Multi w Batman: Arkham City? Rocksteady: 'rozważaliśmy taką opcję'
Wydany półtorej roku temu Batman: Arkham Asylum przez wielu speców i graczy został uznany za grę roku, a brak trybu multiplayer nie budził większych zastrzeżeń.
Dirian @ 06.04.2011, 16:16
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
pc, ps3, xbox 360
Wydany półtorej roku temu Batman: Arkham Asylum przez wielu speców i graczy został uznany za grę roku, a brak trybu multiplayer nie budził większych zastrzeżeń. Rockstedy przyznaje jednak, że na wczesnym etapie produkcyjnym sequela rozważało dodanie trybu sieciowego.
Informację tą zdradził Dax Ginn w rozmowie z serwisem CVG. Ginn wytłumaczył także, dlaczego ostatecznie z multiplayera w Batman: Arkham City zrezygnowano, a także zapewnił, że nie oznacza to, iż w kolejnych częściach serii również go zabraknie.
"Poważnie zastanawialiśmy się nad trybem sieciowym. Doszliśmy jednak do wniosku, że naprawdę bezsensownym byłoby umieszczanie multi w grze, która skupia się na kampanii dla pojedynczego gracza" - mówi.
"Widzimy jednak, że rozgrywki sieciowe są obecnie bardzo popularne, a także są czymś, czego gracze pragną. Nie mogę stwierdzić, jak będzie to wyglądało w przyszłości, ale pewnym jest to, że w Arkham City skupiliśmy się na trybie single player" - dodaje.
Z jednej strony trochę żałuję, że nowy Batman zaoferuje jedynie singlową kampanię, bo multi zawsze choć trochę przedłuża żywotność gry. Patrząc zaś z innej perspektywy, nie trudno dojść do wniosku, że lepiej otrzymać świetną i zapadającą w pamięć kampanię, kosztem trybu sieciowego, niż otrzymać dwa niewyróżniające się niczym warianty. Fakt, najlepiej pogodzić oba typy rozgrywki, ale skoro deweloper twierdzi, że jest to w przypadku ich dzieła niewykonalne, to kłócić się nie będziemy.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler