Halo Reach nie wykorzysta Natala!

Właściwie od czasu kiedy Project Natal został ujawniony przez Microsoft, co rusz wybuchają spekulacje o możliwości wykorzystania tej technologii w grach od teamów spod egidy Małomiękkich.

@ 31.01.2010, 12:02
"Redmeer"
xbox 360

Halo Reach nie wykorzysta Natala!

Właściwie od czasu kiedy Project Natal został ujawniony przez Microsoft, co rusz wybuchają spekulacje o możliwości wykorzystania tej technologii w grach od teamów spod egidy Małomiękkich. Jednym z najgłośniejszych tytułów bez wątpienia jest Halo Reach, tworzony przez Bungie. Okazało się jednak, że nici ze strzelania za pomocą kontrolera wykrywającego nasze ruchy.

Pomimo tego, iż wcześniej wypowiedzi developera sugerowały, że Halo Reach bez problemów mógłby znaleźć się na liście gier wykorzystujących Natala, a w sieci zagościły screeny, jakoby wskazujące na użycie tego właśnie urządzenia w produkcji, oficjalna relacja zaprzeczyła wszelkim domysłom.

Halo Reach robione jest tylko i wyłącznie pod joypad z X360, od czego nie jest przewidywane jakiekolwiek odstępstwo. Trochę szkoda, wizja gracza biegającego po pokoju z zamiarem przycupnięcia za jakąś przeszkodą kreowała się, zaiste, przezabawnie. Choć mając na uwadze tendencję Bungie do robienia ze swoich projektów nowel, możemy liczyć, iż w kolejnej odsłonie serii Halo wsparcie dla Natala zaznaczy już swą obecność.

Sprawdź także:
Halo Reach

Halo Reach

Premiera: 14 września 2010
XBOX 360

Halo Reach to pożegnanie autorów marki, studia Bungie, ze swoim dzieckiem. Gra stanowi jednocześnie prequel do wydarzeń z pierwszej odsłony z 2001 roku - Halo: Combat Evo...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudososkarsom   @   14:16, 31.01.2010
Moim zdaniem Natal to będzie niewypał. Jedyna atrakcja to gra bez kontrolera, ale jak grać w FPS?