GameInformer ujawnia mnóstwo informacji na temat Legend of Zelda: Skyward Sword!
Legend of Zelda: Skyward Sword zadebiutuje już za nieco ponad 2 miesiące, czas więc podsumować kolejną garść nowości, jakie znalazły się w sieci.
bat2008kam @ 14.09.2011, 07:34
Bartek "bat2008kam"
wii
Legend of Zelda: Skyward Sword zadebiutuje już za nieco ponad 2 miesiące, czas więc podsumować kolejną garść nowości, jakie znalazły się w sieci. Najwięcej informacji na swych łamach opublikował zachodni serwis GameInformer. Zapraszam do czytania i wyrażania własnych opinii w komentarzach.
Świat przedstawiony:
- zarówno w lochach, jak i na powierzchni porozrzucane są posągi pełniące role punktów zapisu i portali do świata ponad chmurami;
- mapa Skyloft przypomina tę z Wind Waker;
- poruszanie się na latającym ptaku jest znacznie szybsze, niż łódź z Wind Waker;
- podczas lotu natkniemy się na przeciwników jak i niesprzyjające warunki pogodowe (np. tornada);
- jednym z podniebnych bossów będzie latający wieloryb;
- dostępne będą inne środki transportu, jak np. koń czy łódź;
- podczas penetrowania lochów na mapie od razu znajdą się aktualne pozycje bossów oraz skarbów;
- kierunek i siła wiatru nie ma wpływu na trajektorię lotu;
- promienie światła będą wskazywać nam kierunek, który powinniśmy obrać, by dotrzeć do celu;
- istnieć będą minigry w postaci ,,celowniczka’’, które polegać mają na szyciu w przeciwników z grzbietu naszego środka lokomocji;
- pojawią się podniebne skrzynie pełne rupii oraz drogocennych przedmiotów;
- obszar zwany Volcano Eldin zamieszkiwany będzie przez rasę Mogma – umięśnionych i przyjaźnie nastawionych istot;
- pojawi się lokacja zwana Świątynią Ognia;
- podczas walki z Bokoblinami niejednokrotnie przyjdzie nam wysadzić ich siedziby;
- groźnym przeciwnikiem będzie potwór zwany Scaldera.
Wytrzymałość głównego bohatera:
- orzeźwiający owoc przywróci nam znaczną część sił, którą pochłonie walka oraz wędrówka po świecie;
- jeśli wskaźnik staminy zostanie wyczerpany, nasza postać zostanie unieruchomiona na kilka sekund;
- będzie możliwość wspinania się na niewielkie wysokości po ścianach i stromych wzgórzach, będzie to jednak dość wyczerpujące.
Przedmioty:
- powróci specjalny plecak, w którym trzymać będziemy bomby;
- korzystanie z łopaty i możliwości kopania pozwoli nam na znalezienie wielu drogocennych przedmiotów;
- specjalny bat posłuży nam zarówno w walce jak i chwytaniu pewnych oddalonych od nas przedmiotów;
- istnieć będzie nowy item służący do grania, który wykorzysta możliwości MotionPlus;
- materiały i rupie pozwolą nam na ulepszenie naszej procy oraz tarczy;
- pojawią się eliksiry.
Muzyka:
- pojawią się motywy przypominające te z Silent Hill;
- główny motyw będzie ten sam, co w poprzednich odsłonach serii;
- postacią odpowiadającą za oprawę audio jest kompozytor Hajime Wakai.
Gry na półkach sklepowych szukajcie już 18 listopada!
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler