W gry z serii Call of Duty miesięcznie łupie 20 mln osób!
To, że marka Call of Duty jest mega popularna wiadomo nie od dziś. Jednak jeżeli dane sprzedaży poszczególnych części nie robią na Was wrażenia, to może zrobi to kilkanaście milionów osób, które miesiąc w miesiąc szarpią po sieci w kolejne odsłony CoD'a.
zvarownik @ 05.09.2011, 08:42
Kamil "zvarownik" Zwijacz
pc, ps3, xbox 360, wii
To, że marka Call of Duty jest mega popularna wiadomo nie od dziś. Jednak jeżeli dane sprzedaży poszczególnych części nie robią na Was wrażenia, to może zrobi to kilkanaście milionów osób, które miesiąc w miesiąc szarpią po sieci w kolejne odsłony CoD'a.
Według Erica Hirshberga, CEO Activison Publishing, ponad 20 mln osób bawi się przez internet w Black Ops, Modern Warfare 1 i 2, World at War i całą resztę gier z tej serii. Wcale mnie to nie dziwi. Codziennie, odpalając PS3 i X360, widzę znajomych którzy ciupią w sprzedażowy hit Acti. Jedni wolą starsze odsłony, inni nowsze, nieważne, ważne, że grają. Zdecydowanie jest to fenomen, a hasła typu "gra śmiga na starym silniku", "znowu to samo", "Battlefield jest lepszy", można wsadzić między buty.
Słupek z ilością unikatów zapewne podskoczy jeszcze bardziej po premierze Call of Duty: Modern Warfare 3 i ja też dołożę do tego cegiełkę, bo pomimo, że tytuł zapewne nie zrewolucjonizuje rynku, to powinien zapewnić te kilka godzin znakomitej zabawy w singlu i kilkanaście/kilkaset w multi.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler