Activision: Infinity Ward stanie na nogi.

O tym, że studio Infinity Ward, odpowiedzialne za stworzenie jednej z najpopularniejszych marek na całym świecie - Call of Duty - przez ostatnie odejścia ważnych pracowników oraz zwolnienie dwóch byłych szefów zespołu, zmagało się z ciężkim okresem nikogo, przekonywać nie trzeba.

@ 29.06.2010, 11:55
Łukasz "Lucas-AT" Matłoka
To ja
pc, ps3, xbox 360


O tym, że studio Infinity Ward, odpowiedzialne za stworzenie jednej z najpopularniejszych marek na całym świecie - Call of Duty - przez ostatnie odejścia ważnych pracowników oraz zwolnienie dwóch byłych szefów zespołu, zmagało się z ciężkim okresem nikogo, przekonywać nie trzeba. Według jednej tezy, studio miało zostać nawet całkowicie zamknięte ze względu na kłótnie panujące pomiędzy zatrudnionymi, a kierownictwem Activision.

Activision w przyszłość studia spogląda jednak optymistycznym wzrokiem. Jak twierdzi Dave Stohl z firmy, "w Infinity Ward nadal panuje bardzo silna filozofia tworzenia strzelanin. Myślę, że kiedy już przebudujemy studio, znów będziemy mogli tworzyć świetne, nowe marki. Prowadzimy również rekrutację nowych pracowników. Siedzimy w tej branży nie od dziś, racja? Rekrutacja dla Infinity Ward nie stanowi problemu. Jedni ludzie odchodzą, drudzy przychodzą a my wciąż stawiamy sobie poprzeczkę bardzo wysoko".

Niemniej jednak, jedno jest pewne - Infinity Ward już macza palce w nowym, nieujawnionym jeszcze projekcie. Jego los będziemy śledzić na bieżąco, ale czy rzeczywiście zraniony zespół da radę stworzyć wysokiej jakości produkt?

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   12:02, 29.06.2010
Jeżeli tworzą nowy projekt to mam nadzieję że przebije dotychczasowe produkcje IW
0 kudosPietek=)   @   12:27, 29.06.2010
Zraniony zespół ? no tak racja odeszło wielu ważnych ludzi z IW ale potencjał na pewno jeszcze drzemie w pozostałych członkach a w dodatku rekrutują nowych ludzi, więc nie ma o co się martwić Puszcza oko .
0 kudosDaerdin   @   12:30, 29.06.2010
Jednak odeszły ze studia osoby z dużym doświadczeniem, wiele osób które w studiu były od dawna. Teraz na pewno przybędą nowi, ale jednak ciężko będzie im dorównać doświadczeniem takim jakie mieli członkowie którzy odeszli.
0 kudososkarsom   @   13:06, 29.06.2010
No a jak. Wystarczy że wezmą najzwyklejszych programistów bez talentu którzy dobre wykonają swoje zadanie i już studio stoi na nogach. Chodzi o to ,że trudno znaleźć pracownika z pasją który wiedziałby jak coś wykonać tak żeby każdy chciał to mieć i w to zagrać.
0 kudosbat2008kam   @   14:19, 29.06.2010
Aby zrobili Modern Warfare 3 na poziomie poprzednich części, to będę zadowolony. Reszta mnie szczerze nic nie obchodzi...
0 kudosDaerdin   @   14:36, 29.06.2010
Ale czy warto dalej tworzyć serię Modern Warfare? Już MW2 było robione trochę na siłę, a co dalej? Wyjdzie teraz MoH we współczesnych realiach, było BC2. Więc co mają jeszcze wymyślić? Teraz wychodzą gry w czasach współczesnych, więc niech może sobie MW3 podarują.
0 kudosgregory16mix   @   18:33, 29.06.2010
No ja myślę, że IW stworzy serię CoD opowiadającą losy pewnego komandosa, którego przedstawiać nie trzebaSzczęśliwy I będą próbowali na tym zbić kasęSzczęśliwy i Daerdinie pominąłeś jeden aspekt, MW 2 był na siłę?? Być może, ale jakże sprzedanym produktem na siłę robionymSzczęśliwy a to się w branży liczy Dumny
0 kudosLucas-AT   @   19:09, 29.06.2010
Mogli by stworzyć nowego CoDa, dziejącego się w około alternatywnej teraźniejszości. Np. Niemcy wygrali Ii Wojnę Światową, Rosja prowadzi wojnę z Japonią, USA z Polską itp...
0 kudosgregory16mix   @   22:08, 29.06.2010
O matkoSzczęśliwy to byłby sajgonSzczęśliwyale pomysł niezłySzczęśliwy Dumny albo, żebyśmy naszymi decyzjami zdecydowali, która strona wygrywa Uśmiech
0 kudosDaerdin   @   22:13, 29.06.2010
Wtedy jednak musieliby w pewnym stopniu zrobić nieliniową fabułę, oraz dodatkowo misje, które są zależne od naszych wyborów. Fajnie by było, ale raczej takiego CoDa nie ujrzymy Dumny
0 kudosLucas-AT   @   00:10, 30.06.2010
Inny sposób na odświeżenie CoDa to zrobienie z niego sandboxa na miarę Far Cry'a czy coś ala Stalker. Ale wiadomo, że wtedy o intensywnej akcji możemy zapomnieć.
Dodaj Odpowiedź