Gry Take-Two w liczbach - do sklepów rozesłano 114 milionów kopii wszystkich części GTA!

Seria Grand Theft Auto to swego rodzaju fenomen - marka rozpoznawalna na całym świecie. Każda część sprzedaje się jak ciepłe bułeczki, przynosząc Rockstar Games bajońskie sumy przychodu, choćby na świecie się waliło i paliło.

@ 15.09.2011, 19:39
Łukasz "Lucas-AT" Matłoka
To ja
pc, ps, ps2, ps3, psp, xbox, xbox 360, gc, gba, inne, ds

Gry Take-Two w liczbach - do sklepów rozesłano 114 milionów kopii wszystkich części GTA!

Seria Grand Theft Auto to swego rodzaju fenomen - marka rozpoznawalna na całym świecie. Każda część sprzedaje się jak ciepłe bułeczki, przynosząc Rockstar Games bajońskie sumy przychodu, choćby na świecie się waliło i paliło.

Strauss Zelnick, szef Take-Two, podczas spotkania z inwestorami oznajmił, że jak do tej pory do sklepów rozesłano - uwaga - 114 milionów kopii wszystkich odsłon GTA! 22 milionów z tej liczby należy zaś do Grand Theft Auto IV. Robi wrażenie, prawda? Niewiele marek może poszczycić się tak wielką popularnością.

Gry Take-Two w liczbach - do sklepów rozesłano 114 milionów kopii wszystkich części GTA!
GTA II

Dla porównania - Red Dead Redemption trafiło na półki sklepowe od momentu premiery (maj 2010) w ilości 12,5 miliona egzemplarzy! Należy jednak podkreślić fakt, że to nowe uniwersum, nie tak znane jak Wielka Kradzież Samochodu.

A to dane dotyczące innych gier ze stajni Take-Two (odnoszące się do ilości jednostek wysłanych do sklepów, a w rzeczywistości sprzedanych):

- seria Mafia - 5 milionów
- seria Bioshock - 9 milionów
- seria Midnight Club - 18,5 miliona
- seria Max Payne - 7,5 miliona
- seria Civilization - 11 milionów
- Carnival Games - 8 milionów
- Borderlands - 4,5 miliona
- The Darkness - 1 milion

Sprawdź także:
Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto IV

Premiera: 02 grudnia 2008
PC, PS3, XBOX 360

Grand Theft Auto IV to kolejna odsłona cyklu Grand Theft Auto stworzona przez studio Rockstar Games. Znów dostajemy spersonalizowanego bohatera, otwarty świat i mnóstwo p...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosLoczek3545   @   20:05, 15.09.2011
Nie ma co się dziwić przecież stare już GTA SA choć kosztuje jeszcze około 60 zł to sprzedaję się jak żadna inna gierka z tego roku co GTA SASzczęśliwy.
0 kudossasuke257   @   21:19, 15.09.2011
Uwielbiam gta mam nadzieję że GTA V będzie podobne do Vice City dla mnie klimaty Miami zawszę były najlepsze,
0 kudososkarsom   @   10:34, 17.09.2011
Take Two ma takie szczęście jak nikt inny. Czy jest jakiś wydawca, którego gry sprzedają się tak dobrze, bo wszystkie są tak dobre? Blizzard jest dla nich jedyną konkurencją.
0 kudosRavnarr   @   10:54, 17.09.2011
Ale tylko pod względem jakościowym, nie ilościowym Dumny
0 kudosMicMus123456789   @   12:46, 17.09.2011
Liczy się przecież jakość a nie ilość ;)

Ale w przypadku Rockstara ilość równa się jakości Uśmiech
0 kudosDaerdin   @   12:47, 17.09.2011
Dla graczy liczy się jakość, dla wydawców już raczej ilość.
0 kudosMicMus123456789   @   12:53, 17.09.2011
To wiadomo ale jednak GTA czy RDR pokazuje że można mieć to i to i wszyscy są zadowoleni Dumny
0 kudosbat2008kam   @   20:12, 19.09.2011
Piękny wynik GTA... Najbardziej boli jednak to, że w naszej branży doszło do tego, że marna podróbka Wormsów, gdzie brońmi są Wściekłe Ptaki jest ponad 3 razy bardziej popularna.

Liczby nie kłamią Poirytowany
0 kudosRavnarr   @   20:39, 19.09.2011
A co Wormsy mają wspólnego z Angry Birds? Co więcej, co to ma wspólnego z GTA? Angry Birds to gra na komórki, GTA to gra na PC. I w wersji ubogiej, na konsole. Nie widzę związku.
0 kudosbat2008kam   @   05:05, 20.09.2011
Chodzi jak zwykle o to samo - gry casualowe robią znacznie większą furorę, niż hardcorowe, uznane i wieloletnie serie. Seria GTA, która jest najbardziej popularną serią na rynku od dekady - 114 mln. Angry Birds, prosta gra na telefony komórkowe (i nie tylko, jest i wersja na PC) - 350 mln. Mnie to wcale nie cieszy.
0 kudosRavnarr   @   11:16, 20.09.2011
A mnie to zwisa. To jak płakać, że większą popularnością cieszą się samochody rodzinne, niż supersportowe bryki rodem z Need for Speed.
0 kudosbat2008kam   @   20:55, 20.09.2011
Yhym... Najwyraźniej nie masz bladego pojęcia, jak wyglądała branża 6-7 lat temu i jak wygląda teraz oraz jak wyglądać może za x lat.
0 kudosRavnarr   @   21:21, 20.09.2011
A co to ma do rzeczy? Nie obchodzi mnie, jak branża wyglądała kiedyś, obecnie wygląda tak, że dla każdego jest inny segment gier a w przyszłości zapewne będzie podobnie. Więc nie do końca rozumiem takie biadolenie.
0 kudosbat2008kam   @   15:48, 21.09.2011
Ale mnie wcale nie dziwi to, że nie rozumiesz. Powrócimy do tematu w przyszłości mistrzuniu ;>
0 kudosRavnarr   @   16:18, 21.09.2011
Albo i nie. Bo przyszłość będzie wyglądać tak jak teraźniejszość. I tyle.
Dodaj Odpowiedź