Rush'N Attack powróci.
Być może starsi gracze (lub ci zainteresowani historią branży) kojarzą produkcję Rush'N Attack. Wydana w 1980 roku arcade'owa produkcja polegała na ni mniej, ni więcej wcieleniu się w postać klona Rambo uzbrojonego w nóż i parciu przed siebie (obowiązkowo w prawo), eliminując przy tym kolejnych wrogów.
Tru @ 26.07.2010, 13:55
Mateusz "Tru" Prawda
ps3, xbox 360
Być może starsi gracze (lub ci zainteresowani historią branży) kojarzą produkcję Rush'N Attack. Wydana w 1980 roku arcade'owa produkcja polegała na ni mniej, ni więcej wcieleniu się w postać klona Rambo uzbrojonego w nóż i parciu przed siebie (obowiązkowo w prawo), eliminując przy tym kolejnych wrogów. Jako że prosta formuła sprawdza się najlepiej, to gra doczeka się remake'u, a banalne zasady nie zostaną w żaden szczególny sposób zmodyfikowane.
Po przejściu liftingu produkcja otrzymała podtytuł i teraz nazywa się Rush'N Attack: Ex-Patriot. Aby na grafikę nie narzekali nawet najbardziej wybredni, całość przeniesiono w środowisko "2.5D", a do przedsięwzięcia zaprzęgnięto Unreal Engine. Fabuła rzuci nas w wir wydarzeń dziejących się w okresie Zimnej Wojny, a pozornie prosta misja odbicia więźnia skończy się wtrąceniem naszego protagonisty do celi. Oczywiście uda nam się stamtąd wydostać, jednak naszym jedynym "przyjacielem" będzie nóż, a efektowne combosy (punktowane rzecz jasna) mają sprawić, że ten oręż nam się nie znudzi i mimo tymczasowego dostępu do broni palnej, wcale nie będziemy chętnie po nią sięgali.
Jeśli miałbym opisać Rush'N Attack: Ex-Patriot w liczbach, to są to trzy poziomy (podobno "ogromne") i około sześć godzin rozgrywki. Ilość raczej wystarczająca jak na produkcję debiutującą na łamach XBLA/PSN. Produkcja ukaże się na lokalnych konsolowych rynkach pod koniec bieżącego roku.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler