Need for Speed The Run ma swoje maskotki - ehm - modelki
Informacja prasowa jaką nadesłało Electronic Arts obwieszcza, że do kampanii reklamowej (tej zagranicznej oczywiście) gry Need for Speed: The Run zostały wcielone dwie nowe osoby.
bigboy177 @ 27.09.2011, 17:40
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps3, xbox 360
Informacja prasowa jaką nadesłało Electronic Arts obwieszcza, że do kampanii reklamowej (tej zagranicznej oczywiście) gry Need for Speed: The Run zostały wcielone dwie nowe osoby. Nie chodzi jednak o specjalistów od marketingu, czy jakiś innych jajogłowych. Tym razem do groma odpowiedzialnego za promowanie marki dołączyły dwie światowej sławy - przynajmniej tak twierdzi EA - modelki.
Ja tam tych kobiet nie znam, ale może Wam nazwiska Irina Shayk i Chrissy Teigen coś mówią? Po szybkim zgooglowaniu i zerknięciu na zamieszczony poniżej materiał filmowy widać, że dziewczyny dają radę, ale nie mogę się powstrzymać przed pewnym komentarzem. Gra jest najeżona dziecinnymi efektami specjalnymi (spadające skały, cudaśne pościgi), deweloper ewidentnie kieruje ją do masowego odbiorcy (model jazdy czysto zręcznościowy), a nie do osób, które byłyby w stanie docenić piękno kobiecego ciała. Po co więc ten cały cyrk? No chyba, że Was w jakiś sposób takie dwie panie zachęcą do zakupu? Chętnie poczytamy Wasze opinie w komentarzach.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler