Ed Boon o balansie w Mortal Kombat.
Ed Boon, producent wykonawczy nowego Mortal Kombat opowiedział Kotaku o tym, jak NetherRealm ma zamiar zapewnić stosowny balans rozgrywki w reboocie słynnej serii beat'em up.
Miestwuj @ 23.08.2010, 17:11
Mateusz "Miestwuj" Dorywalski
ps3, xbox 360
Ed Boon, producent wykonawczy nowego Mortal Kombat opowiedział Kotaku o tym, jak NetherRealm ma zamiar zapewnić stosowny balans rozgrywki w reboocie słynnej serii beat'em up.
Jak zapewnił Boon, developerzy nie będą musieli wypuszczać patchy, po to żeby poprawiać zrównoważenie postaci w nadchodzącej grze. "Wraz z wprowadzeniem rozgrywki online, niezbalansowanie jest publicznie wykorzystywane". Producent uważa, że jakiekolwiek przepakowanie postaci prędzej, czy później zostanie dostrzeżone. "Umieszczamy w grze coś takiego, co pozwala nam >>kręcić gałkami<< już kiedy gra jest sprzedawana. Mamy gałki, które możemy regulować, żeby dostrajać grę. To znaczy, nie możemy dodać specjalnego ruchu, ale możemy spowolnić pocisk, albo go przyspieszyć, albo podregulować obrażenia".
Boon zadeklarował też, że NetherRealm będzie prowadziło agresywną politykę, jeżeli chodzi o DLC. Sklepowa wersja gry ma zawierać postacie zaczerpnięte z pierwszych trzech części sagi, natomiast dodatki wprowadzą wojowników z "czwórki". Problemem ma być umożliwienie posiadaczom Mortal Kombat, którzy nie skorzystali z DLC walki online z tymi, którzy zapłacili za dodatkowe postacie. Możliwe, że niektórzy kombatanci udostępnieni zostaną za darmo, a wraz z nimi - dane, umożliwiające pojedynkowanie się z postaciami z DLC.
Mortal Kombat nawiedzi PS3 i X360 w pierwszej połowie 2011 roku.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler