie zgodzę. Chyba nie pracuje tam banda idiotów, żeby nie przewidzieć takiej rzeczy. Nie mówię, że było to celowe zagranie, bo to strzał w stopę, ale można było wpaść na to, że takie ograniczenia mogą wystąpić.
0 kudosLucas-AT   @   20:49, 06.03.2012
Cytat: silverkin
Lucas, skoro ta weryfikacja wygląda jak w przypadku "hiciora" recenzowanego przez zvara, to Twój argument został obalony.

To są tylko formalności. Przepisy. Gra jest crapem, to i tak przejdzie przez weryfikacje, bo przyniesie zyski.

Dirian - o to już musisz zapytać Valve, nie mnie.

Kwestię tę nie raz już poruszało Blizzard, rozważając WoWa na konsole. Powolne aktualizowanie gry właśnie im przeszkadza.
0 kudosnolfe   @   21:00, 06.03.2012
Lucas, ja wcale nie uważam, że jest to prosta rzecz. Ale w końcu zapowiadali, ze to zrobią, więc powinni jak najbardziej się starać a, że jednak wymiękli to mam prawo napisać, ze się tym nie popisali Dumny
0 kudosZeelek   @   21:33, 06.03.2012
Szkoda Smutny Liczyłem że pogram z kumplami z ps3
0 kudosLoczek3545   @   22:23, 06.03.2012
Szczerze to i tak mi ten system wisiał i wcale to nie zmienia faktu, że na grę czekam Dumny .
Dodaj Odpowiedź