Jagged Alliance: Back in Action dopiero w 2012

Kalypso Media właśnie poinformowało, że Jagged Alliance: Back in Action nie ukaże się w tym roku. Premierę gry przełożono na pierwszy kwartał 2012 roku.

@ 05.09.2011, 11:43
Kamil "zvarownik" Zwijacz
pc


Kalypso Media właśnie poinformowało, że Jagged Alliance: Back in Action nie ukaże się w tym roku. Premierę gry przełożono na pierwszy kwartał 2012 roku.

Przyczyny opóźnienia nie są znane, jednak spokojnie można zakładać, że twórcy chcą bardziej dopieścić swój produkt, ewentualnie przestraszyli się ogromnej konkurencji, która atakować będzie rynek w nadchodzących miesiącach (CoD, Battlefield, Forza, RAGE, Batman, Gears of War 3, Uncharted 3, itd.).

Produkcja zabierze nas do Arulco, kraju w którym rządzi zły dyktator i tylko grupka rebeliantów ma odwagę by się mu sprzeciwić. Tytuł w dalszym ciągu będzie strategiczną grą akcji z elementami RPG, ukazaną w rzucie izometrycznym (ale w 3D). Zapowiada się ciekawie, ale chyba spokojnie możemy poczekać kilka miesięcy dłużej, bo na brak nowych szpili z pewnością nie ma co narzekać.

Jagged Alliance: Back in Action dopiero w 2012



Sprawdź także:
Jagged Alliance: Back in Action

Jagged Alliance: Back in Action

Premiera: 10 lutego 2012
PC

Jagged Alliance: Back in action to remake kultowego już Jagged Alliance 2 wydanego w 1999 roku. Oprócz odświeżonej oprawy graficznej zmianom uległ także system walki prze...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   11:56, 05.09.2011
Ale czy będą tury ?? bo jak nie to już będzie ogromny minus tej gry. Fajnie jakby była fajna fizyka postaci i zniszczenia otoczenia jak w Silnet Stormie tylko jeszcze lepiej zrobione Uśmiech
0 kudosFox46   @   12:22, 05.09.2011
No i Gitara oto chodzi jeszcze tylko dobra fizyka i będzie fajna gra oczywiście przez wielu traktowana jako niskobudżetowa i nie godna zagrania
0 kudosLoczek3545   @   14:45, 05.09.2011
Fajnie się zapowiada, muszę ją sprawdzić i dobrze, że przełożyli datę premiery bo nie mam tyle kasy na te hity Dumny .
0 kudossilverkin   @   15:20, 05.09.2011
Ehhh, niech nie kalają dobrego imienia Jagged Alliance... Nic ciekawego z tego nie będzie. Pracują nad tym od 2006, bądź 2007 roku (poprawcie mnie, jeżeli się mylę) i to nic dobrego nie przyniesie.
0 kudosRooseckRooseck   @   20:44, 05.09.2011
Nie do końca tury, a "aktywna pauza". Ustalasz zakres działania najemników, odpalasz a potem włączasz aktywną pauzę kiedy tylko zechcesz - czyli może być zbyt łatwo. Widziałem prezentacje gameplay'a.
0 kudosSavatin   @   00:22, 06.09.2011
Nie ma się co zniechęcać, podobny zabieg zastosowano w The Fall: Last days of Gaia, i przyznam że na początku było niełatwo ale można się przyzwyczaić. Sama aktywna pauza wg mnie czyni grę bardziej dynamiczną i sprawia że gra zmusza nas do jeszcze szybszego myślenia. Fakt uwielbiałem w poprzednich częściach gry zakradać się a potem w przeciągu 3-6 tur sprzątnąć kilku panów siedząc na dachu ale nowa odsłona może się okazać lepszą, a jeśli nie to zawsze mamy Hired Guns albo JA 2.5 UB do którego jest masa MOD'ów więc nie ma na co narzekać.
Dodaj Odpowiedź